Vācijas autobūves kompānija "BMW" savā Leipcigas rūpnīcā uzsākusi "Plug-in" hibrīdmodeļa "i8 Roadster" ražošanu.
"i8 Roadster" apgādāts ar mīkstā materiāla jumtu un 11,6 kilovatstundu akumulatoru, kas elektriskā režīmā ļaus nobraukt aptuveni 53 kilometrus. Rodstera jumtu var pacelt vai nolaist 16 sekunžu laikā un to var darīt arī gaitā, ja vien ātrums nepārsniedz 50 km/h.
"i8" rodsters, tāpat kā modernizētā "i8" kupeja, kas arī saņēmusi jaunu 11,6 kWh akumulatoru (agrāk 7,1 kWh), dīleru centros nonāks maijā. Šobrīd zināms, ka Ziemeļamerikā tas maksās 163 000 dolāru – par 16 000 dolāru vairāk nekā "i8" kupeja.
Leipcigas konveijera līnija darbosies elastīgi un atkarībā no klientu pieprasīju saražos attiecīgu daudzumu "i8" kupejas vai rodstera eksemplāru.
Vesalas 11,6 kilovatstundas. 50 km!
Tiešām iespaidīgi cipari. Varbūt šo sūdu sāks pirkt vairāk. Jo iepriekšējo pirka čābīgi. It kā kaut kā notirgoja 988 gabalus Eiropā, un 488 gabalus Asv un vēl tik pat Āzijā, 2017.ajā gadā. Labi, kāds teiks, ka tie taču maksā 150 000. Bet pat ja 2000 sareizinam ar 150 000 sanāk "tikai" 300 miljoni. Atņemam ražošanas, loģistikas izmaksas un nodokļus...
Piemēram 3 sēriju 2017 TIKAI EIROPĀ notirgoja 129 000. 129 000x30 000eur = 3.87 miljardi. Tikai 3 sērija, tikai eiropā.
Tāpēc pietiek bmw māžoties. Lai ražo savus bomžu prēmiumus kā savulaik isettas.