Vācijas autobūves kompānija "BMW" izlaidīs jaudīgā modeļa "M5" īpašo modifikāciju ar sporta paketi "Competition Package", kas sedana jaudu pacels līdz 620 Zs.
Reizē ar "Competition Package" "M5" saņems arī pārstrādātu piekari un modificētu pārnesumkārbu, oglekļa šķiedras-keramikas bremzes un alumīnija riteņu diskus.
Jaunās paaudzes "M5" sedans debitēja pērnā gada septembrī – Frankfurtes autoizstādē. Automašīna aprīkota ar 4,4 litru V8 motoru, kas attīsta 600 Zs (750 Nm) jaudu un darbojas pārī ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Iepriekšējā paaudzē "M5" bija klasiskās piedziņas automobilis, taču tagad tiek izmantota pilnpiedziņa ar izteiktu uzsvaru uz aizmugures riteņiem. Paredzēts arī iestatījums, kas aizmugures riteņiem novada 100% griezes momenta.
100 km/h sedans sasniedz 3,4 sekundēs, maksimālais ātrums 250 km/h (elektroniski ierobežots).
Jaunā "BMW M5" pārdošana Vācijas tirgū sāksies aprīlī. Automašīnas cena – 117 800 eiro.
BMW kļuva slaveni 80 itajos gados, jo saviem auto ieviesa turbīnu motorus.
Pirmo demonstrēja prototipu 1972 ajā gadā olimpiskajās spēlēs, bet dažus gadus vēlāk jau izlaida BMW 2002
tieši šis modelis atnesa slavu. Tāpēc nākošos 30 it gadus BMW tika radīti tieši tādi.
BMW 2002 atnesa arī daudz uzvaras autosacīkstēs, ka dažās pat aizliedza izmantot turbīnas, lai konkurentiem būtu cerība.
Bet nesakiet hop, pirms esat pārlekusi. BMW turbīnu neizdomāja. Pirmie turbīnas lika kas? Amerikāņi.
Pimēram 1963 ajā gadā kraislers
Bet amerikāņu turbinētie auto neiemantoja popularitāti daudzu iemeslu dēļ.
Bet tāds BMW bija 80-90 itajos gados. Tagad, jāpiekrīt, viencexperc, ka tie ir na pagātnei, kas pamazām iet uz grunti.