EK līdz 2030.gadam vēlas automašīnu oglekļa dioksīda izmešus samazināt par 30% 15

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 9.novembris 2017 7:48

Eiropas Komisija (EK) trešdien ierosināja līdz 2030.gadam samazināt vieglo automašīnu un mikroautobusu oglekļa dioksīda izmešu apjomu par 30% salīdzinājumā ar 2021.gada līmeni.

EK norāda, ka starpposma mērķis līdz 2025.gadam ir šo izmešu apjomu samazināt par 15%.

Komisija vēsta, ka tā izteikusi šādu ierosinājumu, lai nodrošinātu, ka Eiropas Savienība (ES) ievēro bloka kaitīgo izmešu samazināšanas mērķus saskaņā ar Parīzes klimata vienošanos un Eiropas automašīnu ražošanas nozare spēj saglabāt konkurētspēju pūliņos ražot videi draudzīgākus automobiļus.

ES klimata politikas un enerģētikas komisārs Migels Ariass Kanjete skaidro, ka šo ierosinājumu mērķis ir mainīt pašreizējās tendences Eiropas automobiļu nozarē, tostarp pārdoto zemo elektrisko automobiļu skaitu un faktu, ka darbavietas elektrisko automašīnu sektorā aizplūst uz citām pasaules valstīm, tai skaitā ASV.

Tāpat komisārs uzsver, ka šie mērķi palīdzēs atjaunot uzticību Eiropas autoražotājiem, kas nesen tika ierauti kaitīgo izmešu falsificēšanas skandālā.

Šo ierosinājumu vēl nepieciešams apstiprināt Eiropas Parlamentam un ES dalībvalstīm.

 
15 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 9.novembris 2017 10:22
6 0 Atbildēt

Ir daudz veidu, kā samazināt co izplūdes Eiropas teritorijā:.

1) Uztaisīt 500 megatonnu lielu kodollādiņu, un uzmest uz Islandes. Tādas jaudas lādiņš izsitīs caurumu zemes garozā, un iespējams, izbojās seismisko aktivitāti. Ir neliela varbūtība, ka Islandē pazudīs vulkānu izvirdumi un geizeri. Tas samazinās CO izplūdes.

2) Samazināt rūpniecības ražošanu. Priekš kam Eiropā vajag tik daudz rūpnīcu? Pilni plaukti ar produkciju. Pilnīgi pietiek samazināt par pusi. Tad rūpnīcas strādās ar mazāku jaudu, būs mazāk izplūdes gāzes, kā arī mazāk vajadzēs enerģiju, tāpēc arī elektrostacijas ( TES, AES) rstrādās ar mazāku jaudu. Samazināsies CO izplūdes.

viencexperc 9.novembris 2017 10:28
3 0 Atbildēt

Par pirmo.

Laikam, nedaudz pāršāvu greizi. Ja Islandē izsitīs caurumu, tad drīzākais, ka tajā vietā radīsies jauns - supervulkāns.

Vajadzētu vairākus 400-500 megatonnas lielus kodollādiņus nomest kaut kur ne Eiropā ( plāns taču CO samazināt Eiropā), un uzmest kaut kādā rindā, piemēram, Krievijā, vai

Atlantijas okeānā, zem ūdens, un radīt jaunu tektonisko lūzumu. Tad vulkāni radīsies tur, bet Islandē vulkānu nebūs.

rudens68 9.novembris 2017 23:55
1 0 Atbildēt

Redzēs, redzēs , bet ja tās co 2 prasības pieaugs tik strauji un reāli pildīs ,kontrolēs ,tad teorētiski auto atkal varēs atļauties tikai daži .

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 26

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 2

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti