Jaunā "Ņiva" pierakstīsies Brazīlijā 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.februāris 2018 6:19

"Renault-Nissan" alianse ("AvtoVAZ" īpašnieks), nolēmusi noorganizēt jaunās paaudzes "Lada 4x4" ("Ņiva") ražošanu Brazīlijā. Ražotne, kas darbu sāks 2021.gadā, tiks iekārtota aliansei piederošā rūpnīcā netālu no Kuritibas, ziņo laikraksts "Gazeta do Povo".

Jaunās "Ņiva" pamatā būs modernizēta "Renault Duster" platforma, bet no franču krosovera mantotie motori ļaus tos kombinēt ar mehānisko vai automātisko pārnesumkārbu. 

Agrāk tika ziņots, ka platformas brāļi, piemēram, "Duster" un "Lada 4x4", tiks ražoti uz viena konveijera Toljati, savukārt pērnā gada oktobrī "AvtoVAZ" paziņoja, ka līdz 2019.gadam paredzēts laist klajā divus jaunus modeļus, līdz 2026.gadam palielinot to skaitu līdz desmit. Tiks strādāts arī pie esošās modeļu gammas atjaunināšanas, veicot lielākas vai mazākas izmaiņas vienpadsmit "AvtoVAZ" ražoto modeļu konstrukcijās.

 
Visi komentāri
 
usaexperc 27.februāris 2018 7:02
9 4 Atbildēt

Nu redz, kopš Ņiva ir atkal Ņiva, tā interesē visiem. Tā Chevrolet Ņiva bija pilnīgs mēsls, kā krievi teica: "ниже плинтуса". Labi ka patrieca tos amerikāņus, nepaspēja vēl visu uz grunts nolaist.

GTD2 27.februāris 2018 7:57
2 1 Atbildēt

diezgan intresanti uz duster platformas uztaisīt esošo dizainu, lai veicās, ceru ,ka jaunajā variantā bloķi nepazudīs un caurgājamība neapzināsies, savādāk sanākls kārtējais bezpielietojuma krossovers ti sliktākas kvalitātes. Automātiskā kārba ņivai gan šķiet lieka, bezceļos tomēr labāk ar mehānisko

viencexperc 27.februāris 2018 8:58
7 3 Atbildēt

Uz dastera bāzes Ņiva paliks par auto, nevis sūdu. Pa bezceļiem jebkurš tāds īss un mazs auto ar tādu klīrensu un 4x4, bloķēšanu, utt iet labi, bet uz 70+ km/h tā ņiva ir galīgi nevaldāma. Sevišķi ziemā. Sevišķi bez abs, sevišķi, rūpnīcas brāķis, kādu ur ne mazums.

msh 27.februāris 2018 12:29
0 0 Atbildēt

Ir tikai viena problēma - šobrīd ņiva ir džips - tu pareizi pateici - uz dustera platformas ņiva no džipa pārvērtīsies par auto, tb vienu no tūkstots pseidodžipiem. Lai ņiva arī turpmāk būtu džips, izmantojot kādu Maksts/Nissana platformu, tai būtu jāizmanto kāda pieklājīgāka nissana platforma, bet gala rezultāts noteikti izmaksātu vismaz x2 un nebūtu nevienam vajadzīgs.

GTD2 28.februāris 2018 8:28
0 0 Atbildēt

Vai tad dasters ir auto ?, varbūt biki konfortablāks par ņivu , bet caurgājamība nekāda pat pilpiedziņas versijā. Ja ņivu uztaisīs Dastera kopiju tad tādu pat krieviem nevajadzēs

viencexperc 27.februāris 2018 9:11
4 3 Atbildēt

Franči parāda, krieviem, kā vajag ražot auto. Krievi 100 gadus ražoja tehniku, ko sauca par auto, un ar grūtībām varēja ar lielām mokām iemainīt sociālisma valstīm apmaiņā pret graudiem un banāniem. Bet tad atnāca franči un atvēra - Brazīliju. Pēc gadiem desmit ladas pat pirks Kotdivuāra un Zaira.

Ese 27.februāris 2018 20:05
1 0 Atbildēt

Zuiķu dainas nevis Lada...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti