ASV autobūves kompānija "Ford" modernizējusi krosoveru "Edge". Krosovers ar līdz pat 238 Zs jaudīgiem dzinējiem tiek tirgots arī Eiropā un tiks parādīts Ženēvas autoizstādē (no 8.03).
Vizuāli automašīna neatšķiras no Ziemeļamerikas varianta, taču versiju piedāvājumā iztrūkst jaudīgās "ST" modifikācijas ar 340 Zs sešcilindru motoru. Tā vietā mūsu kontinentam sagatavots sportiskais "ST-Line" un jauns biturbo dīzelis.
Vizuālo izmaiņu skaitā ir jauna dizaina radiatora režģis un motora pārsegs, priekšējie lukturi un diožu optika aizmugurē, savukārt sportiskā "ST-Line" modifikācija kopā ar pārveidotu piekari un 20 collu (21 collas izmērs par piemaksu) riteņiem saņems arī lepnāku salona iekārtojumu ar 10 veidos elektriski regulējamiem pusādas sēdekļiem, melniem griestiem, alumīnija pedāļiem un dubultiem hroma izplūdes sistēmas uzgaļiem.
"Ford Edge" dzinēju paletē būs tikai "EcoBlue" saimes pārstāvji ar 150, 190 un 238 Zs. Pēdējais biturbo dīzelis ir Eiropas tirgus visjaudīgākais variants, kas tagad attīsta par 28 ZS vairāk (agrāk 210 Zs) un arī vidējās jaudas versijai tas pielicis 10 ZS (agrāk 180 Zs). Atkarībā no versijas, motoru sadarbības partneris var būt 6-pakāpju mehāniskā vai 8-pakāpju automātiskā pārnesumkārba.
Modernizētā "Ford Edge" aprīkojumā var būt SYNC 3 multimediju sistēma ar 8 collu ekrānu, 1000 vatu "B&O Play" audio sistēma, bezvadu uzlāde viedtālrunim un pirmoreiz trīs jauni elektroniskie palīgi: kruīzkontrole ar automātiskās braukšanas funkciju sastrēgumos, ESA ("Evasive Steer Assistance"), kas atbalsta vadītāju strauja izvairīšanās manevra laikā un "Post Collision Assist", kas iedarbina bremzes smagas avārijas gadījumā (bloķē mašīnas tālāko kustību).
Modernizētajam modelim ir elektroniskā stāvbremze, kas izbrīvē vairāk vietas viduskonsolē un mērinstrumentu panelis, kura izgaismojumu var izvēlēties no septiņiem krāsu variantiem, bet par papildmaksu var izvēlēties, piemēram apsildāmu stūri vai apsildāmus sēdekļus priekšā un aizmugurē,
Nu tad es te ielikšu komentāru.
Žēl ka eiropai nav paredzēts V6
Priekš kam, lai cilvēki nosistos? Pat tā 238 zs versija ir bīstama braucējam un apkārtējiem. Tas nav BMW, kas pie 600 zs ir tik pat vadāms, kā pie 100.
Da nē. Tev niks ir usa auto, tāpēc tu nezini. Bet man ir BMW, maniem korišiem ir bmw, tāpēc varu pateikt - BMW tikai pa grāvjiem vien.
www.iauto.lv/forums/topic/...em-vien?pnr=33