BMW 8.sērija starta laukumā (+ FOTO) 25

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 7.jūlijs 2018 8:30

Vācijas autobūves kompānija BMW uzsākusi jaunās 8.sērijas kupejas ražošanu. Pirmie eksemplāri jau noripojuši no Dingolfildas (Vācija) rūpnīcas konveijera un no novembra būs pieejami markas dīleru centros.

Sākumā 8.sērijas kupeja būs pieejama ar diviem motoriem: versijā BMW M850i xDrive Coupé ar 4,4 litru V8 benzīna motoru, kas attīsta 530 Zs (750 Nm) un uz 100 km pēc ECE standartiem patērē vidēji 10,5 -10,0 litrus degvielas, kā arī versijā BMW 840d xDrive Coupé ar 3,0 litru sešcilindru dīzeļdzinēju, kas attīsta 320 Zs (680 Nm) un uz 100 km patērē 6,2 – 5,9 litrus degvielas.

Ražotājs norādījis, ka benzīna versija 100 km/h sasniedz 3,7, bet dīzeļa variants – 4,9 sekundēs.

Vēlāk 8.sērijas modifikāciju klāstu papildinās četrdurvju Gran Coupe, kabriolets un jaudīgais M modelis ar aptuveni 600 Zs spēcīgu motoru.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 7.jūlijs 2018 9:25
18 31 Atbildēt

Trenūzenes un divlitru alus nāks komplektā? Vai tajā būs tikai degošā ček endžin lampiņa?

bumeris 7.jūlijs 2018 11:37
5 30 Atbildēt

Super, pēc 15 gadiem tas maksās 1000 Eiro, un būs pilna Latvija.

WONDERWHY 7.jūlijs 2018 12:15
2 21 Atbildēt

Pēc 15 gadiem tas joprojām maksās kādus 10-15 tūkstošus un nevarēs urlāti blatot. Braukās ar veciem 4.sērijas lūžņiem, kuri būs tik pat nojāti kā šobrīd žurkas.

X 7.jūlijs 2018 13:36
35 1 Atbildēt

Jauki.

Atkal visādi ubagi, neveiksminieki, dzīves nomāktie un psihiski nelīdzsvarotie sēžot krustojumā pie sarkanā varēs "heiteot".

Standarta letiņu domāšana, ja nav man, tātad sūds un nedrīkst būt arī citiem...

taaneko 9.jūlijs 2018 23:14
0 26 Atbildēt

Heito ne jau par auto, bet par tā pildijumu.

x 9.jūlijs 2018 23:33
23 0 Atbildēt

Tu laikam pirmo dienu šajā portālā, palasi komentārus zem rakstiem, satndarta skauģi un tas arī viss!

taaneko 10.jūlijs 2018 1:28
0 26 Atbildēt

Kamēr tu uzbudinošs ar savu BMW, tava sieviete uzbudinājumu ar kādu citu.

x 10.jūlijs 2018 7:39
19 0 Atbildēt

Haha, tikmēr tu pat savu sievu nesēj pienācīgi nodrošināt.

Godīgi sakot izklausies pēc tāda, kuru uztur sieviete, nevis otrādāk.

Ļoti ceru, ka tev nav bērnu, jo nevienam nav nepieciešams kārtējais īgnais ar dzīvi neapmierinātais letiņš. No otras puses, ja tev ir bērni, tad viss ticamāks viņi ir izbraukuši uz citu valsti un varbūt vismaz tur izaugs par cilvēkiem...

taaneko 10.jūlijs 2018 1:54
1 25 Atbildēt

Interesanti cik milzīga apmērā skaudība mani pārņem redzot, kā kārtējais BMW mēģina ar ātrumu 2 km/h šķērsot tramvaja sliedes mūsu galvaspilsēta? Vai gigantiskā skaudība par to, viens BMW īpašnieks otram pa nakti nozadzis kaut kādus nauhjuj nevienam nevajadzīgus sensorus, kuru neesamība galīgi netraucē braukt. vai lampas, kas katrā maksā kā nedēļas atpūta ar ģimeni Bora-bora vai kādā Karību kūrortā?

x 10.jūlijs 2018 7:56
20 0 Atbildēt

Kāda Tev daļ, ko tur kādam cik daudz nozog un, kur cilvēks tērē savu naudu? Būtu labāk centies savu sievu nodrošināt, nevis drukājis muļķibas "iauto".

Redz Tu runā par Latviju, bet bmw noliec, kā brendu, lai gan citās vastīs nav tik daudz problēmu ar auto detaļu zadzībām.

Kā jau teicu - skauģis parastais.

P.s.

Kur ir tas foto ar tavu auto?

dodge 8.jūlijs 2018 12:42
28 1 Atbildēt

Cik vēl gadsimtu vajadzēs, lai amerikāņi uzbūvētu kautko līdzvērtīgu? Nu vismaz 1:43 šajā gadsimtā būs?

taaneko 9.jūlijs 2018 23:05
0 24 Atbildēt

Nebūs! Kāpēc gan amerikāņiem vajadzētu skatīties pagātnē, ja tam visamviņi gājuši cauri jau pirms 40 gadiem?

x 9.jūlijs 2018 23:32
20 0 Atbildēt

Ko Tu tur muldi? Kam tieši viņi gājuši cauri pirms 40 gadiem?

taaneko 10.jūlijs 2018 1:25
6 25 Atbildēt

Paskaties te

www.iauto.lv/forums/topic/...-uscar-apskati

Interesanti, kas no tā lai gūtu baudu no draiva tām pietrūkst? Un pēc cik gadiem BMW spēja radīt kaut ko līdzīgu.

Un laikam salīdzināt vienu gadu BMW modeļus ar šiem vispār nav vērts.

Līdz ar to pavisam droši var teikt, ka BMW IR tehniski atpalicis auto.

Mēģināsi apstrīdēt?

Mācies autobūves vēsturi- citādi visu mūžu ar BMW nobraukāsi.

x 10.jūlijs 2018 7:35
17 0 Atbildēt

Kas tieši Tur ir noticis pirms 40 gadiem?

P.s.

Ir pavisam vienkāršs veidz, kā visu nokārtot.

Bildi ar savu niku un auto "studījā". Vēlos aplūkot, kurš ir tas auto, kuru tu uzskati par to tehnoloģiski neatpalikušo, kvalitatīvo un lielisko.

taaneko 10.jūlijs 2018 10:26
0 15 Atbildēt

Man vismaz pietika smadzeņu izdomāt garāku niku tu keponā tērptais pamuļķi.

x 10.jūlijs 2018 10:31
14 0 Atbildēt

Nu tu gan esi tāds gudrinieks

Un vēlreiz pierādās tava aprobežotība.

Ar kādu tad auto pārvietojies? Neturi to sveci zem pūra, pastasti mums “nezinīšiem”, kurš ir tas labai auto

taaneko 10.jūlijs 2018 11:02
0 13 Atbildēt

Renault Grand Espace 2.0 dci darbam

Alfa Romeo 156 2.4 Jtd-m brīvdienām.

BET

2008-2009 biju BMW e39 2.2i īpašnieks un pirms tam 2 mēnešus e36 2.0i

Un pirms tagadējā espace bija Zafira, multivan, proace un espace3.

Konkrēti man vācu autoēra ir beigusies.

x 10.jūlijs 2018 11:30
14 1 Atbildēt

Lieliski, Tev ir bijis ar, ko salidzināt esi bijis īpašnieks pagājuša gadsimta bmw, un tik pat vecu alfu par, ko mēs vispār šiet runājam? Smieklīgi tomēr plusiņš tev par to, ka beidzot to pateici, principā ar šo arī diskusiju ar tevi var beigt, un tavu viedokli par jaunākiem bmw pat nav vērts lasīt.

Un tomēr:

Vienīgā problēma ar bmw/audi/mb ir tāda, ka cilvēki nevar atļauties uzturēt šos auto un tad tie iet pie nākoša "kapeikpisēja", un tad sākas visas ši baumas par auto tehnisko neuzticamību, priekšcilvēkiem kuri nevar atļauties uzturēt šos auto arī ir domāti opel, renault, mazda, ford un tml, katrai precei savs pircējs! Un tas, vien, ka tik maz nobrauci ar šiem auto (abi bmw) vien pierāda cik neapdomīgs esi, tuu perc auto pirms esi izbraucis ar tiem? Nemaz nezinot, vai tas auto tev patīk?

Vispār smieklīgi, ka tādi cilvēki, ka tu vel šeit izsaka savu nievājošo viedokli. Tas ir no sērijas - bezpajumtnieks māca, kā kļūt par miljonāru.

taaneko 10.jūlijs 2018 17:45
0 16 Atbildēt

Jūsu un tas ir ļoti konkrēti- jūsu bumeristu viedoklis bieži vien ir tik ļoti vienpusējs un virspusīgs. Jūs nepieļaujami citus iemeslus, ka skaudība, nabadzība. Vidējās klases vācu auto ir neērti, neergonomiski, tizli, bet maksā kā superkāri. Uz Alfu no bembja parsēdos mēnesī pēc tam, kad man ar tādu iedeva izbraukt. Tak paņem un salīdzini 2003 gada alfas un 2003 gada bembja interjeru. Pēc tam salīdzini tās pašas alfas un tagadējās 8 sērijas interjeru. Īsā stūres reika un dīzelis ar 6000 redlainā un Max jaudu pie 1750rpm. Bose skaņa un mamo beņķi, brembo priekšā. Es jau 8 gadus braucu ar 8 bembi, bet tu tikai tagad grabini līzingam.

x 10.jūlijs 2018 20:04
12 0 Atbildēt

Tāda sajūta, ka vai nu tu esi muļķis, vai par tādu izliecies.

1. Kādēl tad šeit ir tik daudz cilvēku kuri noliek šos auto? Kas pats smieklīgākais, viņi pat nav braukuši ar tiem auto, pat ne sēdējuši tajos, bet "uzdi*st" gan protam var. Pastāsti man, kada tev jēga tev "nolikt" šos auto, ja gan es, gan tu mēs abi zinām, ka tu no tiem neko nesaproti, tu brauc ar aizvēsturiskiem auto, ar kādiem es braucu studiju gados(par sevis sapelnītu naudu iegādātiem). Kā vispār tavs viedoklis var būt objektīvs par bmw ja tu esi braucis ar diviem veciem auto un es 99% varu saderēt, ka tie iepriekš nākuši no kāda kapeikpisēja. Manā dzīvē ir bijuši ļoti daudz auto, un godīgi sakot neviens nav lūzis vairāk nekā man gribētos,(izņemot sābu, bet nu tas cits stāsts), studiju gados bija grūtāk protams uzturēt auto, kas protams atspēlējās uz pārējiem mezgliem, bet tā bija paša vaina un es to atzīstu!

Man ir bījuši vācu, zviedru, japāņu, fraņču un amerikāņu auto. Pašlaik parvietojos ar 2013 535d, un ir jābūt pilnīgam muļķim, lai brauktu ar alfu un nosauktu šō auto par neērtu. Aizmirsu tu taču tikai ar vecajiem auto esi braucis

Es protams saprotu, ka cilvēkam, kurš brauc ar 156 alfu un uzvedās, kā neaudzināts bērns būs grūti kaut, ko iestāstīt, bet nu lai tev tiek tas prieks.

Varbūt tev vienkārši jāsāk beidzot strādāt, tad neškitīs tie auto tik dārgi!

2. Nomierinies, iekāp savā alfā ielēdz tos vecos izkaltušos bose skaļruņus un brauc, kur deguns rāda. Man arī kādreiz ir bijuši tādi veci auto un es saprotu, kā tu jūties, arī es tolaik meklēju kaut, ko jaudīgu un lētu man bija saab 9-5 aero, jorpojām siltas atmiņas par to auto, bet nu tas bija līdz brīdim, kad iesēdies normālā jāunākā auto. Es ļoti ceru, ka tu vel esi gados jauns un tev vel ir iespējas mācīties un nopelnīt, lai varētu iegādāties jaunu auto pēc gadiem atsķirt šo rakstu un pasmieties par sevi

Tomēr man jau tā likās, visa tava sāpe ir - "maksā kā superkāri", proti dārgi un tā nu tu iegrābies uz tiem diviem vecajiem bmw, ar to arī tevi apsveicu, kopsaucējās protams, kā parasti - nav naudas, nevaru atļauties tātad sūds.

P.s.

Ar šādu domāšanu tu pie 8 sērijas netiksi nekad.Pareizi tu taču vienmēr vari pateikt, ka auto ir sūds un tādēl nevis nevari to iegādāties, bet nevēlies imho...

taaneko 11.jūlijs 2018 0:08
0 15 Atbildēt

Cik daudz burtu.

Pusi no manis iepriekš rakstītā neesi uztvērējs vai sapratis kaut kādā izkropļotām formā, bet tas nekas jo lielākajai daļai BMW vadītāju ir nopietnas uztveres problēmas un savdabīgs pasaules redzējums.

Mēģināšu paskaidrot savādāk.

Man ir 48 gadi un bieži varu atļauties nestrādāt, jo manā vietā to dara citi. Gadās ka līdz darbam jābrauc 800 un vairāk km. Pamēģini nobraukt ar savu auto 1000 km , izkāpt iedzert, patērzēt 4 valodās. Tāpēc auto, kas nenogurdina ir prioritāte.

Kad iznāca 156 alfa un pat 2006 kad iznāca 159, BMW nebija ne 3 ne 5 sērijai modeļu, ar kuriem var nobraukt bez apstājas vairāk kā 300, 400 km. Var jau būt, ka tagad BMW interjera un ergonomikas ziņā viss ir mainījies uz labo pusi, bet kāpēc gan man būtu jāgaida 10 gadi?

Ne 156 ne 159 alfa nav lēts prieks. Powerflex bukses piekarei, lai tā kalpotu ilgāk par 50 k km maksā 700€ amīši pa 300€ gabalā. Pieejami arī bilshteini pa 1400€ , bet tāds fanāts neesmu. Un es nevienu vārdu neuzrakstīja par auto ekspluatācijas un remonta izmaksām. No kurienes testi par nabadzību? Un vēl tu raksti- veci, lēti ja pavisam objektīvi paskatās uz auto, kuru vecums sasniedz vai pārsniedz 40 gadus ( mana vecuma auto) tad tur mašīnas, kuru vērtība sasniedz un pārsniedz 500 000€ ir daudz un markas ir dažādas, bet pārsvarā ir itāļi, un tajā kategorijā NAV NEVIENA BMW. Tās mašīnas pērk lūzeri lohi un BMW heiteri? Kāpēc cilvēki, kas var atļauties nolikt par auto 300, 500 k vai ļimonu nepērk, nebrauc ar BMW, feisbuka zelta bērneļi neskatās uz BMW. Kā tā tā? Kāpēc paruna- ne katrs BMW pieder dalbajobam, bet katram dalbajobam pieder BMW ir pazīstama vismaz 3 valodās? Latviešu, krievu un poļu? Kāpēc VISU marku autovadītāji dirš uz BMW vadītājiem. Tāpēc ka tikai un vienīgi BMW vadītāji visus pārējos uzskata par lohiem, lūzeriem, nabagiem. Kāpēc man pirkt BMW, ja es to pašu brauktprieku varu iegūt daudz lētāk un pa cenu starpību kādu pusgadu nestrādāt, sauļoties, peldēties, baudīt dzīvi kādus 1500-2500 km uz dienvidrietumiem no Rīgas?

P.s. pastāsti man par tiem izkaltušajiem skaļruņiem, kā atšķīrās izkaltuši papīra membrāna no neizkaltušas, kā var saprast, ka tagad skaļrunis ir pavisam izkaltis?

30 gadīgais turību beigušais daunis bļe

x 11.jūlijs 2018 11:47
13 0 Atbildēt

Njā skumji 48 gadi un uzvedies, ka neaudzināts bērns, droši vien tā arī nodzīvosi savu dzīvi, neapmierināts un skaudīgs.

Pašos pirmajos komentāros jau no tevis vēlaš ārā pāka cienīga uzvedība, no kura ciema esi?

1. BMW "comfort" krēsli ir nu 100% ērtāki par vecajiem alfas ķeblīšiem, alfai pat nav iespējasm veikt tik daudz regulāciju, lai pielāgotos katra vēlmēm, nav masāžas, nav ventilācijas, man pirms 12 gadiem pat sābā bija ventilācija un krēsli daudz patīkamāki, ok, ar 156 esmu braucis ļoti sen un neatceros, bet 159, ir konkrēta miskaste, tas auto ir 1:1 ar fordu, varbūt nedaudz glītāks.

2006 gada 159 ir koka rati salidzinot ar 2003 gada e60, tu maz apjēdz, ko tu sēit muldi? alfai pat nav auto, aks būtu izmēros, kā 5 sērija, a6, vai e klase.

Tas auto izmēros ir, kā a4, vai 3. ser. No kuras planētas tu esi nokāpis? A varbūt, Tev ar muguru problēmas?

Starpcitu, gudri cilvēki izvēlas ceļot ātrāk, nevis braukt ar auto 800-1000km, kas tas par sviestu? Ok, paŗis reizes mūžā protams var un ir braukts daudz vairāk, bet prieks kam?

Tev jāliek powerflex bukses, lai varētu nobraukt 50k? Un tu to sauc par labu auto? ar pašreizējo 5 sēriju esmu nobraucis ~80k un pat atsaiti neesmu mainījis, kā jau teicu, ja tu būtu braucis ar jaunāku auto tad saprastu

Turklāt powerfles + mazā 156 alfiņa ir vienkārši koka rati, un tu brauc 800-1000k ar tādu auto? Ja vien tu spētu iedomaties, ko nozīmē komforts, un ko tu esi zaudējis. Starpcitu normāliem auto piekares režimi ir regulējami no mīkstākas uz cietāku, arī manam 535 (comfort+ un sport+), protams izmainās arī stūres "smagums", pārnesumu pārslēgšanās, un bremzes kļūs jūtīgākas, tas tā nelielam ieskatam.

2. Ja Tu vel ar savām glidajām smadzenēm neesi sapratis, tad tieši TU aizsāki šo diskusiju, nejau es saucu citu auto vadītājus par lohiem, bet es saprotu tu to neesi spējīgs atzīst, jo nu jā, tev ar to domāšanu pavisam smagi.

3. Es saprotu, ka tu uzskati, ka afa ir kaut, kāds ferrari, bet patiesībā tā ir muļķu cerība vīriešiem, kuri nav spējīgi piepildīt savu sapni, tajā alfā no itālu superauto nekā nav, ne dzinējs ne piedziņa, ne piekare, nekā. Tas auto līkumā stumj to purniņu ārā, kā nobarots ēzelis, par, ko tu vispār šeit fano? Ak jā cena, cen, cena, jo alfas ir lētas, un vari pat nepieminēt kaut, kādus bukses un pārējos pribambasus, kurus vienkārši nav jēgas tajā auto likt. Saprati 156 nekad nebūs klasika, kad pēdējās nopūs, tad visi apr viņām aizmirsīs un tas arī viss.

