Mercedes G-klases “atvadu versija”(+ foto) 2

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 6.novembris 2017 15:52

Mercedes-Benz izlaidis G-klases apvidus automobiļa pašreizējās paaudzes Limited Edition versiju, kas būs pieejama ierobežotā skaitā – 463 vienībās.

Īsu brīdi pirms paaudžu maiņas, Mercedes-Benz laiž klajā G-klases Limited Edition, kas ietver modeļus G 350 d, G 350 d Professional un G 500. Katrs no ierobežotā skaita automobiļiem greznots ar plāksnītēm Schöckl proved since 1979 (G-klases testa trase Austrijas pilsētas Grācas tuvumā) un Limited Edition (versijas nosaukums), G 350 d un G 500 tas grezno arī automobiļa sliekšņus un ir apgaismots.

G 350 d Limited Edition atšķiras ar Mokka melnu virsbūvi, virsbūves aizsargiem un pulēta alumīnija sliekšņiem, 19 collu AMG titāna krāsas riteņu diskiem, tonētiem stikliem aizmugurē, apsildāmu vējstiklu un jumta lūku. Komplektā arī citi lielāki un mazāki uzlabojumi, kas apvienoti sērijveida sporta un hroma paketēs. Salonam ir Nappa ādas un klavierlakas apdare, Harman-Kardon-Logic-7-Surround mūzika, kā arī citas ekstras, ko piedāvā Exclusive pakete, bet tehnisko palīgu skaitā distances garāžas durvju atvērējs, Distronic distances uzturētājs, aklās joslas asistents un parkošanās palīgs.

Mercedes-Benz G 350 d Professional Limited Edition ir Chinablau zilas krāsas virsbūve, lielāks priekšējais buferis, restītēm pasargāti virzienrādītāji, Professional-Offroad pakete jau no rūpnīcas, ieskaitot jumta bagāžnieku, apsildāmi priekšējie sēdekļi ar agrāko gadu G-klases Mercedes stilā veidotiem rūtainā auduma segmentiem. Šai versijai ir arī radio ar navigāciju, apsildāms vējstikls un motora priekšsildītājs ar tālvadību.

G 500 Limited Edition izceļas ar „Platin magno“ krāsas virsbūvi, kas kontrastē ar melnas krāsas un hroma elementiem. Jau no rūpnīcas šo versiju piegādā komplektā ar sporta un hroma paketēm, ko papildina salona nappa ādas apdare, AMG sporta stūre, Harman-Kardon audio sistēma, motora priekšsildītājs ar tālvadību.

Limited Edition modeļu cenas sākas no 103 941 eiro.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 6.novembris 2017 19:22
1 0 Atbildēt

Hammers izņemts no ražošanas, geliku vairs neražos. Ar ko tagad brauks reālie pacani? Ar kakašķi un džūku?

Slinkais 6.novembris 2017 20:01
0 0 Atbildēt

tak jamo jau kuro reizi grib nobeidzināt. gan jau vēl padzīvos. vnk vajag ažiotāžu sakurināt priekš kārtējās final edition pārdošanas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti