"Volvo" izpilddirektors Hakans Samuelsons savā "Twitter" kontā publicējis pirmo sedana "S60" jaunās paaudzes modeļa prototipa attēlu. Sērijveida modelis uz konveijera tiks likts jau šogad.
Maskētā prototipa attēli uzņemti Norvēģijā, kur to pārbauda ziemas testos, taču jau šogad markas rūpnīcā Dienvidkarolīnā (ASV) jāsākas tā ražošanai.
Zināms, ka "S60" sedans, tāpat kā nesen prezentētais "V60" universāls, izgatavots uz SPA ("Scalable Product Architecture") platformas un saņems tos pašus motorus: četru cilindru benzīna un dīzeļa agregātus, kā arī divas hibrīdiekārtas ar 340 un 390 Zs jaudu.
"Volvo V60" universāls tika prezentēts februāra vidū. Automobiļa garums ir 4761 mm, bet riteņu bāze sasniedz 2872 mm, kas ir par 117 un 98 mm vairāk nekā "XC60" krosoveram.
Bagāžas nodalījumā ietilpst 529 litri, bet nolaižot otrās sēdekļu rindas atzveltnes, tilpums pieaug līdz 841 un 1364 litriem (ja mēra līdz logu līnijai un jumtam).
Motoru piedāvājumā būs T5 un T6 (225, 275 Zs) benzīna un D3 un D4 dīzeļi (135, 165 Zs), bet T6 un T8 hibrīdiekārtas attīstīs 340 un 390 Zs.
Elektronisko palīgu klāstā "City Safety" ar automātiskās bremzēšanas funkciju, gājēju, velosipēdistu un dzīvnieku atpazīšanu. Komplektā arī pusautomātiskā braukšanas sistēma "Pilot Assist", kas uzņemsies paātrinājumu, bremzēšanu un manevrēšanu līdz ātrumam 130 km/h, sistēmas, kas neļaus nobraukt no ceļa, iebraukt pretējā joslā un brīdinās par transportlīdzekļiem, kas var parādīties no kreisās vai labās puses „aklajos” krustojumos.
Universāla pircējiem būs pieejams "Care by Volvo" piedāvājums, kas nozīmē, ka pircējs par automašīnu var nemaksāt visu summu, bet ieskaitīt ikmēneša abonentmaksu, kas ietver maksu par mašīnu, apdrošināšanu un servisu (mazgāšana, uzpilde un salona tīrīšana), kā arī papildu servisus, piemēram, preču un produktu piegādi līdz automobilim.
Vācijas tirgū cenu ziņā pieejamākā versija ar 150 zs dīzeļdzinēju maksās, sākot no 40 100 eiro.
Jūs varat atkal mani nosist ar saviem sirpjiem un āmuriem, bet šito es tik un tā nesapratīšu. Nu nav tev naudas, tad pērc citas markas, bet normāla izmēra. Saprotu, ka jūs kritizējat amerikāņus, ka tiem degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem lielāks, nu labi, ne amerikāņus. Tad tas pats pežo 508 maksā gandrīz divreiz lētāk. Jā, tam reklāmas bukletā nav rakstīts vārds " prēmiums".
Nu labi. Saprotu, ka kādam kaimiņš ir nopircis volvo, vai kāds apdirsies tā, ka nepieciešams konkrēti volvo. Tad nopērc lietotu s80 un brauc kā cilvēks.
Tāda ir tā komunistu morāle.
Dzīvošu vienistabas dzīvoklī Maskačkā, bet braukšu ar prēmiumu, nekas, ka tas s40, a3 vai 320 nav lielāks par golfu. Galvenais - prēmiums.
kāpēc Tu domā ka visiem vajag uzspiest lielus auto ,tur nav nekāda sakara ne ar auto cenu ne ar degvielas patēriņu, ja braukšana sanāk piemēram vienam un par pilsētu, kapēc nevarētu būt izvēle par labu šāda izmēra auto. Izbeidz Volvi kāds tur premiums parasts darba zirgs. lai viņu varētu dēvēt par premiumu tur stipri japiestrādā pie skanās izolācijas un salona kvalitātes, bet ķīnieršiem tā nav prioritāte. Domāju ka šis arī maksā tikpat cik Golps jev jetta,un nekas krutāks tur nav
Protams, protams... labāk vecs kraislers, kā šāds volvo
amerikāņus kritizē dēļ tās sligtās kvalitātes