Vācijas autobūves kompānija "BMW" precizējusi informāciju par savas krosoveru gammas flagmani – septiņvietīgo "X7", kas paredzēts galvenokārt Krievijas, Ķīnas un Ziemeļamerikas tirgum.
Jaunākā informācija liecina, ka sērijveida modelis tiks parādīts novembrī notiekošajā Losandželosas motoršovā, bet tirgū to var gaidīt 2019.gadā. Vācu mediji ziņo, ka "X7" motortelpā atradīsies no "X5" aizgūts un modernizēts 4,4 litru Biturbo V8 ar 462 Zs jaudu. Komplektēšanai izmantos arī citus "X5" motorus, būs hibrīdversija, taču 12 cilindru motors no 7.sērijas sedana visticamāk, ka nē.
Pirmie "X7" eksemplāri jau nobraukuši no konveijera un ražotājs tos izmantos dažādiem nolūkiem, piemēram, modeļa homologācijai, konveijera līnijas noregulēšanai, testiem dažādos klimatiskajos apstākļos.
Zināms, ka "X7" būs 30 cm garāks (5,20 m) par X5, apveltīts ar trim sēdekļu rindām un 3,10 m riteņu garenbāzi. Automobilis saņems multimediju sistēmu ar žestu un balss vadību un tirgū maksās aptuveni 100 000 eiro.
Priekš nabagu Eiropiešiem paliks x3, x1 un isetta, kuru plāno atjaunot ražot
Bet nav jau brīnums, ja mēs zinam bmw firmas vēsturi. Iesāka ar bomžmobīļiem. Tie bija lēti sūdi strādniekiem. Tad, kompānija izdomāja ražot prēmiumus, bet gandrīz nobankrotēja. Tāpēc atkal ražoja sūdus kurpniekiem. Attēlā redzamo isettu, kura arī izglāba bmw no bankrota. Bija populārākais bmw modelis. Tāpēc bmw imidžs ir būt tuvāk strādniekiem, nabagiem. Tuvojas brīdis, kad bmw salīdzinās ar daciju un geely. Ja nebūtu asv un aziātu, mēs pat neredzētu tādu modeli kā x5.
P.s.
Ja nebūtu amerikāņu, tad nebūtu arī mūsdienu gopņiku un zilīšu sapņu -3 un 5 un 7 sērijas. Jo pirmie no eiropiešiem uzlika amerikāņu izgudrojumu - turbīnu. Tad uzliekot turbīnu, trešais modelis ( tad arī 5er un 7er) kļuva populārs, jo uzvarēja daudzās eiropas sacīkstēs.
Atkal plika diršana! Nu apskaties tajā savā amerikāņu propogandas vikipēdijā, ja netiec klāt orģinālajam avotam. Neizgudroja amerikāņi ne turbīnu kā tādu, ne arī pirmie to uzlika iekšdedzes dzinājam. Iespējams, jauc ar turbokompresoru, bet arī to neizgudroja amerikāņi un neieviesa ražošanā.
Točna kautkāds debīliķis, paranojas experc!
Turbo pūti izgudroja ASV. Arī pirmo auto ar turbīnu uztaisīja General Motors 1962 ajā gadā.
Tad 1973 ajā gadā to uzlika uz bmw.
Pirmā bija tvaika turbīna, ko izgudroja angļi. Uz tās bāzes atīstījās citas turbīnas. Bet amerikāņi tur pat tuvumā nebija. Tā kā netici tam, ko raksta uz sētām (vikipēdijā).
Bet iesākumā turbīnu izmantoja uz lieliem dzinējiem, piemēram - kuģiem. Pirmo turbīnu uz auto uzlika GM. Bmw var teikt - nošpikoja, jo viņiem uzradās vairāk kā desmit gadus vēlāk. Tā teikt - ieraudzīja uz gm, uzdeva uzdevumu inženieriem, tie uzzīmēja skices, tad uztaisīja auto. Kā reiz, desmit gadi.
Haaaa!
Tvaika turbīna! !!!
Tak ej vēl senāk. Kurš izgudrija iekšdedzes dzinēju. Tad kurš izgudrojs pajūgu, kurš riteni.
Tvaika turbīna nedaudz atšķiras no dzinēja turbo. Vienīgā kopīgā lieta ir nosaukumā vārds - turbīna.
Pamēģini pie dzinēja pielikt tvaika turbīnu. sanāks turbo motors?
Tieši turbīnu, kāda tā ir pazīstama mūsdienās uz visiem turbo un biturbo izgudroja amerikānis Alfrēds Bjūhi. Protams, ka mūsdienās tā ir modernizēta, bet pašu principu izdomāja minētais amerikānis un ar tvaika turbīnu tur maz kas kopīgs.
Kas tad nu, angļu valoda klibo??? Amerikānis, ibio...
"Kas tad nu, angļu valoda klibo??? Amerikānis, ibio.."
1) es neesmu amerikānis. Tas, ka man patīk viņu autiņi, tas nenozīmē, ka es esmu amerikānis. Ja tev garšo cukurs, tas nenozīmē, ka tu esi kubietis.
2) zinu, ka tu netici amerikāņu avotiem, tāpēc mēģinu vienmēr tev atrast krievu resursus.
Pat par tavu mīļo krievu armiju. Ja ielikšu 1 miljardu adrešu, kur rietumi ierēc par krievu jauno tehniku, kurai analogu nav, tu neticēsi. Bet kad ielieku krievu valodā, tad tu vismaz izlasi.
Nu tad sameklē, kurš leģendārajā 1905. gadā patentēja iekšdedzes dzinēja turbīnu!
Alfrēds Bjūki, ja kas, bija šveicietis, loh!
Tāpēc ka visi amerikāņi tajā laikā bija bijušie eiropieši.
Paša Trampja senči tavi mīļie vācieši. Tu lieli vāciešus, kritizē amerikāņus, bet trampam ir vāciešu saknes.
Tev ir slima amerikāņu apdiršanas kāre, bet pats nejēdz, ka tie jau visi bijušie eiropieši vai vergi. Tur pat bijušo krievu daudz.
Diez kas un kam par godu ir šo te Grāvi izracis ?
Ilons Masks - dienvidāfrikānis. Viņš pat izauga Dienvidāfrikā.
Asv dod iespēju talantiem pacelties. Vai masks varētu būvēt raķetes, ja dzīvotu DĀR? Vai ja brauktu nevis uz ASV, Bet Dāniju, vai pat krieviju. Krievijā iesēdinātu cietumā, vai strādātu roskosmosā un neko tā arī neuztaisītu.
Tāpēc prāti brauc uz ASV. Tagad arī Ķīnu.
Pēc uzvārda un ādaskrāsas spriežot, viņš ne tuvu nav DĀRietis. Visdrīzāk viņa senči ir uz turieni vai nu padzīti ar dakšām vai paši aizbēguši. Un tad viņu tur ir sameklējis kāds Goross un "izcēlis" saulītē ar savu piķi.
Gasterbaiteri, citiem vārdiem rakstot. Pat nē, gasterbaiteri ir labāki. Kautkas pa vidu starp uz Austrāliju izdzītajiem katordzniekiem un gasterbaiteriem. Katrā ziņā gudros prātus Eiropa paturēja un joprojām patur sev.
Bet turbīnai ar ameriku nav vispār nekāda sakara. Bjūki kā piedzima Šveicē, tā arī nomira tur. Patents vispār ir reģistrēts Vācijā. Amerikāņi tajā laikā izmantoja tikai pirdienpūti.