4. Par kādiem fesbuka b;erniņiem tu šeit runā, es auto pērku sev, to ko varu atļauties un to, kas man patīk, tev tiešām ir 48 gadi??? Tu taču esi nenormāls, viss tas, ko uzrakstiji iepriekšējā komentārā ir smieklīgas šausmas, es domāju pat tavi vienaudži par tevi smīkņā.

5, Par naudu nerunāsim ok. Ja tu savos 48 brauc ar reni, un taj;a vecajā alfā liec visus to pribambasus, un priecājies, kā mazs bērns vien norāda uz to, ka tev ar to galvinu kaut, kas nav kārtībā. Būtu vismaz, kādā klasikiā licis naudu, bet nejau dīzeļ alfā, bet nu labi gaumes jau ir dažādas.

Starpcitu, kā jau teicu, man neinteresē ar, ko brauc citi, manispēc kaut ar zapiņu, man ir pilnigi vienalga, bet tev protams vienmēr uzdod ap nerviem, kad ieraugi bmw markas auto, un tas protams jokaini...

P.s.

Būtu labāk tu mācijies tajā "Turībā", tad nebūtu jābraukā ar 15+ gadus veciem auto, un jādomā ko likt piekaŗē, lai tā neizjuktu pēc 50k, smieklīgasi tu

taaneko 11.jūlijs 2018 14:56
0 11 Atbildēt

1. Manā uztverē ērta mašīna ir tā, kurā iesēdies un brauc, nevis piecas minūtes mēģini, kā ērtāk pieregulēties.

Es zinu, ka alfa ir mazā klase, rakstīju taču, ka parsēdos no 5er uz Alfu, viens no iemesliem bija izmērs.5 bija. P a lielu un p ar smagu manam braukšanas stilam.un pie tam vecākam lūžņiem nav visu to asistentu adaptāciju, režīmu, kas manā uztverē ir pilnīgi liekas. Un ja man būtu jāizvēlas starp Bentley un bagiju,veselības paņemtu bentliju un izmetot visu lieko pārtaisītu to par bagiju. 5 noderīgas palīglīdzekļi, kas darbojas no auto elektrotīkla. Mūzika, ABS, ESP, lietus sensors un klimata kontrole. Nu mobilā lādētājs. Pārējais viss ir pilnīgi lieks un domāts tikai tam lai salūztu pašā nepiemērotākajā brīdī.

Jābrauc pie masiera uz pārējo atbildēšu vēlāk.

x 11.jūlijs 2018 17:59
10 0 Atbildēt

Nesaprotu, ko Tu centies pierādīt?

Es jau tev teicu, ka ši saruna NEVAR būt produktīva, jo tu pat neesi sēdējis šādos auto.

Regulāciju var saglabāt atmiņā, nav nepieciešama nekāda regulēšana katru reizi iesēžoties auto, vai ja kāds to ir izregulējis un ja ar auto parvietojas vairāki cilvēki, tad katrai atslēgai iespējasm uzstādīt savu sēdēšanas pozīciju, kura automātiski ieregulēsies atsķiribā no tā kuru atslēgu tas sajūt automašinā.

Viena regulācija NEKAD nebūs derīga VISIEM, tātad, ja Tu iekāp savā auto un TEV taas der, tad tas nenozīmē, ka citiem arī patiks, taātad, jo vairāk ir iespējasm veikt regulāciju jo labāk, it īpaši ņemot vērā mūsdienu problēmas ar mugurām.

Ja tev ir šāda uztvere par auto - paņemtu Bentliju un pārtaisītu par pagiju tad atkal par, ko mēs šeit vispār runājam? Ja tev ir īpašas nepieciešamības ņem rolsroyce un pasaki viņiem, ko gribi lai tev uztaisa, kādēl citus auto saukt par šudiem, tikai tādēļ, ka TEV nepatīk?

Brauc pie sava masiera un vari neatbildēt, jo ši diskusija nav un nebūs objektīva, kāmēr tu nebūs kādu laiku pabraucis ar vairākiem jaunākiem auto...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti