Ford Fiesta un Ranger uzstādīja trīs jaunus ekobraukšanas rekordus (+ foto) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 17.oktobris 2017 10:20

Ekonomiskie dzinēji un viegla spiešana uz gāzes pedāļa palīdz pilnīgi jaunajam Ford Fiesta un Ranger modelim uzstādīt trīs jaunus ekobraukšanas rekordus

Pilnīgi jaunais Ford Fiesta hečbeks un Ford Ranger maztonnāžas kravas auto Apvienotās Karalistes ikgadējā MPG maratonā, piedaloties degvielas ekonomijas izaicinājumu braucienā, uzstādījuši trīs jaunus ekobraukšanas rekordus. Divi no tiem pieder Fiestai.

Ar Ford 120 ZS TDCi dīzeļmotoru aprīkotā Fiesta, ko vadīja žurnālists Pols Kliftons [Paul Clifton] un inženieris Ians Makīns [Ian McKean], kļuvusi par MPG maratona čempioni kopvērtējumā, 570 kilometru garajā distancē uzrādot vidējo degvielas patēriņu 2,3 litri uz 100 km jeb par 12 procentiem pārsniedzot iepriekšējo rekordu un par 34 procentiem pārspējot modeļa oficiālo degvielas patēriņa rādītāju.*

Savukārt ar daudzas godalgas ieguvušo Ford 125 ZS viena litra EcoBoost benzīna motoru aprīkotā Fiesta, ko vadīja agrākie Ford rallija komandas dalībnieki Endijs Dosons [Andy Dawson] un Endrjū Meriots [Andrew Marriott], uzrādīja vidējo degvielas patēriņu 2,9 litri uz 100 km, kļūstot par Benzīna čempioni, par 14 procentiem pārsniedzot iepriekšējo rekordu un par 33 procentiem pārspējot modeļa oficiālo degvielas patēriņa rādītāju.*

“Maksimāla degvielas ekonomija ne tikai ietaupa naudu – vienmērīga braukšana var būt arī patīkama, pateicoties jaunās Fiesta izcilajām stūrēšanas īpašībām un amortizācijai,” sacīja Endijs Dosons. “Mazāks degvielas patēriņš nozīmē arī mazāku izmešu daudzumu, tādējādi samazinot autobraucēju ietekmi uz apkārtējo vidi.”

Pielietojot videi draudzīgas autobraukšanas metodes, kas jebkuram autovadītājam var palīdzēt ietaupīt degvielu, Fiesta vadītāji par vienu trešdaļu uzlaboja modeļu oficiālos degvielas ekonomijas rādītājus, kas ir līdzvērtīgi papildus 14 bezmaksas degvielas litriem, piepildot Fiesta 42 litru tilpuma degvielas tvertni.

Seši vienkārši Ford ekobraukšanas noslēpumi ir:
1. Regulāri veiciet sava automobiļa apkopi un pārbaudiet eļļu. Pareizi izturēts auto ir efektīvāks ekspluatācijā.
2. Reizi mēnesī pārbaudiet spiedienu riepās. Ja riepas ir pārāk mīkstas, degvielas patēriņš palielinās par līdz pat četriem procentiem.
3. Nevadājiet bagāžniekā vai salonā lieku smagumu.
4. Noņemiet jumta bagāžnieku un turiet logus aizvērtus, sevišķi tad, ja braucat lielā ātrumā. Tādējādi tiks samazināta vēja pretestība, un degvielas patēriņš kritīsies par līdz pat 10 procentiem.
5. Brauciet vienmērīgi, skatoties pēc iespējas tālāk uz priekšu un aizmugurē. Pēkšņs paātrinājums un bremzēšana pasliktina degvielas ekonomijas rādītājus.
6. Veicot paātrinājumu, pēc iespējas drīzāk pārslēdziet pārnesumus uz augstākiem. Lai optimizētu pārnesumu pārslēgšanu, Ford modeļi ir aprīkoti ar attiecīgiem indikatoriem.

Norvēģijas braucēju duets - Knuts Vilthils [Knut Wilthil] un Henriks Borčgrevinks [Henrik Borchgrevink] – braucot ar 2,2 litru TDCi dīzeļmotoru aprīkotā Ford Ranger, gājuši vēl tālāk, uzstādot oficiāli neapstiprinātu pasaules rekordu, ar vienu pilnu maztonnāžas kravas auto tvertni nobraucot vislielāko attālumu.

Rūpīgi izplānojot maršrutu un veicot dažādus papildu pasākumus, piemēram, pārtraukumos apstājoties tikai ceļa posmos ar kritumu un tādējādi nodrošinot papildu degvielas ekonomiju, atsākot braukšanu, pieredzējušie ekobraucēji cauri Norvēģijai, Zviedrijai un Somijai nobrauca 1616 kilometrus garu ceļu, pārvietojoties ar vidējo ātrumu 60 km/h.

Neskatoties uz nelabvēlīgajiem laika apstākļiem, Vilthils un Borčgrevinks 30 stundu ilgo braucienu veica ar degvielas patēriņu zem 5,0 l/100 km, kas ir par 23 procentiem labāks rezultāts nekā šī modeļa oficiālais rādītājs.*

Pilnīgi jaunā Ford Fiesta Eiropā nonāca pārdošanā šogad, un tās degvielas patēriņš ir no 3,2 l/100 km, bet CO2 izmešu daudzums – 82 g/km,* turklāt ekonomiskie motori aprīkoti ar tehnoloģiju, kas tos automātiski izslēdz, stāvot sastrēgumā, un ātri iedarbina, kad jāturpina kustība, savukārt manuālajām pārnesumkārbām uzstādīta “eko” poga, kas attiecīgi pielāgo motora un droseles iestatījumus, lai palīdzētu autovadītājiem ieekonomēt vēl vairāk degvielas.

Ford Ranger ir Eiropā visvairāk pārdotais maztonnāžas kravas auto. Līdz šī gada septembrim Ford Eiropā pārdevis 31 000 Ranger modeļu.**

# # #

* Norādītie degvielas /enerģijas patēriņa, CO2 izmešu un elektriskā diapazona mērījumi veikti atbilstoši Eiropas Regulu (EK) 715/2007 un (EK) 692/2008 tehniskajām prasībām un specifikācijām saskaņā ar pēdējiem grozījumiem. Degvielas patēriņš un CO2 izmeši norādīti transporta līdzekļa modelim, nevis konkrētam automobilim. Izmantotā standarta testa procedūra ļauj veikt salīdzinājumu starp dažāda veida transporta līdzekļiem un dažādiem ražotājiem. Papildus automobiļa degvielas ekonomijai, automobiļa degvielas /enerģijas patēriņa, CO2 izmešu daudzuma un elektriskā diapazona noteikšanā zināma loma ir arī braukšanas stilam, kā arī citiem netehniskiem faktoriem. CO2 ir galvenā siltumnīcefektu izraisošā gāze, kas ir atbildīga par globālo sasilšanu.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 17.oktobris 2017 23:27
0 0 Atbildēt

Ford mārketologi zin ar ko piesaistīt nabagus ( eiropiešus)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti