Honda Ženēvas automobiļu izstādē atklās pilnīgi jauno CR-V (+ FOTO) 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 28.februāris 2018 12:30

Honda 2018. gada Ženēvas automobiļu izstādē atklās pilnīgi jaunā CR-V Eiropas versiju. Jaunās paaudzes pasaules dižpārdokļa SUV* uzstāda jaunus standartus salona kvalitātes, izsmalcinātības un plašuma jomās, tostarp pirmo reizi piedāvājot septiņu sēdvietu versiju.

Arī jaunā šasija ir visizmalcinātākā, kāda jelkad radīta priekš CR-V, un ļauj automobilim nodrošināt aizraujošu braukšanas pieredzi, nevainojamu brauciena komfortu un izcilas spējas apvidus apstākļos.

Eksterjera dizaina evolūcija un augstākās kvalitātes salons
Pilnīgi jaunajam CR-V ir svaigs un izsmalcināts eksterjera dizains ar platākām, muskuļotākām riteņu arkām, asākām dzinēja pārsega un aizmugures spārnu kontūrām, kā arī jaunā Honda ģimenes “seja” ar zīmolam raksturīgo priekšējo lukturu grafiku.

Šaurāki priekšējie statņi, skulpturālas formas priekšējie un aizmugures buferi, kā arī iebūvētā Honda aktīvā priekšējās restes aizvēršanas sistēma palīdz jauno CR-V padarīt par vienu no aerodinamiski efektīvākajiem automobiļiem savā klasē.

Jaunais salona dizains ietver horizontālu priekšējā paneļa izkārtojumu, kas izceļ vēl plašāko kabīni, akcentējot salona platumu un paužot automobiļa spēku. Panelis aprīkots ar diviem 7 collu displejiem, bet slēdžu izkārtojums racionalizēts, vienkāršojot gaisa kondicionēšanas vadības bloku un novietojot to zem centrālā skārienekrāna.

Klasē vadošais praktiskums un jauna septiņu sēdvietu versija

Pilnīgi jaunais CR-V lepojas ar nedaudz lielākām eksterjera proporcijām nekā tā priekštecis, savukārt, garāka riteņu bāze dāvā ievērojami plašāku salonu. Klasē efektīvākais telpas izmantojums sniedz dāsnas ērtības ikvienam braucējam, kā arī platāku un dziļāku bagāžas nodalījumu un bagāžas slieksni. Jaunā divu pozīciju bagāžnieka grīda nodrošina gludu virsmu garu priekšmetu pārvadāšanai, bet brīvroku elektriski atveramās bagāžas nodalījuma durvis padara ērtāku iekraušanu un izkraušanu.

Atjautīgas funkcijas atvieglo jaunā CR-V lietošanu ikdienā. Piemēram, augstumu, kādā atveras bagāžas nodalījuma durvis, iespējams ieprogrammēt, lai tās neatsistos pret zemiem griestiem, bet kabīnes daudzveidību var uzlabot ar trīs režīmu centrālās konsoles uzglabāšanas nodalījumu izvēli. Iekraušanu vēl vairāk atvieglo jaunās viena pieskāriena “iegremdējamās” 60:40 dalījuma otrās rindas sēdekļu atzveltnes.

Pirmo reizi CR-V būs pieejams arī septiņu sēdvietu versijā. To izvēloties, trešās rindas sēdvietas nodrošinās neredzēti plašu telpu kājām, kā arī 101 grādu sēdekļa atzveltnes leņķi, pasažieriem dāvājot komfortu garajos braucienos. Arī piekļūšana trešās rindas sēdvietām ir vislabākā savā klasē, pateicoties platajam durvju atvērumam un zemajam slieksnim.

Jaunie dzinēji dāvā iespaidīgu efektivitāti un braucienu

Pirmo reizi Eiropas SUV versijai tiks piedāvāta Honda hibrīda tehnoloģijas piedziņa. Pilnīgi jaunais CR-V būs pieejams ar Honda Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) hibrīda sistēmu, kas ietver 2,0 litru i-VTEC Atkinsona cikla benzīna dzinēju un divus elektromotorus un sniedz reālu efektivitāti un bezrūpīgu braukšanu. I-MMD sistēma neizmanto tradicionālo transmisiju – tās vietā tā ir aprīkota ar kompaktu ierīci ar vienu fiksētu pārnesuma attiecību, kas izveido tiešu savienojumu starp kustīgajām detaļām un nodrošina vienmērīgu griezes pārnešanu.

Ir pieejams arī 1,5 litru VTEC TURBO benzīna dzinējs, kas nodrošina spēcīgu veiktspēju un klasē labāko degvielas ekonomiju. Jaudu tam nodrošina sešu pārnesumu manuālā transmisija vai papildaprīkojuma CVT automātiskā transmisija, kas noregulēta vēl lineārākai atsaucībai.

Benzīna un hibrīda piedziņas standarta aprīkojumā ir pieejamas ar priekšējo riteņu piedziņu, bet abas var izvēlēties ar Honda jaunāko pilnpiedziņas tehnoloģiju – “reāllaika AWD ar inteliģento kontroles sistēmu” (Real Time AWD with Intelligent Control System™) –, kas nodrošina CR-V maksimālas spējas apvidus apstākļos. Visām versijām klīrenss ir paaugstināts par 38 mm līdz 208 mm AWD benzīna modelim.

Pirmās Honda CR-V ar 1,5 litru VTEC TURBO benzīna dzinēju piegādes sagaidāmas 2018. gada rudenī, bet hibrīda modeļu piegādes tiks uzsāktas 2019. gada sākumā.

 

 Šogad izstādē būs arī iAuto, sekojiet mūsu karstajām ziņām no Ženēvas!

 

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
hhh 28.februāris 2018 15:25
2 0 Atbildēt

Gāzi vairs neuzliksi

Oļegs 4.marts 2018 15:38
1 0 Atbildēt

Interesanti, ka Honda nolēma atteikties no dīzeļdzinējiem par labu hibrīdam. Nedaudz ir bažas par 1,5 turbo dzinējiem. Es labprāt brauktu ar 2,0 atmosfēras dzinēju, kas bija iepriekšējā paaudzē (pašam ir tāds CR-V). Dinamikas ziņā 1,5 turbo droši vien ir labāks par 2,0, bet kas būs ar resursu un uzticību (galvenās vērtības par ko mēs mīlam Hondu)?

ak 28.februāris 2018 14:08
1 0 Atbildēt

Beidzot C-RV ir normāls klīrenss Daži iepriekšējie modeļi bija zemāki par dažu labu parastu universāli.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti