Pašlaik notiekošajā Detroitas autoizstādē tiek demonstrēta Ziemeļamerikas tirgū populārākā pikapa "Ford F-150" jaunākā modifikācija ar 250 Zs "Power Stroke"-V6.
"Ford F-Series" ir ASV tirgū pieprasītākais modelis un, lai arī turpmāk tā paliktu, ražotājs paplašina piedāvājumu ar vēl vienu versiju.
Līdz šim "F-150" bija pieejams ar V6 un V8 benzīna dzinējiem (jauda līdz pat 462 Zs), bet no 2018.gada pavasara markas dīleru centros ieradīsies Detroitā pirmo iznācienu piedzīvojusī dīzeļmodifikācija. Tās galvenā sastāvdaļa ir trīs litru V6 dīzeļdzinējs, kas attīsta 250 Zs jaudu un 600 Nm griezes momentu. Motora sadarbības partneris ir "SelectShift" 10 pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas modificēta, lai varētu izturēt iespaidīgo griezes momentu. Pikapam uzlabota motora dzesēšanas sistēma, iebūvēti divi degvielas filtri, divpakāpju eļļas sūknis.
"F-150" dīzeļmodifikācija tiks ražota vairākās versijās: ar divvietīgu un piecvietīgu kabīni, aizmugures vai visu riteņu piedziņu, dažāda garuma kravas kasti. Pikapa kravnesība ir 916 kg, bet maksimālais piekabes svars, ko tas drīkst vilkt – 5,1 tonna.
Jaunās versijas cenu ražotājs vēl neatklāj.
Eiropas tirgum "Ford" piedāvā izmēros mazāko "Ranger" pikapu, kas Latvijā maksā, sākot no 21 220 eiro.
Fords F150 patiešām ir labākais pikaps. Šis, nabagu motors ļaus tam izplatīties vēl nedaudz vairāk, piemēram nabagu Eiropā, bet fordam vajadzētu padomāt arī par hibrīdu tehnoloģiju ieviešanu pikapos. Te es rakstu nevis par toyotas lohatronu idiņiem, bet par normālu, amerikāņu hibrīdu ( Tādus taisa arī citi, piemēram VW) . Kur tu brauc ~ 50 km tikai ar elektrību, un pārējo ar bendzīnu. Tapēc, ka Tesla nopietni domā konkurēt ar F150, uzbūvējot elektrisko pikapu.
p.s.
F150 salīdzināt ar Ranger nemaz nevar.
Ranger tas ir nabagu pikaps trešajam valstīm un Eiropai, kas liekams vienā klasē ar Navaru, Hilux, l200, amorak un citiem tādiem mēsliem.