No 45 595 eiro – Opel atklāj visātrākās Insignia cenu (+ foto) 18

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 5.decembris 2017 11:48

Vācijas autobūves kompānija Opel atklājusi Insignia saimes visātrākā modeļa Insignia GSi cenu. Saskaņā ar ražotāja informāciju, Vācijā šī modeļa bāzes cena ir 45 595 eiro.

45 595 eiro maksās Insignia GSi Grand Sport sedans, bet universāla Sports Tourer modifikācija ir par 1000 eiro dārgāka. Abi modeļi komplektēti ar Biturbo dīzeļdzinēju, kas attīsta 210 Zs un 480 Nm pie 1500 apgriezieniem minūtē. Vidējais degvielas patēriņš – 7,3 litri uz 100 km.

50 zirgspēku vairāk ir GSi versijai ar 2,0 litru benzīna turbo versijai, kas uz 100 km patērē vidēji 8,6 litrus degvielas. Ražotāja dati liecina, ka 400 Nm maksimālais griezes moments šim motoram pieejams 2500 – 4000 apgriezienu diapazonā, ar šādu agregātu komplektēts automobilis 100 km/h sasniedz 7,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h.

Insignia GSi benzīna versija maksā vismaz 47 800 eiro (sedans).

Automobilis jau no rūpnīcas komplektēts ar Flexride šasiju, kas ir 10 mm zemāka nekā standarta modelim, adaptīvo pilnpiedziņu, sporta amortizatoriem, vilkmes vektorēšanas sistēmu un astoņu pakāpju automātisko kārbu, kurai ir ātrumu pārslēgšanas funkcija ar stūres lāpstiņām. Papildu trim braukšanas programmām (Standart, Sport, Tour) ir vēl arī Competition iestatījums, kas atslēdz vilkmes kontroli, sniedzot vairāk brīvības vadītājam.

Sportiskums GSi modelī uzsvērts ar lielām, hromētām gaisa ieplūdes lūkām priekšpusē un spoileru, kas nodrošina lielāku piespiedējspēku aizmugures asij, bet salonā par to atgādina AGR sertificētie ādas apdares integrētie sporta sēdekļi (izstrādāti speciāli GSi), ādas sporta stūre un alumīnija pedāļi.

Par piemaksu sēdekļiem var izvēlēties apsildes, ventilācijas un masāžas funkcijas, kā arī sānu atbalsta regulēšanu.

 
18 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 5.decembris 2017 15:02
6 3 Atbildēt

Sūds nevar būt apriori.

Es tādu nepirktu, bet aparāts labs. Lai gan redzot opel zīmi, mēslu vāģu un strādnieku auto mīļi rauc degunus ar vārdiem - "Fū opelis", jo reiz, tālajos 90 ajos, kad mammas viņiem atveda pirmās trenūzenes no Vācijas viņi ieraudzīja šausmīgo opel KADET.

viencexperc 5.decembris 2017 15:52
5 3 Atbildēt

Atradis ar ko salīdzināt. Vienvietīgs mopēdauto protams, ka ieskriesies ātrāk par ģimenes sedanu.

Tu salīdzini vienādas klases auto. Ja gribi ar savu VAG grupas peramo bērnu, tad ņem kā paraugu Superb. Superbs būs aptuveni tāda paša izmēra kā insignia.

Škoda 5.decembris 2017 16:05
4 3 Atbildēt

expertiņ, abi auto ir vienā klasē. Salons Insignijai ir mazāks kā Octavia un bagāžas nodalījuma arī mazāks. Tas izmēru "lielums" ir panākts tikai tīri uz visrsbūves paneļu rēķina, it īpaši uz bamperiem. Toties daudz liekā svara un švaki dzinēji ir Opel raksturīga iezīme.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti