Audi elektriskais SUV - ātra uzlāde un 400 km (+ FOTO) 17

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 22.aprīlis 2018 7:10

Šā gada augustā Audi nāk klajā ar savu pirmo elektriskās piedziņas SUV, kas ar vienu uzlādi spēs veikt 400 km. Krosovera akumulatori ir piemēroti ātrai uzlādei un nākamajiem 300 km automobilis var būt gatavs jau pēc 30 minūtēm.

Audi e-tron prototipa ražošanas versija apliecina jauna Audi laikmeta sākumu, no klasiska autoražotāja kļūstot par paraugu mobilitātei un piedāvājot klientiem piemērotus risinājumus automašīnu uzlādei gan mājās, gan esot ceļā. Audi e-tron prototips ir pirmais automobilis tirgū, kuru uzlādes stacijās iespējams uzlādēt līdz 150 kW. Nepilnu 30 minūšu laikā elektriskais apvidus automobilis ir gatavs nākamajam garā pārbrauciena posmam, ko nodrošina lielais litija jonu akumulators, testa braukšanas laikā ļaujot veikt pat vairāk nekā 400 kilometru distanci.

Audi e-tron ir nogādāts Faradeja būrī simboliska eksperimenta veikšanai. Tas atrodas Siemens augstsprieguma testa laukumā, Berlīnes slēgiekārtu ražotnē. Galvenajā zālē atrodas mājas izmēra impulsa sprieguma ģenerators un Audi e-tron prototips ir novietots tā vidū. Gaismas stari ar elektrībai raksturīgu pulsējošu krakšķēšanu zib pār automobiļa jumtu – eksperti pret to ir pavērsuši dzirksteļojošu spriegumu. Šis eksperiments simbolizē to, par ko cilvēki ir sapņojuši jau tūkstošiem gadu: notvert zibens bultas un izmantot to enerģiju. Diemžēl, arī mūsdienās zibens bultas nav iespējams izmantot, lai uzlādētu elektrisko automobili, taču inženieri ir nonākuši soli tuvāk, lai realizētu zibens ātru uzlādi. Audi e-tron prototips ir pirmais automobilis, kuru iespējams uzlādēt līdz 150 kW.

Lieljaudas uzlādes stacijās Audi e-tron prototipam nepieciešamas tikai 30 minūtes, lai tas būtu gatavs nākamajam tālajam pārbrauciena posmam. Galvenā nozīme ir izsmalcinātajai litija jonu akumulatora siltumvadības sistēmai. Tā iestrādāta automobiļa grīdā un uzkrāj 95 kW lielu enerģiju, kas nodrošina darbību 400 kilometru garumā.

Papildus ātrai uzlādei stacijā, Audi e-tron iespējams uzlādēt arī ceļā - ar maiņstrāvas lādētājiem. Kopumā autovadītāji var izmantot vairāk nekā 65 000 uzlādes staciju visā Eiropā. Turpmākajos gados to skaits ievērojami palielināsies. Līdz ar ieiešanu tirgū Audi nodrošinās e-tron klientiem vieglu pieeju gandrīz 80 procentiem uzlādes staciju ar patentētiem uzlādes pakalpojumiem. Lai sāktu uzlādi, vadītājiem būs nepieciešama viena karte, kuru varēs iegūt reģistrējoties myAudi portālā. Procedūra kļūs vēl ērtāka, izmantojot Plug & Charge funkciju, kas tiks ieviesta 2019. gadā. Karte vairs nebūs nepieciešama – automobilis pats sevi autorizēs un atslēgs uzlādes staciju.

Garākus pārbraucienus iespējams plānot myAudi lietotnē vai automobilī. Abos gadījumos vadītājam tiek attēlots maršruts ar nepieciešamajām uzlādes vietām. Navigācijas sistēma ņem vērā ne tikai akumulatora uzlādi, bet arī satiksmes stāvokli, un tā spēs aprēķināt nepieciešamo uzlādes laiku, ņemot vērā iecerēto ierašanos galamērķī. Tajā iekļautas līdzstrāvas uzlādes stacijas un vairums maiņstrāvas lādētāju visā Eiropā. myAudi lietotni ir viegli lietot no jebkuras vietas. Ar to iespējams plānot, kontrolēt un novērot automobiļa uzlādi, uzsilšanu un dzesēšanu. Vadītāji var iestatīt izbraukšanas laiku, lai Audi e-tron ir, piemēram, uzlādēts, uzsilis vai atdzisis tieši vēlamajā laikā.

Audi piedāvā arī dažādus risinājumus uzlādei mājās. Standarta mobilā uzlādes sistēma var tikt izmantota divos veidos: ar uzlādes jaudu līdz 2,3 kW un līdz 11 kW. Kopā ar mājas enerģijas pārvaldības sistēmu pieslēgšanas uzlādes sistēma piedāvā arī viedās uzlādes funkcijas.

 
Visi komentāri
 
Juris 22.aprīlis 2018 11:35
6 10 Atbildēt

Cik daudz mums ir to māju, kas var pavilkt 11kW lādētāju? Un kas notiktu, piemēram, Mārupē, ja kaut vai katra 3 māja vienlaicīgi pieslēgtu 11 kW lādētāju? Viss rajons no rīta stāvētu autobusa pieturā.

X 22.aprīlis 2018 11:56
11 1 Atbildēt

Kurš Tev liek slēgt 11kw?

Slēdz mazāk un no rīta auto tā pat ir uzlādēts!

Juris 22.aprīlis 2018 14:07
1 9 Atbildēt

Un jēga no ātrās uzlādes? Ķeksītis papildaprīkojuma sarakstā?

X 22.aprīlis 2018 14:51
10 0 Atbildēt

Ātrā uzlaudē jau arī domāta, kā pašreizējās benzīna uzpildes stacijas. Skaidrs, ka mājām neviena nevilks tādus elektro pieslēgumus!

Piebrauc pie smago elektro uzlades stacijas, un būs Tev ātrā uzlāde ibio!

Juris 22.aprīlis 2018 16:02
3 10 Atbildēt

Cik auto ar iekšdedzes dzinējiem var uzpildīt vienā stundā benzīna uzpildes stacijā?

Cik lielu apakštaciju vajadzēs, lai tikpat elektriskos auto ātrajā uzlādē uzpildītu vienā stundā?

X 22.aprīlis 2018 16:31
10 0 Atbildēt

No kuras planētas Tu esi nokritis?

Skaidrs, ka Tavs nav ne vienkārš proces, ne arī mikrorajonos dzīvojošajiem paredzēta lieta, vismaz ne tuvakajos pāris gados.

Tavs domu gājiesn vienkāršs - labāk vispā rneko neražot un viss labi. Tak to auto tāpat nopirks labi, ja pāris cilvēki un ja nopirks, tad arī lādēs kru var lādēt.

Un vispār degvielas uzpildes stacijas pieminēju, kā piemēru atrajām uzlādēm, ne jau, ka taš spēs apkalpot tik pat daudz elektro auto, vaitad tiešām Tev tas nav saprotams?

Pie*išas te, tā itkā no mēness būtu nokritis...

msh 22.aprīlis 2018 17:11
1 8 Atbildēt

Nu šobrīd tas esi tu, kurš to pišanos atbalsta... Mēs te uzskatāmi redzam vienu no iemesliem, kāpēc pirms 100 gadiem elektromobīļi pakāsa benzīna dzinējiem - vieni kļuva par ērtiem un mobiliem transportlīdzekļiem, bet otri ne. Cilvēks norāda uz realitāti - bet vai tu vari parādīt, kādu rietumeiropas valsti, kas sāk elektropadeves jaudu problēmas risināt, būvējot jaunus TECus? Tieši tā, lai šito pseidoekoloģiju apgādātu ar elektrību, tas nav vienkārši paveicams, bet šobrīd risinājums ir trešās pasaules valstu līmenī - labākajā gadījumā pieslēgt pie niknākas apakšstacijas ātro lādētāju, no kurienes radīsies papildus ražošanas jaudas - tas pie dirsas.

X 22.aprīlis 2018 21:53
7 1 Atbildēt

Runa ir par tehnoloģiju, kā tādu, kur Tev pirms simts gadiem bija elektro automašinas, cik Tu šodien izdzēri? Tajos laikos nebija tehnoloģiju lai mobilais tālrunis nesvertu 10kg un būtu lietojams ilgāk par stundu. Arī šobrīd galvenā problēma ir akulumatori, ne tikai uzlādes stacijas.

Un es īpaši "gudrajiem" paskaidrošu vēlreiz, neviens neliek lādēt auto ar tik lielu strāvu!! Tā ir, kā opcija, tas ir izdarāms! pļa, kad Tu biji jauns spēji iedomāties, ka reiz būs tādi tačskreen telefoni?

Cilvēks nevis norada uz kaut, ko, bet iepļūtī, lai gan ne viņš pi*ējs ne kalnā kāpējs...

msh 22.aprīlis 2018 23:26
1 2 Atbildēt

Es neizdzēru necik, jo alkoholu nelietoju, bet tas ka tavas zināšanas par vēsturi ir švakas, gan ir slikti.

X 23.aprīlis 2018 7:49
4 0 Atbildēt

Par vēsturi sāksi runāt?

Davai faktus studijā. Kur ir tie tavi elektro auto pirms 100 gadiem? Nosauc kaut, vienu kurš varētu konkurēt ar suņu pajūgam "pieslēgtu" mopsi! Tajos laikos akulumatori bija nu ļoti slikti.

Sailun 22.aprīlis 2018 17:40
0 12 Atbildēt

Riepu ražotājs: SAILUN

Riepu modelis: Atrezzo Elite

Sailun in populrākā izvēle Latvijā starp budžeta klases riepām jau vairāk kā 5 gadus!

Šim modelim pieejami vairāk kā 30 izmēri!

MMK Serviss novērtējums: ”Labas un ekonomiskas vasaras riepas par ļoti labu cenu. Kvalitāte augstāka par samaksāto naudu”.

Jānis 24.aprīlis 2018 10:05
5 0 Atbildēt

Kas tas te par sūdu ielikts? iAuto samaksājāt par reklāmu?

viencexperc 22.aprīlis 2018 21:28
5 13 Atbildēt

No parastā a4 krosovera atšķirsies tikai ar krāsojumu.

lūk galvenais VAG grupas mārketinga šedevrs: "...Gaismas stari ar elektrībai raksturīgu pulsējošu krakšķēšanu zib pār automobiļa jumtu – eksperti pret to ir pavērsuši dzirksteļojošu spriegumu. Šis eksperiments simbolizē to, par ko cilvēki ir sapņojuši jau tūkstošiem gadu: notvert zibens bultas un izmantot to enerģiju. Diemžēl, arī mūsdienās zibens bultas nav iespējams izmantot, lai uzlādētu elektrisko automobili..."

nevar uzlādēt, bet strādniekiem tas patiks.

p.s.

Baterejas viņi pērk no ķīniešiem, vai teslas?

X 22.aprīlis 2018 21:54
13 0 Atbildēt

Teikšu jau Nto reizi.

Neviens nav vainīgs pie tavas sliktās un nabadzīgās dzīves...

saf 22.aprīlis 2018 21:43
6 1 Atbildēt

Kaut kāds murgains raksts ar utopiskiem saukļiem un nesakarīgu mērvienību piesaukšanu. Uzkrāto enerģiju mēra kWh, kW norāda momentāno jaudu. Nevis uzlādēt līdz 150kW, bet lādēt ar jaudu līdz 150kW....ja es pareizi sapratu to mārketinga murgojumu.

Damn 23.aprīlis 2018 8:54
6 0 Atbildēt

Ātrā uzlāde būtu piecās minūtēs nevis 30.

raimondsm 25.aprīlis 2018 9:29
2 0 Atbildēt

www.autoexpress.co.uk/audi/90728/ne...autumn-release

Audi claims that the e-tron's extensive thermal management system will enable the car to recharge at a Tesla Supercharger beating output of up to 150kW at DC charging stations. It means that at stations capable of charging at such a rate - such as the IONITY charging points currently being built by a wide group of European manufacturers - the e-tron will recharge from flat to 80 per cent in less than half an hour.

Tātad - stāsts ir par lādētāja jaudu un to mēra kilovatos. Jo niknāks lādētājs, jo ātrāk var uzlādēt. Tomēr tad tās baterijas karst un tam viņiem ir - e-tron's extensive thermal management system.

An 11kW home charger will be included as standard, enabling an 8.5 hour recharge. A 22kW system cuts this to 4.5 hours, and enables smart charging by selecting off-peak hours to recharge the vehicle if the owner desires.

Tātad - ar mazāk nikniem lādētajiem lādē ilgāk. Šis viss attiecas uz elektrolīnijas pieslēguma jaudu vispār vai arī uz kaut kāda speciāla uzkrājēja esamību tajā stacijā, lai to enerģiju ātri var dabūt.

Audi's all-electric SUV will go on sale later this year with a 95kWh battery pack, 249-mile range as measured on WLTP. A 95kWh battery pack has been confirmed, made up of 36 shoebox style battery modules. Tātad - šis attiecas uz akumulatora ietilpību. 95 kilovatu jaudu stundu vai 31kilovatu jaudu trīs stundas.

www.audi.co.uk/audi-innovation/e-tron.html

And, with up to 370kW and 500PS laying down 800Nm of torque, acceleration from 0-62mph happens in just 4.6 seconds - electric power, sports car performance.

Te stāsts ir par motora jaudu un paātrinājumu.

------------------

www.iauto.lv/forums/topic/...-pulcins?pnr=1

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 3

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti