"Volkswagen" vadītājs: Dīzeļdzinēji piedzīvos renesansi 12

 

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 13.marts 2018 15:51

Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" vadītājs Matiass Millers otrdien pauda pārliecību, ka dīzeļdzinēji piedzīvos atgriešanos globālajā automobiļu tirgū, neskatoties uz vērienīgo kaitīgo izmešu falsificēšanas skandālu.

"Es ne tikai ceru, ka dīzeļdzinēji neizmirs, bet es esmu pārliecināts, ka dīzeļdzinēji piedzīvos renesansi," žurnālistiem Berlīnē sacīja Millers.

Lai arī "Volkswagen" šobrīd īsteno vērienīgu programmu, lai attīstītu jaunus elektriskos un hibrīda modeļus, "mēs radīsim tehniskos apstākļus, lai pašreizējie piedziņas koncepti un elektrisko automobiļu koncepti spētu līdzāspastāvēt," norādīja Millers.

Nākamo piecu gadu laikā "Volkswagen" plāno tērēta vairāk nekā 34 miljardus eiro izpētei un izstrādei, kā arī investīcijām, lai attīstītu nākotnes projektus, kas paredz gan elektriskos, gan autonomās vadības automobiļus.

Taču šajā pašā laika periodā uzņēmums arī investēs vairāk nekā 90 miljardus eiro tradicionālajos dīzeļa, benzīna un gāzes dzinējos, jaunās paaudzes iekšdedzes dzinējiem tirgū nonākot jau nākamgad.

Dīzeļautomašīnu tirgus daļa Vācijā nokritusies līdz nieka 33% kopš 2015.gada septembra, kad "Volkswagen" izraisīja globālu skandālu, uzņēmumam atzīstot, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrēta tipa dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 13.marts 2018 16:15
4 2 Atbildēt

wishful thinking

kasinsh79 13.marts 2018 16:41
0 0 Atbildēt

Rexx 13.marts 2018 19:47
0 0 Atbildēt

Ja lietos citu degvielu, tādu,kas nerada kaitējumu videi.

iciks 13.marts 2018 20:59
10 1 Atbildēt

Kāpēc gan ne? Tagad nīst dīzeļus. Pēc laika pāries uz benzīnu un daļa uz elektrību, tad atradīs kādu vainu arī šajos. Kādā brīdī var izrādīties, ka dīzelis atkal ir labais.

Tak viss jau allažiņ notiek cikliski.

viencexperc 14.marts 2018 0:16
4 2 Atbildēt

Kad klārksons testēja teslas rodsteri 2008 ajā gadā, Džeimss Meja apgalvoja, ka elektroauto ir laba rotaļlieta, bet tiem nav nākotnes un drīz mirs. Bet kaut kā nemirst. Tiesi pretēji.

No iekšdedzes dzinēju ražošanas atsakās ne tikai atsevišķas autokompānijas, bet pat valstis ( Ķīna, Indija, Vācija...)

Tas, ka VW cer, ka izdosies notirgot dīzeļus, pierāda tikai faktu, ka lielām kompānijām pārkārtoties ir ļoti grūti.

Vairāk kā 60 gadus kompānija stradāja pie benzīniem un dīzeļiem, iebāza dīzeļos tik daudz naudas, bet tagad viss ir jāmet mēslainē? Jātlaiž inženieri, jāizmet - skices, patenti, plāni, jāpārkārto razošanas līnijas tik un tik fabrikās...

Tāpēc pat Toyota, kura tirgo savus mēslus, ko dēvē par hibrīdiem, pilnībā atteikties no iekšdedzes, plāno tikai līdz 2050 ajam gadam.

Bet visi startapi ir vai nu elektriski vai ar ūdeņradi.

Pļurkt 14.marts 2018 7:45
2 1 Atbildēt

Ne Ķīnā (toties ir nemēramā daudzumā ogles), ne Indijā, ne Vācijā, ne vēl veselā lērumu valstu nav naftas atradņu. No turienes arī aug kājas šiem skaļajiem saukļiem.

msh 14.marts 2018 18:56
0 0 Atbildēt

Man patīk kā tu jauc cēloņus ar sekām. Mejs ļoti pamatoti tā apgalvoja - viņš vienīgi nezināja [saprotamu iemeslu dēļ] ka aizkulisēs aktivizējies elektromobīļu lobijs. Un tas ka kaut kādas mazfirmiņas izveidojas, kas grib taisīt kaut ko elektrisku vai ūdeņraža - nu bet ko tad tu gribēji - domāji ka kāda mazfirmiņa ar saujiņu cilvēku būs izgudrojusi kaut ko jaunu benzīna vai dīzeļa frontē, pie kā lielajiem autoražotājiem strādā inženieru armijas?

Bet iekš toyotas vienkārši vadība domā ar galvu. Iedomājies kas būtu, ja toyota apgalvotu ka ar, teiksim, 20. gadu šie tāpat kā lolvo tirgos tikai elektromobīļus vai hibrīdus - būtu tikai divi varianti - a) šie to neizpildītu un kļūtu par dirsējiem; b) izpildītu un zaudētu lielus noieta tirgus. Domā kādiem nēģeriem āfrikā būtu saistoši elektropikapi vai hibrīdpikapi? Ne tak.

eidis 15.marts 2018 16:19
0 0 Atbildēt

Dmāju, ka kā vienmēr vaina ir kāpostā - ja VW atzīsies, ka dīzeļiem nav nākotnes (kas dēļ ubersarežģītuma varētu būt tuvu taisnībai), viņiem nāksies atzīt arī ka VAG bilancē esošās hextalion bleķa monētas dīzeļa izstrādē, arī nav nākotnes. Rezultātā VAG bilance izrādīsies kapsēta un prē'miju vietā būtu bankrots / ķīniešu invāzija....

felix65 14.marts 2018 13:19
0 4 Atbildēt

Kamēr tos aprīkos ar kvēpu filtriem, tiem draud tikai izmiršana.

Ivars LB 14.marts 2018 19:31
1 0 Atbildēt

Es domāju, elektromobiļus pagaidām bremzē pārāk vāji akumulatori, pie tam to ražošana ir ļoti "kaitīga". Kā tikai kāds izdomās kompaktu un ietilpīgu bateriju, tā naftas dzinēji pazudīs momentā.

msh 14.marts 2018 20:57
0 0 Atbildēt

...tajā pašā momentā saradīsies ar mazutu darbināmi TECi...

Matiass Millers 16.marts 2018 2:51
1 0 Atbildēt

ir nelietis. Labprāt tādam uzmauktu uz purna gāzmasku, kuras šļaukas otrs gals uz viņa dīzeļa izpūtēja. Lai indējas pats ar kancerogēniem izmešiem!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti