BMW peļņa trešajā ceturksnī sarukusi par 24% 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 7.novembris 2018 14:43

Vācijas autobūves kompānija BMW šā gada trešajā ceturksnī strādājusi ar 1,4 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 24% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts trešdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar jaunu bargāku kaitīgo izmešu testēšanas standartu ieviešanu Eiropas Savienībā.

Tāpat finanšu rezultātus negatīvi ietekmē globālās tirdzniecības saspīlējumi un izdevumi automobiļu atsaukumiem.

Tikmēr BWM tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies par 4,7% - līdz 24,7 miljardiem eiro.

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 8.novembris 2018 22:04
2 2 Atbildēt

Kāpēc lai nebūtu peļņa? Štancē vienādas matrjoškas. Pamaina tikai izmēru, nosaukumu un motorus. Lielakoties pat salons viens un tas pats.

Bet VW jau vispār ir ideāli. Jo var to pašu VW "nosiltināt" un jau tirgot kā AUDI. Protams, dārgāk. Bet ja vēl uzliek poršes virsbūvi, jau var pielikt vēl dažus tūkstošus klāt. Nauda iet griezdamies.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti