Ķīniešu-britu uzņēmums MG prezentē jaunu krosoveru HS (+ FOTO) 19

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 9.augusts 2018 11:51

Ķīniešu-britu kompānija iepazīstinājusi ar jauno krosoveru MG HS, kas pārdošanā nonāks jau septembrī. Automobilis apveltīts ar pilnpiedziņu un 225 Zs jaudīgu motoru.

Jaunā krosovera dizains veidots koncepta X-Motion stilā, bet interjera noformējums līdzinās sedanam MG6. Krosovers ieguvis pilnībā digitālu 12,3 collu mērinstrumentu paneli, multimediju kompleksu ar 10,1 collu displeju un panorāmas jumtu. Dārgākajām komplektācijām būs pieejami sporta sēdekļi un salona komforta izgaismojums 64 variantos.

HS apveltīts ar pusautomātiskās vadības funkciju MG Pilot, kas ietver adaptīvo kruīzkontroli un sistēmu, kas brīdina par izbraukšanu no savas joslas. Pieejama arī sistēma, kas brīdina par šķēršļiem aklajā zonā.

Motoru klāstā iekļauts divlitru četrcilindru benzīna motors, kas attīsta 225 Zs jaudu un 360 Nm griezes momentu. MG HS tiek komplektēts ar pilnpiedziņu.

MG HS paredzēts galvenokārt Ķīnas tirgum, taču netiek izslēgti arī citi tirgi, kur par tā galveno konkurentu tiek uzskatīts Nissan Qashqai.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 9.augusts 2018 13:39
2 1 Atbildēt

Dīvaini, ka ķīniešu, bet bez elektromotora.

GTD2 10.augusts 2018 5:41
1 0 Atbildēt

ķ''iniešiem taču vajag lai ir l''etāk, un ar el motoru nesanāk lētāk. kamēr el mobilis nevarēs nobraukt bez uzlādes vismaz 1000km, lai vismaz vairums braucēju varētu izvilkt bez papilfdus lādēšanas pa dienu , tad domāju,ka viņš nebūs saistošs

Vepris 10.augusts 2018 8:27
0 1 Atbildēt

Kurš normāls cilvēks pa dienu ar vieglo nobrauc 1000km? Tur tak visa diena sanāk braukt no rīta līdz vakaram.

GTD2 10.augusts 2018 11:47
1 0 Atbildēt

1000 varbuut retaak , bet ir diezgan biezi kadi 700km par dienu sanaak, tas tachu tik taads mazs aplitis tepat pa latviju

JanJan 10.augusts 2018 11:32
1 0 Atbildēt

Štrunts ar to attālumu, nav tik traki, bet problēma jau ir cenā. Kāpēc parastais golfs maksā zem 20k, bet elektro golfs 30k (GTI cenā)? Baterijas joprojām ir dārgas. Elektro nekas lēts vēl nemaz nevar sanākt.

china 9.augusts 2018 13:47
0 0 Atbildēt

nu benzīns jau vēl kādu laiku būs

GTD2 10.augusts 2018 5:41
0 1 Atbildēt

būs jau būs ku šie paliks būs gan bendzīns gan dīzelis

china 10.augusts 2018 8:20
1 0 Atbildēt
s 10.augusts 2018 0:04
0 0 Atbildēt

Tev ir interesants komentārs. Lūdzu izsaki savu plašāku viedokli vai informētibu šajā sakarā. Ko tu paredzi? Ko, tavuprāt, ķīnieši plaši ieviesīs šajā industrijā, un kāpēc? (Ikvienam ir tiesības uz savu viedokli.)

s 10.augusts 2018 0:05
0 0 Atbildēt

Domāts 'viencexperts'.

usaexperc 10.augusts 2018 7:57
0 0 Atbildēt

Paši viņi neko neieviesīs, ko eiropieši un krievi teikt, to arī darīs. IKP uz vienu iedzīvotāju viņiem ir zemāks pat kā mums, ko viņi var teikt?

viencexperc 10.augusts 2018 9:40
5 2 Atbildēt

Tu, protams, vari spuroties, noliegt, bet Ķīna ir pirmajā vietā pēc patentu izņemšanas pasaulē.

Aptuveni astoņas reizes vairāk, kā visā ES. Tas ir - Ķīna izņem 9 patentus, ASV 5, Japāna 3, Dienvidkoreja ( viena maza valsts - 2), bet visa Eiropas savienība tikai 1.

...

Varbūt eiropieši ir gudri un daudz ko izdomā, bet to viņi dara ASV. Bet tik un tā aziāti ir gudrāki.

Vari dirsties, plēst matus, raudāt, bet nākotnes vīzija ir skaidra - Eiropa dibenā, bet Krievija - ānusā.

viencexperc 10.augusts 2018 9:44
1 0 Atbildēt

Figņa, ka dibenā. Galvenais, ka afrijāņiem lieli pabalsti.

usaexperc 10.augusts 2018 19:31
0 0 Atbildēt

Ķīna ir pirmajā vietā pēc patentu zagšanas. Un patentu jomā būtiski ir kur tas patents ir reģistrēts. Ja vietējā reģistrā, tad tās ir pupu mizas. Patents vispār ir tāda lieta, ko var štancēt kā pastmarkas, ir tikai jāzin sistēma.

Un vēl ir tāda lieta kā "внедрение", jeb patenta ieviešana reālajā ražošanā. Tā kā tava centība kā vienmēr ir pakaļā. Patentu skaits nav ražošanas kvalitātes, tehnoloģiskuma rādītājs. Tā ir sausa statistika zinātniekiem, lai izsistu naudu no valsts. Un vēl, tā ir arī laba naudas kāstuvīte patentu valdei. Valstīs, kur par patentiem iesniedzējam nekas nav jāmaksā, protams, statistika būs daudz labāka. Pats kādreiz studenta gados esmu piedalījies patentu pieteikumu rakstīšanā.

Ir vēl jautājumi?

viencexperc 10.augusts 2018 21:30
0 1 Atbildēt

Precizēšu. Nevis zagšanā, bet nopirkšanā.

Aziāti aktīvi pērk visādus patentus. Vajadzīgi, nevajadzīgi, bet pērk.

Bet par to tavu jedreņiju - tesla, falkons hevi arī ir seni patenti, un maskis neko neizgudroja jaunu. Bet visi vatņiki to uzsver kā mīnusu. Ka redz, maskis neko neizgudroja.

Tad tiec vienreiz skaidrībā - kas ir svarīgāks - patenti, vai jedreņije.

...

Labi, tagad nopietni.

Jā, patenti neliecina par progresu, bet tas parāda, cik lielu uzsvaru valsts atvēl zinātnei.

Ķīnā notiek aktīva tehnoloģiju un smadzeņu pirkšana. Ja paskatīties, kā tā valsts attīstās, kādus projektus taisa, ar kādiem tempiem aug algas, tad var saprast Ķīnas mērķi.

viencexperc 10.augusts 2018 21:32
0 1 Atbildēt

Kad mācījos skolā, mums mācīja, ka Ķīna un Indija ir atpalikušas jaunattīstības valstis, kas Eiropu nepanāks pat pēc 50 gadiem.

Tagad tā ir otrā ekonomika pasaulē. Apdzen visu Eiropas Savienību kopā ņemtu.

usaexperc 10.augusts 2018 22:08
1 0 Atbildēt

Ko viņi tur apdzen! Pēc IKP uz vienu iedzīvotāju kurā vietā ir Ķīna un kur ES? Ķīna ir reāli atpalikusi, nabadzīga komunistiska valsts, kur valda elitei tuvas ģimenes, kas apgroza miljardus savās kabatās un līdz reālai tautai nonāk dažas saujas rīsu.

viencexperc 10.augusts 2018 9:32
4 0 Atbildēt

Sakarā ar lielu piesārņojumu ( smogu) Ķīnā valdūba subsidē, atbalsta elektroauto ražošanu un pirkšanu. Ķīnā jau ir 250 elektroauto ražošanas kompāniju. Ja mēs ņemam braukšanas distanci, tad tur ir jau vismaz 8 auto modeļi, kuri nobraukt virs 300 km ar vienu uzlādi. Cik tādu auto rietumvalstīs? Pa visiem rietumiem kopā, nevar tik daudz savākt.

Pienēram, Zviedri plāno izmantot BYD kompānijas elektroautobusus. Tie tika notestēti ziemas apstākļos, un atzīti par labiem. Tagad tiks parakstīta vienošanās par 24 autobusiem.

cleantechnica.com/2018/07/21/no...-24-byd-buses/

Gribi vai negribi, bet agri vai vēlu brauksim ar Ķīniešu mašīnām.

usaexperc 10.augusts 2018 20:27
6 0 Atbildēt

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti