Losandželosā prezentēts neredzēti greznais Range Rover SVAutobiography 1

Inchcape | 5.decembris 2017 6:40

Land Rover Losandželosas autoizstādē atklāj neredzēti greznu apvidus automobili — Range Rover SVAutobiography.

Jaunais flagmanis apvieno unikālu apdares kvalitāti un tehnoloģijas, tostarp aizmugurējās durvis, kas aizveras ar vienu pogas spiedienu, un progresīvu elektriskās un benzīna piedziņas spēka pārvadu uzlādējama hibrīdautomobiļa veidolā.

Visu laiku greznākais Range Rover — SVAutobiography ar garo riteņu garenbāzi — ir pieejams ar plašu spēka pārvadu klāstu, sākot no Jaguar Land Rover jaunā uzlādējamā hibrīdautomobiļa un beidzot ar 565 ZS V8 benzīna turbodzinēju.

Šis būs izstādes galvenais eksponāts, kam līdzās būs apskatāms jaunais Range Rover un Range Rover Sport, kas atspoguļo nepārspējamu angļu dizainu un nākamās paaudzes tehnoloģiju.

Land Rover galvenais dizainers Gerijs Makgoverns (Gerry McGovern) to komentē šādi: “Range Rover SVAutobiography ir greznības, komforta un izsmalcinātības iemiesojums. Mūsu kvalitātes un precizitātes karognesējs pierāda mūsu pievērsto uzmanību katrai detaļai un izsmalcinātībai, kas raksturo mūsu greznāko apvidus automobili jau gandrīz 50 gadus.”

Komforta aprīkojums sniedz pirmklasīgu sajūtu, pateicoties Executive Class aizmugurējiem sēdekļiem un zīmolam raksturīgajai fiksētajai viduskonsolei, kas stiepjas visa salona garumā. Šis paraugmodelis ir arī pirmais apvidus automobilis ar elektriski aizveramām aizmugurējām durvīm, kas ļauj pasažieriem tās aizvērt, izmantojot ērtas pogas viduskonsoles aizmugurē.

Elektriski izvelkami aizmugurējie galdiņi un iebūvēti izklaides displeji aizmugurē gādā par to, ka klienti var izmantot 4G Wi-Fi internetu, lai strādātu vai atpūstos, bet starp aizmugurējiem sēdekļiem apslēptajā ledusskapī var ievietot divas vīna pudeles vai četras 600 ml plastmasas pudeles un divas glāzes.

Viduskonsoles aizmugurē ir arī ekskluzīvs Zenith pulkstenis, kura dizains aizgūts no Elite 6150 pulksteņa.
Šasija ir pārkalibrēta, lai uzlabotais komforts neietekmētu braukšanas dinamiku vai apvidus automobiļa spējas, bet progresīvā uzlādējamā hibrīdautomobiļa spēka pārvads ir īsts klusuma iemiesojums — elektriskajā režīmā pilnīgā klusumā ar to iespējams nobraukt līdz 51 km.

Arī jaunais Range Rover un Range Rover Sport ir pieejams ar benzīna un elektrisko hibrīdpiedziņu, kas nodrošina ilgtspējīgu greznību un veiktspēju, kā arī jaunākās lietotāju tehnoloģijas un uzlabotu ārējo dizainu. Abi modeļi pirmo reizi būs apskatāmi Losandželosas autoizstādē.

Losandželosā būs apskatāms arī unikāls Land Rover Discovery, ko Jaguar Land Rover īpašo uzdevumu nodaļa radījusi šefpavāram un televīzijas personībai Džeimijam Oliveram (Jamie Oliver). Džeimija ģimenes auto, kas ir arī izcila virtuve uz riteņiem, ir aprīkots ar virkni dažādu iekārtu, tostarp tvaika katlu, grilu, saldējuma pagatavošanas mašīnu un olīveļļas automātu.

Šefpavāri Donals Skehans (Donal Skehan) un Karolīna Artisa (Caroline Artiss) Džeimija daudzpusīgajā Discovery bija redzami televīzijas šovā Good Day LA, kurā gatavoja maltīti no Pateicības dienas pārpalikumiem, turklāt abi šo automobili izmantoja arī Losandželosas Smorgasburgas ēdienu un dzērienu tirgū.

Land Rover klāsts ir apskatāms Losandželosas Konferenču centrā no 1. līdz 10. decembrim.

Jaudīgi, izsmalcināti un efektīvi dzinēji

Dzinējs Jauda (ZS) Griezes moments (Nm) CO2 (g/km)
3,0 l TDV6 258 600 182
4,4 l SDV8 339 740 219
2,0 l Si4 PHEV (P400e) 404 640 64
3,0 l V6 S/lādējams 340 / 380 450 248
5,0 l V8 S/lādējams SVAutobiography 565 700 294

Jaunais uzlādējamā hibrīdautomobiļa spēka pārvads
Efektīvais Range Rover P400e piedāvā ilgtspējīgu veiktspēju, apvienojot 300 ZS (221 kW) 2,0 litru četru cilindru Ingenium benzīna dzinēju ar 116 ZS (85 kW) elektromotoru. 404 ZS (297 kW) kopējā sistēmas jauda [1], kas pieejama ar pastāvīgās pilnpiedziņas sistēmu, ātrumu no 0 līdz 100 km/h attīsta 6,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 220 km/h.

Iespaidīgais 640 Nm griezes moments ļauj apvienot spēka pārvadu ar tradicionālo Range Rover veiktspēju, komfortu un izsmalcinātību, nodrošinot dinamisku vadību.

Pateicoties elektriskajai piedziņai, Range Rover P400e izmešu daudzums Eiropas Jaunajā braukšanas ciklā ir vien 64 g/km, bet elektriskajā režīmā ar izslēgtu benzīna dzinēju ar to iespējams nobraukt līdz 50 km. Klienti, kas izvēlas Land Rover apvidus auto flagmani, pirmo reizi var braukt, neradot izmešus.

P400e nodrošina izteikti klusu braukšanu apvienojumā ar nepārspējamām braukšanas īpašībām uz bezceļiem, kā arī ļauj iebraukt teritorijās, kurās ir ierobežojumi attiecībā uz gaisa kvalitāti, tostarp lielākajā daļā teritoriju, kurās ir jāmaksā par iebraukšanu.

[1] Maksimālā iekšdedzes dzinēja un elektromotora jauda netiek sasniegta pie viena dzinēja griešanās ātruma.
Jaunajam uzlādējamajam hibrīdautomobilim ir divi braukšanas režīmi:

1. Paralēlās hibrīdpiedziņas režīms (noklusējuma režīms) — apvieno benzīna un elektrisko piedziņu. Autovadītājs var optimizēt akumulatora uzlādes līmeni vai degvielas patēriņu, izmantojot vienu no divām uzlādes pārvaldības funkcijām:

> SAVE funkcija — neļauj akumulatora uzlādes līmenim nokrist zemāk par iepriekš noteiktu robežu;
> Predictive Energy Optimisation (PEO) funkcija — ievadot navigācijas sistēmā galamērķi, tiek aktivizēta funkcija, kas izmanto GPS augstuma datus attiecīgajam maršrutam, lai pārdomāti apvienotu elektriskā motora un benzīna dzinēja darbību, tādējādi palielinot degvielas ekonomiju.
2. Elektriskās piedziņas režīms — ļauj automobilim darboties tikai ar elektromotoru, izmantojot akumulatorā uzkrāto enerģiju, kas ir ideāls risinājums klusiem pārbraucieniem, neradot izmešus.

Augstsprieguma 13,1 kWh litija jonu akumulatora ātrā uzlāde mājās aizņem vien 2 stundas un 45 minūtes, izmantojot speciālo 32 ampēru uzlādes kasti. Izmantojot standartaprīkojumā iekļauto 10 ampēru kabeli, pilnīga akumulatora uzlāde mājās aizņem 7 stundas un 30 minūtes. Range Rover akumulatoram tiek piemērota astoņu gadu, 160 000 km nobraukuma un 30% nolietojuma garantija.

 

 
Visi komentāri
 
imzz 5.decembris 2017 10:02
0 1 Atbildēt

Aizmurē māja un siena ar šaujamlūku, laikam, lai varētu to brīnumu aizstāvēt pret laupītājiem ;)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vairāki 100 tūkstoši eiro skāde - vācu pensionārs realizē „krusta gājienu” pret fotoradariem 2

Vācu pensionārs sabojājis sešus fotoradarus, nodarot milzu zaudējumus, kas sasniedz vairākus tūkstošus eiro. Lasīt vairāk

 

Autoservisu aptauja uzrāda milzīgas atšķirības apdrošinātāju pakalpojumu kvalitātē

Auto Asociācija ir veikusi apdrošināšanas sabiedrību darbības novērtēšanu, anonīmi aptaujājot autorizēto un neatkarīgo virsbūvju remonta uzņēmumu pārstāvjus, kuru darbs ikdienā ir tieši saistīts ar apdrošināšanas sabiedrībām un kuri nodrošina apdrošināšanas sabiedrību klientu transportlīdzekļu remontu. Lasīt vairāk

 

2,4 miljonu vērtajam Bugatti Chiron atrod defektu konstrukcijā 5

ASV transporta drošības aģentūras (NHTSA) speciālisti atraduši defektu 2,4 miljonu eiro vērtā varenauto Bugatti Chiron konstrukcijā, kā rezultātā 47 automašīnām būs jāiegriežas servisos uz pārbaudi un, iespējams, arī remontu. Lasīt vairāk

 

Vai policija ceļu satiksmes negadījumu izskata pēc būtības? (+ foto) 44

Portālā iAuto.lv vērsās kāds lasītājs, kurš ir neizpratnē par policijas lēmumu, izskatot ceļu satiksmes negadījumu Krasta ielā, Rīgā. Saskaņā ar lasītāja teikto, negadījuma vaininieks ir autovadītājs, kas piebraucis kas no otrās joslas centies tikt ceturtajā, tomēr policija lēmusi citādāk. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti