Šovakar, 15.jūnijā, Lemānas sacīkšu trasē notikusi BMW 8.sērijas kupejas modeļa prezentācija. Skatītājiem tika izrādīta versija M850i xDrive ar 530 Zs jaudīgu motoru.
BMW 8.sērija, kas bavāriešu modeļu gammā nomaina 6.sēriju startē ar divdurvju kupeju. Vēlāk saimi papildinās četrdurvju modelis, M8 un kabriolets.
Ar savu 4,85 m garumu 8.sērijas kupeja ir nedaudz īsāka par 6.sērijas kupeju, zaudējot tai 5 cm. Tā ir 1,90 m plata un 1,35 m augsta, bet riteņu bāzes garums sasniedz 2,82 m.
Motortelpā atrodas 4,4 litru V8 agregāts ar 530 Zs (750 Nm) jaudu, kas kopā ar M5 pilnpiedziņu un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu 8.sērijas kupejai 100 km/h ļauj sasniegt 3,7 sekundēs. Uz 100 km tā patērēs vidēji 10 - 10,5 litrus.
8.sērijas kupeja iegūs šasiju ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem, adaptīvo piekari, aktīvajiem elektromehāniskajiem šķērsstabilizatoriem un aktīvo diferenciāli. Komplektā iekļauti arī LED starmeši, sporta izplūdes sistēma, Comfort, Sport un Sport Plus braukšanas režīmi, Head-up displejs, 20 collu riteņi (dīzeļversijai 18 collas), 12,3 collu digitālie mērinstrumenti, 10,25 collu multimediju sistēmas ekrāns, balss un žestu vadība multimedijiem, BMW Connected komplekts ar dažādiem elektroniskajiem palīgiem.
Par piemaksu var pasūtīt lāzeru gaismas, Bowers&Wilkins Diamond audio sistēmu, ventilējamus sēdekļus utt.
8.sērijas kupeja pārdošanā nonāks šā gada novembrī un kopā ar jau pieminēto benzīna motoru pircēja izvēlei tiks piedāvāta versija 840d xDrive ar 3,0 litru 320 Zs (680 Nm) sešcilindru dīzeļdzinēju. Šī versija ir krietni taupīgāka un 100 km var paveikt ar 5,9 - 6,2 litriem.
Vācu mediji raksta, ka 8.sērijas kupeja maksās aptuveni 125 000 eiro.
Ja tu domā, ka tās "sacīkstes" kaut, ko pierāda, tad smagi klūdies. Sacīkstes ir vienkārša reklāma. BMW reklāma nav vajadzīga, jo visi zin, kas ir BMW. Paskat, Tu piemēram komentē pie kata BMW raksta, un daudzi komentē, protams komentāri ir pilnīgs sviests, pārsvarā skauģi, neglītēni un neveiksminieki kaut, ko sūdzas, tad ir vel tādi nabagi, kuri reiz nopirkuši cita nabaga nojātu BMW un sūdzas, ka viss lūzst. Paskat, pie audi komentāru ir maz, bet pa retam tomēr ir, jo arī šo auto pērk daudz nabagi, kuri nemaz nevar to atļauties uzturēt, liek kaut, kādas ķinas detaļas, paši kaut, ko tur meistaro utt. Savukārt pie ford, mazda un tamlīdzieg auto nav neviena komentāra, jo šie auto nevienam neinteresē, tāda pelēkā masa, un parasti šo auto šoveri āri uzmet lūpu uz audi/bmw/mb un tamlīdzīgu auto vadītājiem, tācu mēs neesam vainīgi pie jūsu sliktajām dzīvēm.
Starpcitu par to "plīšanu" ir tā: Protams auto ražotājiem kuriem ir milzīga dzinēju, papildus aprīkojumu "palete", kura piedevām ir jāsakrāmē dažādos modeļos un kura regulāri tiek atjaunota uzlabota, gadās pa ka'dam defektēm, un skaidrs, ka šādi auto var saplīst biežāk, kā otrais golfs, jo otrajā golfā vienkārši nekā nav! Stūre ar pedāliem un sēdekli. Tā pat, kā japāņiem, viens benzīna un viens dīzeļa dzinējs un tie paši nozēlojami, ne ekonomiski, ne jaudīgi. Un tad vel tā skaņas izolācija, un mūžīgā korozija, eh.
Ar amerikāniem ir vel bēdīgāk, tur pat katrs "Cadijs" no konveijera noripa, ar kādu no detāl šķibi saliktu, vai izgatavotu. Turklāt tehniskā uzticamība galīgi nav laba, it īpaši ņemot vērā to veco tehniku/tehnoloģiju kuru viņi izmanto.
Un, ko darīt renault? Domā viņi nevar uztaisīt luksus auto? Domā viņiem nav naudas? IR (pat samsung grasījās līst auto ražosānā), bet kurš pirks dārgu luksus renault?
PLus vel ir daudz cilvēku, kuri ir dzirdējuši, bet paši nekad nav braukuši ar šiem auto. Viņi pat nepamana atsķiribu starp teiksim qqaqai un tiguan. Lai gan atšķirība ir milzīga, qaqajam par sliktu, tiesa qasqais ir lētāks, bet nu cerams domu saprati (lai gan maz ticams).
P.s.
Tev es ieteiktu sākt darīt kaut, ko lietderīgu, savādāk visu mūžu arī pavadīsi, ka neveiksminikes "iAuto komentētās, bmw un visu auto eksperts"...