Honda Type-R uzstāda jaunu Spā-Frankošampas trases rekordu (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

Honda | 18.jūnijs 2018 15:24

Pēc pagājušajā mēnesī sasniegtā apļa rekorda Magny-Cours GP trasē augstas veiktspējas hečbeks ir uzstādījis jaunu apļa rekordu Spā-Frankošampas trasē Beļģijā, braucot ar priekšējo riteņu piedziņas sērijveida automobili, – 2 minūtes 53,72 sekundes.

Spā-Frankošampas trase ir viena no garākajām trasēm sacīkšu sezonā – 7,004 km – ar ļoti liela ātruma taisnēm un līkumiem, kā arī tehniski sarežģītiem mazāka ātruma posmiem un ievērojamām augstuma izmaiņām. Civic Type R ar 2,0 litru VTEC TURBO dzinēju klasē vadošais paātrinājums un maksimālais ātrums ļāva Bagetem izmantot garās taisnes un strauji paātrināties plūstošajos līkumos.

Apļa laika rekordam izšķiroša bija arī automobiļa aerodinamiskā veiktspēja, un Civic Type R izsmalcināti noslīpētais dizains ar gludo virsbūves apakšpusi, priekšējo gaisa uztvērēju, slaidajiem aizmugures spārniem un virpuļu ģeneratoriem palīdzēja nodrošināt izcilu stabilitāti, braucot lielā ātrumā. Automobiļa +R režīmā adaptīvā amortizatoru sistēma nodrošina stingru un līdzenu braucienu, kas ir ideāls braukšanai trasē un ļāva sasniegt lielāku ātrumu Spā-Frankošampas slavenajos Eau Rouge un Kemmel taisnes posmos.

Runājot par Type R un tā vadāmību, Bertrāns Bagete teica: “Ar priekšējo riteņu piedziņu parasti ir nepietiekama stūres pagriešana, bet šis automobilis ir nevainojami līdzsvarots. Tas uzreiz sniedz lielu pārliecību, jo saņem lielisku stūres atbildes reakciju, sevišķi braucot +R režīmā. Šasija ir ļoti stingra, aizmugure – ļoti stabila un priekšgalam ir izcila vilce, nodrošinot labu priekšējo riteņu saķeri. Arī aerodinamiskā komplektācija ļoti palīdz automobilim izveidot labu saķeri ar segumu, braucot lielā ātrumā, tas ir satriecošs līmenis.

Man kā sacīkšu pilotam ir skaidrs, ka Type R ir radīts trasei, bet tas ir tikpat piemērots ikdienas braukšanai uz ielas. Sēžot automobilī, ir ļoti ērti, un arī redzamība uz visām pusēm ir ļoti laba.”

Honda uzstādīja iepriekšējo Spā-Frankošampas apļa rekordu līdzīgā izaicinājumā 2016. gadā ar iepriekšējās paaudzes Civic Type R. Automobilis sasniedza apļa laiku rekordus arī Silverstonas trasē, Eštorilas autodromā un Hungaroringā. 2018. gada izaicinājums šajās trīs trasēs atgriezīsies šīs vasaras laikā.

Pārējos Type R 2018. gada izaicinājuma trašu rekordu pārspēšanas braucienos piedalīsies bijušais Formula 1 pasaules čempions un pašreizējais NSX Super GT pilots Džensons Batons (Jenson Button) (Lielbritānija), WTCR pilots Tiagu Monteiru (Tiago Monteiro) (Portugāle) un BTCC leģenda Mets Nīls (Matt Neal) (Lielbritānija).

Jaunais Spā-Frankošampas trases apļa rekordlaiks ir trešais apļa rekords, kas uzstādīts ar jauno Honda Civic Type R. 2017. gada aprīlī automobilis kļuva par ātrāko priekšējo riteņu piedziņas standarta specifikāciju automobili Nirburgringas Nordšleifes trasē ar apļa laiku 7 min 43,8 s. Pagājušajā mēnesī Type R izaicinājuma ietvaros WTCR pilots Estebans Gerieri (Esteban Guerrieri) ar priekšējo riteņu piedziņas sērijveida automobili uzstādīja jaunu 2 min 1,51 s apļa rekordu Magny-Cours GP trasē Francijā.

Jaunais Honda Civic Type R uztur Honda augstas veiktspējas hečbeku asinslīnijas mantojumu un ir ātrākais automobilis ar straujāko paātrinājumu savā klasē. Jaunākais automobilis slavenajā “sarkanā H” saimē ir daļa no pilnīgi jaunās desmitās paaudzes Civic izstrādes programmas – lielākās Honda vēsturē – un tika radīts, lai dāvātu visaizraujošāko braucienu karsto heču segmentā kā uz ielām, tā sacīkšu trasēs. Tas lepojas ar vieglu, ārkārtīgi stingru virsbūvi, zemu smaguma centru un izsmalcinātu divasu sviru priekšējās piekares sistēmu, kas samazina griezes ietekmi uz stūrēšanu un uzlabo līkumu izbraukšanu.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.Unyx – sportisks krosovers Ķīnas tirgum 4

Volkswagen ID.Unyx ir gandrīz tas pats Cupra Tavascan, tomēr ne gluži. Lasīt vairāk

 

Elektriskā Škoda Epiq par 25 000 eiro ieradīsies 2025. gadā (+ FOTO) 15

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda gatavo elektrisku mazauto, kas būs pievilcīgs arī cenu ziņā. Lasīt vairāk

 

Visu laiku jaudīgākais Volkswagen universāls – vēl viens elektriskais GTX saimes modelis (+ FOTO) 13

Reizē ar ID.3 GTX debitējis vēl viens šīs saimes modelis – ID.7 GTX Tourer. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti