Vācijas autobūves kompānija "Audi" uzsāk pasūtījumu pieņemšanu universāla "RS 6 Avant Performance Nogaro Edition" iegādei. Vismaz 124 200 eiro vērtā automašīna ir īpašs modelis, kas tiks izlaists vien 150 eksemplāru lielā skaitā.
Īpašās versijas virsbūve krāsota "Nogaro" zilā krāsā, kas izvēlēta par godu pašam pirmajam "RS" modelim – 1994.gada "Audi RS 2". Universāla motortelpā atrodas 4,0 litru TFSI agregāts ar 605 Zs (750 Nm) jaudu, taču sadarbībā ar "ABT Sportline" veiktā pārbūve ļauj tā jaudu pacelt līdz 705 Zs (880 Nm).
Universāla spoguļu korpusi var būt virsbūves vai melnā krāsā ar tonētiem stikliem aizmugurē. Piedāvājumā vairāki riteņu disku varianti, ko klients varēs izvēlēties par papildmaksu, taču no rūpnīcas tas izbrauc ar 21 collu izmēru un 285/30 riepām.
Zilās krāsas akcenti redzami arī interjera apdari ar melnajiem alkantara griestiem, "Valcona" ādas sēdekļiem un grīdas paklājiņiem. Sliekšņus grezno "RS 6" logotips, plāksnītes ar versijas nosaukumu un eksemplāra kārtas numuru (1/150).
Standarta "Audi RS 6 Avant Performance" līdz 100 km/h paātrinās 3,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots līdz 250 km/h. Izvēloties papildmaksas "Dynamikplus" paketi maksimālais ātrums pieaug līdz 305 km/h, bet sadarbībā ar "ABT Sportline" inženieriem iegūtie 705 ZS "Nogaro" versijas maksimālo ātruma spēju robežu ļaus pārbīdīt līdz 320 km/h.
Vilkme pilnpiedziņas "Quattro" sistēmai tiek novadīta ar "Tiptronic" astoņu pakāpju kārbas palīdzību. Vēl vairāk stabilitātes var panākt, papildinot konstrukciju ar sporta diferenciāli aizmugures asij un standarta pneimatiskajai balstiekārtai piepērkot "RS" sporta piekari ar "Dynamic Ride Control" (DRC) tehnoloģiju.
Universāla tehnoloģiju arsenālā arī dinamiskā stūre un keramiskās bremzes.
Īpašās versijas cena Vācijas tirgū ir 124 200 eiro - par 6200 eiro lielāka nekā standarta modelim "Audi RS 6 Avant Performance".
Es jau redzu tā īpašnieka sejas izteiksmi, kad viņš kaut kur slikti noparkojies dzirdēs lielveikalā pa skaļrunī tādus vārdus:
"Audi A4, ar valsts numuru xxxx, atbtīvojiet lūddzu ieeju..."
Cik lielam ir jābūt autistam ( audi fanam), lai par normāla auto cenu nopirktu tūningotu a4, jeb passatu ar biezāku apšuvumu un alkantaru.
Eksperc laikam saspiedies - tas ir A6, nevis A4
Tu izlasīji ka tas ir sestais, tāpēc zini.
Bet dzīvē, vai pēc foto, ja stāvētu no priekšas, vai nedaudz slīpi, vai no aizmugures, ja nebūtu uzrakstu, nepateiktu. Pat paši autisti neatšķirtu, tāpēc nepļurksti.
Piemēram, ja tev parādītu tikai trešo bildi? Vai otro? Tu pat neatšķirtu vai tas a1 vai a8.
expertam vienkārši nemaz nev telpiskas izjūtas, ja neatskir , it seviski ja saki ,ka a4 no 16 neatskir , domaju,ka vajag griezties pie kada specialista. Audi neperk prieksh zimesanaas un cilvekam kas to noperk ir pietiekosh statuss lai nebutu ar auto sevi jaapliecina perk tik lielu kāds ir vajadzīgs, citam vajag a8 , citam a4, es piemēram droši vien izvēlētos a4 ,jo a8 pilsētā par lielu un neertu.
Apskaties labāk ar kādām svarīgām sejām kapj ārā no usa mašīnām liekas kad romas pavests piebraucis.Cirks pa velti.
Parādi kaut vienu usa auto kurš normáli stūrējas(no thuning)?
Mūsu seja kļūst vēl nopienākas, kad apsēžamies pie apaļā galda un meklējam kaloriju bagātākos ēdienus un dzērienus tuvējā maķīša ēdienkartē. Labs bigmaks ir tāds, kuru saspiežot cūku tauki notek līdz elkonim. To es saucu par ēdienu!
Un galīgi nopietnas sejas paliek kad pēc šitādām dzīrēm ir jāstāv rindā uz bezmaksas parašu. Tādēļ labāk braukt ar RAM, jo tam kravas kastē var ielikt biomucu.