"Xmotion" ir futūristisks, grezns un smalki izstrādāts sešvietīga krosovera koncepts, ko "Nissan" sagatavojis Detroitas autoizstādei. Ražotājs ļauj noprast, ka līdzīgi varētu izskatīties kāds no topošajiem "Nissan" kompaktās klases apvidniekiem.
Koncepts "Xmotion" apveltīs ar trim sēdekļu rindām (trešā rinda paredzēta kā opcija), 21 collu riteņu diskiem, kas veido vienotu veselu ar apvidus riepām (protektors integrēts riteņu metāliskajā konstrukcijā), izbīdāmu jumta bagāžnieku un aizmugures lukturiem ar zīmējumu, kas atgādina japāņu kokgriezēju darbus.
Koka tematika turpinās arī salonā – no šī materiāla izgatavots centrālais tunelis, kas kopā turas pateicoties "Kanava Cugi" tehnikai (koka detaļu savienošana bez līmes). Pēc dizaineru ieceres, tas atgādina japāņu klasiskajā glezniecībā bieži sastopamo tiltu, kas savieno divas upes. Šī gaisīgi veidotā detaļa pāriet tikpat viegla izskata priekšējā panelī (arī no koka) un futūristiskā mērinstrumentu panelī.
Salonā iebūvēti septiņi ekrāni, ieskaitot displeju, kas pārraida signālu no atpakaļskata kamerām. Informāciju no tiem var iegūt ar balss un žestu pārvaldes funkcijām.
Automobiļa iedarbināšana notiek, nolasot pirkstu nospiedumus. Pēc tam centrālajā ekrānā parādās digitālais palīgs (virtuālā zivtiņa "Koi"), kas izpilda dažādas funkcijas, piemēram, atgādina par interešu punktiem maršrutā, noregulē mašīnas elektroniku atbilstoši vadītāja vēlmēm un ieradumiem, sniedz padomus vadītājam tad, kad ieslēgts autonomās braukšanas režīms.
Rakstat: " sešmetrīga...... tad kompaktās klases..."
Sešmetrīgs nebūt nav kompakts. Pat vizuali viņš neizskatās pēc 6 metrīga. Citos avotos raksta Un viņam raksta - " "4+2" passenger layout."
Suburbans ( attēlā)
ir 5.7 metri garš. Tajā ir trīs sēdekļu rinda ( kā šim), tikai nevis 5+2, bet PILNAS 7 vietas, plus bagāžnieks, kurā ielīstu vēl 4.ā sēdekļu rinda.
Bet jūsu attēlos auto ir vēl garāks 6 metri garš? Neizskatās.
Turklāt vel frāze - "Ražotājs ļauj noprast, ka līdzīgi varētu izskatīties kāds no topošajiem "Nissan" kompaktās klases apvidniekiem."
Lai vai kā, tas ir tikai koncepts. Nedomāju, ka autoražotājs riskēs ražot auto ar tādu baļķi pa vidu.
p.s.
Kāpēc konceptiem lik tik debilas stūres? Kas mainītos, ja ieliktu reālu?