650 km ar vienu uzlādi - "Fisker" prezentējis "Tesla Model S" konkurentu (+ FOTO) 14

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.janvāris 2018 6:32

Bijušais "Aston Martin" dizaineris Henriks Fiskers, kas jau reiz piedzīvojis neveiksmi ar savu autobūves projektu, nācis klajā ar savu jaunāko piedāvājumu – elektromobili "Emotion", kas ar vienu uzlādi spēs nobraukt līdz pat 650 km.

Atguvies pēc apdedzināšanās ar savu pirmo projektu (hibrīdauto "Fisker Karma"), Henriks Fiskers savācis jaunu komandu un izstrādājis elektromobili "Emotion", kas tirgū konkurēs ar "Tesla Model S".

Četrdurvju "Emotion" apveltīts ar kupejveida virsbūvi, automobilim ir konstrukcija no alumīnija un kompozītmateriāliem un “tauriņa spārnu” tipa aizmugures durvis pasažieru ērtākai iekāpšanai salonā.

Salonā iebūvēts ciparu mērinstrumentu panelis un divi lieli multimediju sistēmas ekrāni, kuriem par papildu maksu var pievienot vēl vienu ar 27 collu izmēru, kas izklaidēs aizmugurē sēdošos. Aizmugurē var būt trīs sēdvietas ar kopēju dīvānu vai divas atsevišķas individuālos sēdekļos.

"Emotion" komplektēts ar pieciem LiDAR lāzerskenēšanas sensoriem, kas ir ceturtās paaudzes autonomās braukšanas sistēmas sastāvdaļa. Tas nozīmē, ka automobilis var pārvietoties patstāvīgi, taču vadītājs var iejaukties procesā tad, kad uzskata to par nepieciešamu.

Elektriskās spēka iekārtas jauda nav zināma, "Fisker" vien atklājis, ka automašīnas maksimālais ātrums ir 260 km/h, bet gaitas rezerve ar vienu uzlādi – līdz pat 650 km.

"Fisker Emotion" ražošanai jāsākas 2019.gadā, automašīnas cena varētu būt aptuveni 130 000 dolāru.

 

 

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 10.janvāris 2018 6:58
5 2 Atbildēt

Tagad tādi konkurentu nāks no visām malām. Jau tagad, ievadot meklētājā "Teslas konkurents", jau izmet kādus 5 startapus vai prototipus, vismaz. Sevišķi, kad lielie auto ražotāji sāks ražot savus elektroauto. Teslai būs grūti, tas ir saprotams, bet ja ticēt Ilana Maska vārdiem, tad galveno viņš ir izdarījis. Izmainījis visu autobūves nozari, un parādījis lielu faku naftas tirgotājiem. ( to pēdējo viņš neteica, tas no manis).

viencexperc 10.janvāris 2018 8:50
7 2 Atbildēt

Lūk 8 startap uzņēmumi, kuri ražos elektroauto, jeb Teslas konkurenti:

1) Weltmeistar ( Ķīnas-Vācu uzņēmums). Bet to jau pārņem ķīniesu kompānija Geely

2) ķīniešu Nio. ( tā kura ražo next EV). Pagaidām brīva. Ta kā ir bagātas kompānijas, kuras pašas elektroauto ražot nemāk ( VW, Toyota, BMW, u.c) tas var šo startapu nopirkt.

3) Faraday Future. ASV firma, Arī es domāju, ka kāda liela kompānija nopirks. Projekti labi, grandiozi, bet mokās ar parādiem.

4) Lucid Motors ( Asv). šo startapu jau noskatījis FORD. Internetā klīst ziņas par slepenu vienošanos.

5) Unity. Zviedru startaps.

6) Elextra. ( šveices startaps). It kā bāzējas Vācijā. Domāju, ka kaut kāds VW viņu nopirks

7) Rimac. horvārtu.

8) FMC. - Ķīniešu startaps ko radīja pārbēdzēji no Teslas, kā arī daži BMW darbinieki.

9.15 10.janvāris 2018 9:19
2 2 Atbildēt

tieši tāpēc tie startapi izraisa skepsi - kad kāds no tevis nosauktajiem uzņēmumiem izdarīs kaut desmito daļu no tā, ko paveicis Masks, tad varēs runāt

msh 10.janvāris 2018 12:45
0 0 Atbildēt

Ja kāda firmele uztaisa gatavu un braucošu prototipu, tad desmito daļu no muska veikuma viņi noteikti ir izdarījuši - musks jau nav neko jaunu izgudrojis vai izstrādājis, tik sakrāmējis pieejamo tehnoloģiju dzelžus mašīnā un noorganizējis ļoti lielas subsīdinas.

9.15 10.janvāris 2018 12:57
0 0 Atbildēt

izlasi "anonimikis" komentu, tad sapratīsi, ko es domāju

dodge 10.janvāris 2018 15:05
0 4 Atbildēt

Un ko tad Masks ir paveicis??? Radījis ātri degošas plastmasas un ķīniešu elektronikas/aķu kaudzi uz riteņiem? Kā viņš pats atzina, tad auto ražošana ir tikai vieglas peļņas avots viņa galvenās intereses - kosmosa tehnoloģijām, ar kurām viņam un visai amerkai iet visai čābīgi.

viencexperc 10.janvāris 2018 16:45
0 0 Atbildēt

Tagad tieši roskosmosam čābīgi iet. Ja neteikt krievu vārdu ar burtu p..

Space x pārņem visu kosmosa industriju. Jau laiž 80 procentus no visiem satelītiem. Jau tā lidojumi kosmosā ir kļuvuši daudz lētāki, bet masks plāno tos padarīt VĒL lētākus, pateicoties tam, ka visi raķetes posmi tiks izmantoti atkārtoti.

Bet roskosmoss sūkā.

Bet ja tu domā par nasu nevis kompāniju space x, tad nasa arī labi dzīvo.

Nasa nekad neizcēlās ar satelītu nogādāšanu kosmosā. Jo krieviem ( roskosmoss) to darīja lētāk. Amerikāņi ( nasa) maksāja krieviem, jo tā sanāca lētāk kā pašiem laist. Bet tagad nasa maksā pee iksam. Lētāk. Nasa ieekonomē naudu, tāpēc viņiem pat labāk. Bet roskosmoss pazaudēja vienīgos ienākumus. Tā kā valsts viņus slikti finansē , viņiem jau rīz būs āmen. Space x atņem visus klientus krieviem.

Ne velti jau krievu interneta troļļi Masku dēvē par auno ienaidnieku numur 1 .

viencexperc 10.janvāris 2018 17:01
0 0 Atbildēt

Ja tu domā, ka space x izkonkurēja NASA, tad tā nav. Space x ir biznesa projekts. No tā visi akcionāri grib raut peļņu. Space x plānos ( ilona maska) ir laist cilvēkus kosmosā; izsēdināt uz mēness tūristus; veidot koloniju uz marsa, laist satelītus. Visu ko, no kā var kāst naudu. Bet nasa vienmēr nodarbojās ar pētniecību. Laiž satelītus - teleskopus, strādā kosmiskajā stacijā, laiž lunahodus, laiž satelītus ārpus galaktikas, utt. Viņi nav konkurenti. Tieši otrādi. Tagad nasa maksā saviem, amerikāņiem un lētāk. Un space x nodokļi atnāk atpakaļ nasai kā finansējums, nevis aizplūst uz krieviju.

eidis 10.janvāris 2018 10:37
0 1 Atbildēt

Iespējams, ka elektroauto kāreiz ir tas segments, kur saeksperimentēt ar rītdienas auto formu, telpu, izkārtojumu, utt, jo elektriskā piedziņa sniedz daudz lielāku brīvību agregātu izvietošanā, nekā fosilā.

Attiecīgi VAG vai MB mēģinājumi fosilās virsbūves aprīkot ar elektrodzinējiem ir pilnīga neizpratne par nākotnes virzieniem un tikai veicinās šo kompāniju atpalicību.

msh 10.janvāris 2018 12:44
0 0 Atbildēt

Padomju laika cilvēki arī filosofēja par nākotni - kaut kādā sešdesmito gadu sākumā sarakstītas šofera mācību grāmatas sākumā bija bildītes, ar mašīnu kontūrām un agregātu novietojumu, pa tēmu "automobiļa attīstība" - tur nākotnei bija paredzēts kaut kas līdzīgs zapiņam, tik bez purna - nu, kur ir tā nākotne? Te pa lielam tas pats - viens cilvēciņš filosofē ka nākotnē viss būs pavisam pavisam savādāk - atgriezīsimies pie šīs tēmas pēc 20 gadiem un paskatīsimies - es šaubos ka diži kas būs izmainījies, nišas mašīnas neskaitot, protams.

eidis 10.janvāris 2018 13:58
0 0 Atbildēt

Īstenībā futuroloģija ir akademiskas izglītības joma. Pasaulē pilns ar futurologiem. LV pamatā amatieri. Pazīstamākais - Juri Kaža.

Nākotnes ieskicēšana pamatā ir bāzēta uz IESPĒJU utilizāciju, ne tieši produkta. Piem Audi futurulogu ir atlaiduši un tāpēc diodes ir vnk iemontētas parastos lukturos. Renault pieņēmis un eksperimentē. Labi/ slikti, skaisti/ neskaisti ir cits jautājums. To pircējs atbildēs

anonimikis 10.janvāris 2018 11:15
0 1 Atbildēt

Tak viņiem ir tikai dizains. Nav ne ražošanas līniju, ne naudas ražošanas uzsākšanai.

Uggga 10.janvāris 2018 13:06
0 0 Atbildēt

Nesen pa tv rādīja 1. terminatoru, bišķi sākumu paskatījos. Mazliet smieklīgi tagad likās, ka 84. gadā par 2020. gadu izsakās kā par tālu nākotni. Tik advancēti roboti gan vēl nebūs, lai saceltos pret cilvēkiem, bet skaidrs, ka nākotnē redzēsim, kas būs nākotnē

reku 10.janvāris 2018 17:01
0 0 Atbildēt

Lai tam atomobilim 130 000 eu vērtībā atļautu braukt patstāvīgi pašam nevadot ir daudz un stipri jādzer.Jādzer vai kautko jāpīpē lai arī tādu nopirktu.Mašīna kā tāda jau laba,varbūt puķu Andris nopirks.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 8

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 

Porsche Panamera sasniedz trešo paaudzi (+ FOTO)

Sportiskais modelis ir apritē jau 15 gadus, laiks jaunās paaudzes uznācienam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti