Novosibirskas uzņēmēji plāno savest kārtībā to, kas palicis pāri no bankrotējušā "Marussia Motors" un vēlāk atjaunot arī par pirmo krievu superauto dēvētā automobiļa ražošanu.
Krievu mediji vēsta, ka uz Novosibirsku pārvesti seši automobiļi, kas ir dažādā tehniskā stāvoklī: divas sporta kupejas "B1" un "B2" ir pilnā kārtībā, "B3" ir tikai karkass – bez agregātiem, džips "F2" spēj kustēties, taču prasa nopietnu remontu, tāpat kā "B1" kabriolets. Visiem pēc bankrota pāri palikušajiem automobiļiem (to ir seši) ir prototipa statuss, tādēļ ceļu satiksmē tie piedalīties nevar.
Atvestās "Marussia" uzņēmēji plāno saremontēt un pielāgot koplietošanas satiksmei, iegūstot arī attiecīgu sertifikātu. Daļu mašīnu pārdos kolekcionāriem, bet dažas paliks, lai izpētītu konstrukciju un uzsāktu ražošanu. Plānotas sarunas par tirdzniecības marku – Novosibirskas entuziasti vēlas izmantot to pašu nosaukumu, bet tikmēr jau atrasts ārvalstu partneris, kurš esot gatavs investēt kopējā projektā un noorganizēt "Marussia" ražošanu divās ražotnēs – Novosibirskā un Itālijā.
"Marussia Motors" darbību sāka 2007.gadā. 2008.gadā tika prezentēts pirmais prototips "B1", kam vēlāk pievienojās otra versija B2. 2010.gadā kompānija parādīja krosovera prototipu "Marussia F2", sērijveida modeli solot uz 2012.gadu.
Kompānija dāsni šķērdēja piešķirtos miljonus, reklāmas nolūkos pagūstot iesaistīties pat tik dārgos projektos kā F1. Tikpat dāsni tika bārstīti, ka drīz vien izrādījās, tukši un nepiepildāmi solījumi.
2014.gadā "Marussia Motors" bankrotēja tā arī netiekot līdz sērijveida ražošanai, bet kompānijas parādi tobrīd pārsniedza 100 miljonus rubļu (aptuveni 1,5 miljoni eiro).
Iesaku aplūkot šo video. Interesants.
Latviešiem ir elektroauto ar 1400 Zs un sudrabs Paikspīkas sacensībās,bet tu demonstrē krievu krāmu bez stūres pastiprinātāja,kas izlaists vienā eksemplārā un bankrotējis.
Komon puika.
Atceries bankrotējošo RAFu un tad runā pa citu valstu hlamiem bez pastūzi
Plus Latviešu elektroauto nav pārdošanā, bet marussu laidīs(cerams), vari salīdzināt ar jelgavas autobusiem, ja tie vel pastāv.
Lai sākumā palaiž. Krievijai ir izcilas autobūves tradīcijas. Pat valsts pilsoņi šos auto nemīl pirkt
>Atceries bankrotējošo RAFu
Aha un tu būtu pircis RAFu, kad robežas vaļā un pieejami VWāgeni. Ne RAFi ne Spīdolas un Straumes nevienam vairs nebija vajadzīgas tiklīdz bija pieejami rietumu, ķīniešu un japāņu ražojumi. Vārdos visi patrioti, tik ar savu maciņu balsoja par Sony, Panasonic un Adibas. Kāds tur brīnums, ka morāli novecojušās rūpnīcas bankrotēja.
Bija jau RAFu atbraukuši vāciešu investori apskatīt un viņu secinājums bija viennozīmīgs, nojaukt. Ja arī bija piedāvājumi veidot kopuzņēmumus tad vietējie tos noraka saknē, jo taču paši lieli piznesmeņi.
Filma nevis slavas dziesmas. Tieši par vēsturi. Kāpēc nobankrotēja.
Bet tādus "superkārus" no gataviem mezgliem skrūvē visur. Sākot no vācijas, asv, ķīnas, beidzot ar tādām auto lielvalstīm kā irāna un turcija.
Nav jau nekas sevišķs - nopirki motoru, nopirki šasiju un saskrūvēji kopā.