Prezentēta jauna sacīkšu automašīna Alpine A110 Cup 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Peugeot | 31.oktobris 2017 13:31

Vien dažas nedēļas pirms pirmās A110 Premiere Edition automašīnu piegādes, Alpine prezentē A110 Cup modeli, kas, sākot ar 2018.gadu, piedalīsies Alpine Eiropas kausā.

Alpine, kas ir Pasaules rallija čempioni 1973. gadā, 24 stundu Lemānas sacīkšu čempioni 1978. gadā un Pasaules čempioni LMP2 klasē pagājušās sezonas FIA WEC sacensībās, ir izpelnījušies īpašu vietu sacīkšu fanu sirdīs ar saviem panākumiem motosportā. Zīmols ir radījis interesi un entuziasmu arī starp amatieru autobraucējiem, kuri vēlas baudīt atrašanos aiz pievilcīgas, vieglas un veiklas automašīnas stūres. Tieši realizējot šo ideju un ievērojot tradīcijas, Alpine nolēma izveidot A110 Cup, kas 2018. gadā piedzīvos savu debiju.

Lai nodrošinātu sekmes šajā jaunajā piedzīvojumā, Alpine uzticēja A110 Cup dizainu, izstrādi, ražošanu un tirdzniecību uzņēmumam Signatech. Uzņēmums, pie kura vadības stūres ir Filips Sino, ir atbildīgs par Alpine A470 dalību FIA Pasaules izturības čempionātā (WEC), un tam ir liela pieredze sacensību produktu attīstībā.

Sadarbībā ar inženieriem, kuri izstrādāja plaša patēriņa automašīnas modeli, Signatech izstrādāja sacīkšu versiju ar primāro mērķi nodrošināt vadītājiem pēc iespējas lielāku prieku, neatkarīgi no tā, vai viņi ir iesācēji vai pieredzējuši braucēji.

Alpine A110 Cup būvēts ar precīzu šasiju, 270zs dzinēju, kura svars ir 1050kg (3.9kg/zs), netaupot līdzekļus drošības elementiem un kvalitatīvai salona elektronikai, ko iespējams uzskatīt par izturības etalonu. A110 Cup sola nodrošināt efektivitāti un pārsteidzoši iespaidīgus rezultātus.

Ar veikala cenu 100 000 eiro (bez nodokļiem), Alpine A110 Cup piedalīsies konkursā, kurā apvienosies stingrība un profesionalitāte ar draudzīgu un cilvēcīgu pieeju. 2018.gadā Signatech organizētās sacensības sešos posmos Alpine Europa Cup apmeklēs sešus no lielākajām Eiropas trasēm. Šī FIA starptautiskā sērija līdzināsies Eiropas kausa izcīņai, kas norisinājās no 1985. līdz 1988.gadam ar Alpine GTA V6 Turbo klātesamību.

Pilotiem, kuri vēlas piedalīties Alpine Europa Cup, jābūt veicīgiem un nav jākautrējas, izsakot interesi par dalību sacensībās, jo ražošanas apjoms pirmajā sezonā būs mazāks par divdesmit automašīnām! 

Bernards Olivjērs, Alpine Izpilddirektora vietnieks: “Fakts, ka esam izveidojuši Alpine A110 Cup un radījuši īpašu konkursu, kurā automašīnas sacentīsies, ir vēl viens apliecinājums mūsu mīlestībai pret sacīkstēm. Mēs gribējām, lai A110 Cup versija būtu īsta sacīkšu automašīna, īpaši izsmalcināta un aprīkota ar augstākās klases funkcijām, radīta izcilam sniegumam. Tādējādi Alpine Europa Cup dalībnieki varēs izbaudīt braucienu ļoti skaistā automašīnā, kas noteiks jaunu efektivitātes latiņu. Sacensību organizācija precīzi atbilst Alpine pieprasītajiem standartiem, kas ietver stingrību un profesionālismu sacīkstēs, neaizmirstot arī par jautru un draudzīgu atmosfēru. Alpine Europa Cup mums palīdzēs sasniegt arī Eiropas fanu kopienu.”

Filips Sino, Uzņēmuma vadītājs Signatech : “Mēs, Signatech, esam ļoti lepni par iespēju strādāt pie tik visaptveroša un stratēģiska projekta kā šis. No projektēšanas biroja līdz pat montāžas darbnīcai un arī darbojoties ar Alpine Europa Cup organizēšanu - visa mūsu pieredze vērsta uz to, lai ievērotu Alpine noteiktās specifikācijas. A110 Cup automobiļa attīstībā nav taupīti līdzekļi un tas radīts ar galveno mērķi – sniegt mašīnas vadītājam braukšanas baudu. Šis mērķis izpaužas daudzos veidos – vispārējā automobiļa kvalitātē, maksimālā efektivitātē, ergonomikā utt. Ir vēl daudz darāmā pirms piedzīvosim to, kā aptuveni divdesmit A110 Cup auto stāsies uz starta Paul Ricard trasē. Automašīnu attīstība un pēc tam to ražošana ir aizraujošs izaicinājums gan Signatech, gan Alpine.”

ALPINE EUROPA CUP:
KUNGI, IEDARBINIET DZINĒJUS!

2018.gadā Alpine A110 Cup tiks ekskluzīvi promotēts tiem klientiem, kas piedalīsies Alpine Europa Cup kausā. Šis jaunās sacensības atbildīs Alpine augstajām prasībām un standartiem – profesionāla un rūpīga attieksme trasē un kaislīga, draudzīga atmosfēra.

Signatech organizēta un veicināta, šī FIA apstiprinātā starptautiskā sērija tiks pārbaudīta sešos posmos un divpadsmit sacensībās trasē. Sezona sāksies 1.-2.jūnijā Paul Ricard trasē Francijā un turpināsies Vācijā, Lielbritānijā, Beļģijā un Spānijā.

Pilotu reģistrācijā ir iekļauta arī virkne produktu un pakalpojumu: pilota kombinezons, Alpine apģērbu un instrumentu klāsts, piekļuve Alpine Europa atpūtas telpām, komunikācija, Signatech (šasija) un Oreca (dzinējs) tehniskais atbalsts, mobilo rezerves daļu uzglabāšanā pasākumos utt.

Katrā posmā tiks piedāvātas divas brīvās treniņu sesijas, divas kvalifikācijas sesijas un divas sacensības ar kopējo laiku trasē – trīs stundas. Viena A110 Cup vadīšanai var pieteikties divi piloti.

Tiks izveidotas trīs klasifikācijas: Kopējā, jauniešiem (jaunākiem par 25 gadiem) un kungiem (vecākiem par 45 gadiem). Sezonas beigās labākie piloti dalīs vairāk nekā 150 000 eiro naudas balvu un citas balvas.

ALPINE EUROPA CUP SKAITĻOS

Posmi 6
Sacensības 12
Apciemotās valstis 5

Brīvie treniņi 2 x 30 min/posmā
Kvalifikācijas 2 x 30 min/posmā
Sacensības 2 x 30 min/posmā (60-70km)

Alpine Alpine A110 Cup cena €100 000 bez PVN
Alpine Europa Cup reģistrācijas maksa €20 000 bez PVN
Depozīts €18 000 bez PVN
Aptuvenās sezonas izmaksas Mazāk nekā €100,000 bez PVN
Naudas balva un citas balvas Vairāk nekā €150,000

PROVIZORISKAIS 2018.GADA SEZONAS KALENDĀRS

1-2 Jūnijs Circuit Paul Ricard (Francija)
23-24 Jūnijs Hockenheim (Vācija)
14-15 Jūlijs Dijon-Prenois (Francija)
1-2 Septembris Silverstone (Apvienotā Karaliste)
22-23 Septembris Spa-Francorchamps (Beļģija)
20-21 Oktobris Barcelona-Catalunya (Spānija)

 
Visi komentāri
 
Mehs 1.novembris 2017 16:29
0 0 Atbildēt

'..Ar veikala cenu 100 000 eiro (bez nodokļiem), Alpine A110 Cup piedalīsies konkursā, kurā apvienosies stingrība un profesionalitāte ar draudzīgu un cilvēcīgu pieeju...'

Kurš 'speciālists' šo ir tulkojis?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti