Vācijas autobūves kompānija BMW iepazīstinājusi ar modernizētajiem 2.sērijas modeļiem, kas saņēmuši uzlabotus motorus un jaunu transmisiju.
Modernizēti visi Active Tourer/Grand Tourer motori – tagad tie vibrē mazāk, bet dīzeļdzinējiem pievienotā AdBlue tehnoloģija ļāvusi samazināt kaitīgos izmešus.
Tāpat kā līdz šim motoru saimē ir trīs un četru cilindru benzīna un dīzeļa agregāti ar 109-231 Zs jaudu. Visi dzinēji var strādāt kombinācijā ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu un tagad arī ar septiņu pakāpju robotizēto transmisiju, savukārt jaudīgās pilnpiedziņas versijas tiek piedāvātas ar astoņu pakāpju automātisko kārbu.
Piedāvājumā paliek arī Plug-in hibrīds ar kopējo jaudu 224 Zs, kas līdz pat 45 km spējīgs veikt elektriskā režīmā.
Vizuāli modernizētais variants atšķiras ar izmēros lielāku radiatora režģi, priekšējo buferi, kurā izveidotas lielākas gaisa pievades atveres un modernizētiem diožu lukturiem, bet aizmugure ar jaunu gaismu optiku un savādākas formas izplūdes sistēmas uzgaļiem.
Visas versijas saņēmušas komfortablākus sēdekļus, multimediju kompleksu ar 6,5 (Līdz pat 8,8) collu ekrānu un balss vadību, bet versijas ar automātisko kārbu – jauna dizaina elektronisko ātrumpārslēgu. Visas feislifta versijas atbalsta arī Apple CarPlay, visām iekārtota viena WLAN Hotspot pieslēgvieta un viedtālruņa uzlādēšanas niša.
Pircējam tiks piedāvāts bāzes modelis, versijas Luxury Line, Sport Line un M sporta pakete ar vizuāliem uzlabojumiem.
No plašā asistentu klāsta izcelsim City ārkārtas bremzēšanas sistēmu, joslas uzturēšanas palīgsistēmu un par papildmaksu pieejamo daļēji autonomo braukšanas sistēmu, kas līdz 140 km/h var uzturēt drošu atstatumu, patstāvīgi bremzēt un paātrināties.
Modernizētie BMW 2.sērijas Active Tourer/Grand Tourer tirgū nonāks jau šā gada martā.
Pēc vācu Autobild.de aplēsēm feislifta modeļu cenai bāzes versijā nevajadzētu pārsniegt 30 000 eiro.
Esmu tādu Bmw 2.sēriju testējis - patika auto gaita, vadāmība, dinamika, ērtības pie stūres utt. Arī tas ir īsts Bmw! Taču, nepatīk ierobežota vieta aizmugurē, nepatīk fakts, ka otrās rindas sēdekļu atzveltnes nav regulējamas.
Interesants auto ģimenei (?). Gan dārgs iegādē un uzturot.
(c)Interesants auto ģimenei (?). Gan dārgs iegādē un uzturot.
Attiecīgi neinteresants auto ģimenei. Tad kam viņš domāts?
Ne visas ģimenes ir nabagu...
Bet es ceru, ka pilnīgi visas ģimenes vēlas investēt bērnos, ne kautkādā dzelzī.
Ja ir savādāk, tad tā ģimene nav uz ilgu
Tādēļ jau ir nabagu un bagāto auto, jo ir nabadzīgas un bagātas ģimenes. Kādēļ nebraukt ar jaunu BMW, ja to var atļauties? Nedomāju, ka MK2 Golfs ekspluatācijā būs lētāks. Ja nu vēl gadīsies palikt uz Vācijas bāņa ceļojuma laikā, tad to Golfu varēs tur atstāt, nomaksāt sodu un iet mājās kājām.
Tu tiešām domā ka mk2 ekspluatācijā nebūs lētāks? Es tev par godu varētu sarēķināt sava golfa ikgadējās izmaksas - es divu gadu laikā bez pārspīlējuma esmu nomainījis pusi mašīnas - galvenokārt uzlabojuma nolūkos, kaut gan šis tas ir arī ticis paremontēts - šaubos vai tā summa sastādīs pat pusi no lētākā BMW līzes, kur nu vēl citi izdevumi... Bet lai nepaliktu uz bāņa ceļojuma laikā, ir jāseko līdzi mašīnas stāvoklim - protams, paliek mazs risks, teiksim, ja nu nosprāgst kāds holla devējs vai kāda cita nedilstoša lieta - bet nu šaubos ka tas risks ir lielāks kā piedzīvot jaunam BMW noplīšanu garantijas laikā...