Tuvāko gadu laikā Audi varētu atjaunot leģendāro marku Horch, kas tiktu izmantota konkurences cīņai ar dārgākajiem un greznākajiem Mercedes, ko apvieno zīmols Mercedes-Maybach.
Izdevums Automotive News, atsaucoties uz saviem ziņu avotiem vēsta, ka Audi A8 Horch izgatavos uz sedana A8L pagarinātā modeļa bāzes. Ingolštatiešu ražojumi izceltos ar bagātīgu aprīkojumu, īpaša dizaina riteņu diskiem un Horch logotipiem, kas greznotu virsbūves aizmugures balstus, savukārt par dzinējspēku izmantos V8 Twin-turbo vai 6,0 litru W12 no Bentley Continental GT.
Visgreznākais Audi tirgū varētu nonākt pēc diviem vai trim gadiem – pēc tam, kad tiks veikta aktuālās paaudzes modernizācija. Kā atsevišķs zīmols Horch tomēr netiks izdalīts, jo Mercedes-Benz pieredze ar Maybach rāda, ka tādu automašīnu realizācijas apjomi ir zemāki par prognozēto.
Pagājušā gadsimta 30.gados auto marka Horch, tāpat kā Audi, darbojās koncerna Auto Union sastāvā un ražoja Premium klases automobiļus. 1940.gada martā civilās produkcijas ražošana tika pārtraukta un kompānija pievērsās automobiļu ražošanai vācu armijas vajadzībām. Pēc Otrā pasaules kara tika nodibināta jauna savienība Auto Union GmbH, ko 1964.gadā nopirka Volkswagenwerk AG. Līdz 80.gadu vidum tiesības uz Horch marku piederēja Daimler-Benz.
Ja VW plāno jauno marku tā arī saukt, kā rakstīts - Audi A8 Horch, tad nesanāks konkurēt.
Bet ja auto sauksies Horch XXX ( kur XXX) modeļa nosaukums, tad varētu būt ļoti interesanti.
Tāpēc, ka ar visādiem "lētiem" sūdiem kā a2, a1, q1..., ( turklāt, kuri izskatās kā prēmium modeļi) audi brends ir sadragāts.