"SEAT" pārsteidz ar savu jauno "SEAT Tarraco" (+ FOTO) 9

 

Foto: Publicitātes attēls

Autobrava | 19.septembris 2018 10:02

"SEAT Tarraco” ir klāt. Nosaukts par godu Vidusjūras pilsētas Taragonai, kas ir vēsturisks un kultūras centrs, kam piemīt jauns un pārdrošs gars. Par “Tarraco” nobalsoja vairāk kā 140 000 entuziasti, kas piedalījās #SEATseekingName konkursa noslēguma posmā.

Jaunākais transportlīdzeklis, kas projektēts un izstrādāts "SEAT" telpās Martorellā (Barselonā) un ražots Volfsburgā (Vācijā), iezīmē trešo modeli uzņēmuma sporta automobiļu piedāvājumā un sniedz ieskatu jaunajā "SEAT” modeļu dizainā. “Tarraco” piesaistīs uzņēmumam jaunus klientus, uzlabos zīmola tēmu un būtiski ietekmēs peļņu, jo šis ir modelis ar augstām seguma summām. Tas kļūs par zīmola jauno flagmani.

Jaunais “Tarraco” atrodas "SEAT” sporta automašīnu augšgalā kā "Ateca” un "Arona” lielākais brālis, un apvieno mūsdienīgas tehnoloģijas, dinamiku, ērtu izmantošanu, praktiskumu un funkcionalitāti ar elegantu un progresīvu dizainu. “Tarraco” apvieno daudzas lielā izmēra priekšrocības, lai piedāvātu transportlīdzekli, ko var izmantot visās mūsdienu dzīves situācijās.

Jaunā sporta automašīna ietver galvenos "SEAT” automašīnu elementus: dizainu un funkcionalitāti, sportiskumu un komfortu, tehnoloģijas un emocijas, kā arī formu, kas piestāv plašam dzīvesveidu klāstam. Jaunais "SEAT Tarraco” ir paredzēts braucējiem, kuriem ir nepieciešamas piecu vai septiņu sēdvietu iespējas, augstākas braukšanas pozīcijas praktiskums, kā arī tiem, kurus uztrauc transportlīdzekļa izskats un kuri novērtē "Tarraco” līdzsvaru starp pārliecību un eleganci. Un šis līdzsvars tiek saglabāts abos apdares līmeņos - "Style” un "Xcellence".

Tā kā sporta automašīnu tirgus turpina izplesties, "Tarraco” spēlēs svarīgu lomu "SEAT" automašīnu klāstā, kad tas tiks laists klajā 2019. gada sākumā, stiprinot zīmolu un sekmējot turpmāku izaugsmi laikā, kad uzņēmuma pārdošanas apjoms stabili pieaug. No šī gada janvāra līdz augustam "SEAT” ir piegādājis 383 900 automašīnas visā pasaulē, kas ir par 21,9% vairāk nekā tajā pašā posmā 2017. gadā.

““SEAT” piedāvā pēdējā laika lielāko produktu piedāvājumu. "SEAT Tarraco”, mūsu pirmās lielās sporta automašīnas ieviešana veido daļu no mūsu ieguldījumiem €3,3 miljardu apmērā, kas veikti starp 2015. un 2019. gadu, uzņēmuma nākotnē un piedāvāto transportlīdzekļu klāstā,” atzina "SEAT” prezidents Luka de Meo. “Tas lieliski papildina mūsu sporta automašīnu ģimeni, bet atbilst katra klienta vajadzībām.”

Inženierzinātnes izcilība

“SEAT Tarraco” ir izstrādāts vadītājiem, kas meklē patīkamas izjūtas un funkcionalitāti vienā automašīnā. Cilvēki, kuriem nepieciešams praktiskums ar septiņām sēdvietām un vietu, lai pārvadātu ģimeni un draugus, kā arī tiem, kuri novērtē transportlīdzekli, kas reaģē uz vadītāja ievadi un piedāvā dinamisku veiktspēju.

Praktiskuma un dinamisko darbību atslēga ir "Volkswagen Group” jaunākās tehnoloģijas un "MQB-A” riteņu bāzes arhitektūra, kas ir liekās sporta automašīnas pamatā.

Transportlīdzekļa dinamiskās šasijas vadības (DCC) iestatījums nodrošina ideālu līdzsvaru starp sportisku sajūtu, sēžot pie stūres, un ērtāku braucienu, ja nepieciešams mērot lielākus attālumus uz dažāda veida ceļiem. Vadītājs var izvēlēties iestatījumu, bet sistēmas var automātiski pielāgoties, mainot braucienu atkarībā no ceļa virsmas un braukšanas stila.

Brauciena kvalitāte atbilst jaudas piedziņas iespēju veiktspējai, efektivitātei un uzticamībai. Visi dzinēji gūst labumu no tiešās iesmidzināšanas, turbokompresora un "Start - Stop” tehnoloģijas un piedāvā jaudas izeju starp 150 PS un 190 PS.

Ir pieejami divi benzīna varianti: četrcilindru 1,5 litru TSI bloks, kas ražo 150 PS un ir savienots ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu, kas darbina priekšējos riteņus, un 2,0 litru, kas ražo 190 PS un ir savienots ar septiņu ātrumu DSG pārnesumkārbu un četrpiedziņas kopējās vilces sistēmu. Ir divi dīzeļdegvielas varianti, abi 2,0 litru TDI ar jaudas izeju 150 PS un 190 PS. 150 PS variantu var savienot ar priekšējo riteņu piedziņu, sešu ātrumu manuālo vai septiņu ātrumu DSG ar četrpiedziņas sistēmu. Versija ar augstāko jaudu ir pieejama ar četrpiedziņas/septiņu ātrumu DSG pārnesumkārbu. Vēlāk “SEAT Tarraco” arī gūs labumu no alternatīvām piedziņas tehnoloģijām.

““SEAT Tarraco” ir funkcionalitātes un elastības šedevrs, jo tas piedāvā telpu un elastību, ko klienti sagaida no lielas sporta automašīnas. Tas ir sportiskākais transportlīdzeklis šajā segmentā no dizaina viedokļa un arī pateicoties dinamiskajai šasijas vadībai, kas ļauj to noregulēt, lai apmierinātu Jūsu braukšanas vajadzības,” paskaidroja "SEAT” pētniecības un izstrādes daļas priekšsēdētāja vietnieks Matias Rabe.

Jaunajam "SEAT Tarraco" ir visas braukšanas palīdzības sistēmas, kas nepieciešamas, lai brauktu ērtāk un drošāk pat prasīgākajā vidē. Ir pieejamas plaši zināmas sistēmas kā joslu asistents, priekšējais asistents, kas var noteikt arī velosipēdistus un gājējus, kas  ir standarts Eiropā, kā arī tādas sistēmas kā aklās zonas noteikšana, satiksmes zīmju atpazīšana, sastrēgumu asistents, ACC (adaptīvā kruīza kontrole), gaismu asistents un ārkārtas palīdzība.

Pārnesot drošību nākamajā līmenī, "SEAT Tarraco” arī ietver ārkārtas zvanu, pirms avārijas palīdzību un apgāšanās noteikšanu, kas nozīmē, ka neatkarīgi no situācijas, transportlīdzeklis ir izstrādāts tā, lai atbilstu visprasīgākajiem drošības standartiem, lai padarītu lielo sporta automašīnu par etalona modeli šajā segmentā.

Izstrādāts uz mūžu

Lielāks izmērs iedvesmoja dizaina komandu atrast lielāku līdzsvaru starp estētisko integritāti un mērķtiecīgajām proporcijām. Lai arī sporta automašīna "Tarraco” ir 4,74 m gara un 1,66 m augsta, radot milzīgu iekšējo telpu un iespaidīgu ārpusi, kopējais dizains liecina par vieglumu un veiklību, kā arī stabilitāti un telpas uztveri.

Priekšējais dizains dod priekšstatu par "SEAT” jauno dizaina virzienu ar izteiktāku režģi, nodrošinot lielāku klātbūtni un raksturu, un, lai gan asie "Full LED” lukturi saglabā uzņēmuma trīsstūrveida parakstu, tie ir novietoti tālāk korpusā, sniedzot mērķtiecīgāku izskatu.

Gaismas tehnoloģija ir svarīgs "Tarraco” aspekts. Sporta automašīna izmanto 100% LED tehnoloģiju kā standartu gan iekšpusē, gan ārpusē "Xcellence” un "Style” versijās, dodot dizaineriem lielāku radošo brīvību un klientiem skaidrāku apgaismojumu.

“Uzskatu, ka, pirmo reizi redzot, jaunais "Tarraco” atstāj spēcīgu pirmo iespaidu, pateicoties izcilajām proporcijām un elegantajam, sportiskajam dizainam. Tas rada lepnuma sajūta, pateicoties pārliecinošajai priekšpusei, aizmugurei, kas sniedz ieskatu nākotnes "SEAT” izskatā” teica Alehandro Mesonero, "SEAT” dizaina daļas vadītājs. “Kā jau visos mūsu izstrādātājos modeļus, arī "Tarraco” detaļās ielikām mīlestību un aizraušanos, ievērojot mūsu filozofiju: ja izskatās labi, ir labi.”

Aizmugurē, kur funkcionalitāte ir ārkārtīgi nozīmīga, uzsvars tiek likts uz zemu slodzes zonu, bet ar apgaismojuma koncepciju, lai izteiktu sporta automašīnas platumu un praktiskumu. LED apgaismojums arī nodrošina dinamiskus aizmugures rādītājus.

"SEAT Tarraco” būs pieejams astoņās dažādās krāsās: tumša kamuflāža, oriksa balts, atstarojošs sudrabs, Atlantijas zils, indija pelēks, titāna bēšs, piesātināti melns un Urāna pelēks.

Iekšpusē dizaineri ir cītīgi strādājuši, lai radītu interjeru, kas ieskauj pasažierus, izmantojot horizontālu līniju, kas aptver informācijas paneli, bet arī uzsver "Tarraco” platumu, palielinot vietas sajūtu salonā, vienlaikus iedvesmojot uzticību, drošību un kvalitātes līmeni, kas parasti ir pieejama tikai augstas klases automašīnās.

Tā kā mūsu pasaule kļūst aizvien digitalizētāka, "Tarraco” salonā tiek piedāvātas "SEAT” 10,25'’ digitālās kontrolpults priekšrocības, nodrošinot šoferim svarīgāko informāciju, un 8'’ liels, nolaižams HMI ekrāns, kur pasažieri var piekļūt "SEAT” savienojumu iespēju komplektam. Visbeidzot, runājot par informācijas plūsmas sistēmām, "Tarraco” būs pirmais "SEAT” modelis, kas ietvers žestu vadības funkcijas (aprīkojot ar 8” "Navigation Plus").

"SEAT Tarraco” pirmspārdošana sāksies decembrī.

 

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
XXL 19.septembris 2018 12:22
6 0 Atbildēt

Pa lielam jā ņiva un bentlijs, kāda atsķirība abiem četri riteni un viena baranka salona..

Motorolers 19.septembris 2018 11:35
5 4 Atbildēt

Ar ko viņš atšķirsies no Škodas?

Dīvāna komentāri 19.septembris 2018 11:45
2 5 Atbildēt

Da visi viņi vienādi. Ar ko viņš atšķiras no hyundai Santa fe jaunā?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti