Corolla modeļu klāstu papildina jaunais Corolla Hybrid sedans (+ FOTO) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Toyota | 16.novembris 2018 11:31

Šogad iepriekš prezentētajam 12. paaudzes Corolla modeļa hečbekam un Touring Sports universālim pievienojas trešais virsbūves veids: sedans.

Jaunā Corolla saime ir veidota, domājot par dažādām klientu vajadzībām: no kompaktā hečbeka jauniem pāriem līdz daudzpusīgajam Touring Sports ģimenēm un komfortablajam sedanam jauniem profesionāļiem, kas vēlas prestižu dizainu apvienojumā ar izcilu salona ietilpību un komfortu.

Kopš pirmās paaudzes laišanas klajā 1966. gadā visā pasaulē pazīstamais Corolla modelis ir pārdots vairāk nekā 46 miljonos eksemplāru vairāk nekā 150 pasaules valstīs.

Jaunais sedans turpina jaunās Corolla saimes eleganto un dinamisko dizainu, un to raksturo plata un zema stāja, ko piedāvā Toyota jaunās globālās arhitektūras (TNGA) GA-C platforma. Tomēr šis modelis atšķiras no pārējiem Corolla saimes pārstāvjiem ar prestižāku ārieni un unikālu priekšgala un aizmugures dizainu.

Priekšējo resti ieskauj izteiksmīgāki divu līmeņu priekšējie spārni. Šis dizaina risinājums ir kopīgs visai jaunajai Corolla saimei. Šaurajai augšējai restei ir telpisks dizains, un tā ir savienota ar modernās formas priekšējiem lukturiem, kas sniedzas ap automobiļa stūriem, izceļot tā zemo un stabilo tēlu.

Priekšgala stila motīvi turpinās arī aizmugurē ar dinamisko bufera formu un bagāžas nodalījuma pārsega apgrieztās trapeces dizainu. Sedanam unikālos aizmugures lukturus savieno hromēts dekors, vēl vairāk izceļot automobiļa platumu.   

Unikālais priekšējo un aizmugures lukturu LED motīvs ļauj nekļūdīgi atpazīt jauno Corolla sedanu.

Sedanam ir ietilpīgs un ergonomisks salons, kas jau pazīstams no hečbeka un Touring Sports modeļiem un izceļas ar kvalitatīvajiem materiāliem un mūsdienīgajām tehnoloģijām. Sedanam ir tāda pati pagarināta 2700 mm garenbāze kā Touring Sports modelim, nodrošinot plašu vietu kājām un augstu komforta līmeni aizmugures pasažieriem.

Augstās kvalitātes salonā īpašu uzmanību ir pelnījuši tādi tehnoloģiskie risinājumi kā bezvadu tālruņa lādētājs un intuitīvā, ērti lietojamā 8 collu multimediju skārienekrāna, 7 collu daudzfunkcionālā displeja un 10 collu vējstikla displeja kombinācija.

Jaunā GA-C platforma ne tikai piedāvā lielāku dizaina brīvību, ļaujot padarīt sedana, hečbeka un Touring Sports modeļus unikālākus, bet arī sniedz patīkamākas braukšanas īpašības. Zemāks smaguma centrs, par 60% stingrāka virsbūve un daudzsviru piekare standarta aprīkojumā nodrošina labāku vadāmību un stabilitāti, neupurējot gaitas īpašības un komfortu.

Jaunajam Corolla sedanam būs pieejami divi dzinēji. 1,8 litru pašuzlādes hibrīda sistēma attīsta 90 kW/122 DIN ZS jaudu. Tā atbilst visām prasībām, ko klienti jau ir raduši sagaidīt no Toyota pašuzlādes hibrīda dzinējiem – tā ir klusa, intuitīva, atsaucīga un pašpietiekama elektroautomobiļa tehnoloģija bez uzlādes no elektrotīkla.

Tā piedāvā zemas ekspluatācijas izmaksas, izcili zemu degvielas patēriņu (tikai 3,4 l/100 km[1] (4,3 l/100 km WLTP ciklā)) un tikai 77 g/km1 CO2 izmešu (98 g/km WLTP ciklā), ļaujot veikt līdz 50%[2] no ikdienas braucieniem pilnībā elektriskā režīmā.

Uzlabotais 1,6 litru benzīna dzinējs apvieno dinamiku ar efektivitāti. Tas ir pieejams apvienojumā ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu vai CVT transmisiju un attīsta 97 kW/132 DIN ZS jaudu, patērē 5,8 l degvielas uz 100 km1 (6,1 l/100 km WLTP ciklā) un rada 131 g/km1 izmešu (139 g/km WLTP ciklā).

Visiem uz TNGA bāzes veidotajiem transportlīdzekļiem pirmajā vietā ir visaugstākie aktīvās un pasīvās drošības standarti. Ar jau standarta aprīkojumā iekļautām jaunākajām Toyota Safety Sense funkcijām un tehnoloģijām jaunais Corolla sedans nav izņēmums.

Jaunajā Toyota Safety Sense aktīvās drošības komplektā ietilpst sadursmes novēršanas sistēma (PCS) ar gājēju noteikšanas funkciju dienā un naktī un velosipēdistu atpazīšanu diennakts gaišajā laikā, pilna diapazona adaptīvā kruīza kontrole (ACC), brīdinājums par izbraukšanu no joslas (LDA) ar stūrēšanas palīgsistēmu, ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma (RSA) un automātisko tālo gaismu funkcija (AHB).

Papildus tam tā piedāvā jaunu joslas sekošanas palīgsistēmu (LTA) uzlabotam autovadītāja atbalstam. Kad darbojas pilna diapazona ACC un LTA, šī sistēma palīdz autovadītājam noturēt automobili braukšanas joslā, viegli koriģējot stūrēšanu pat tad, kad automobilis brauc liela rādiusa pagriezienos uz šosejas.

Toyota Motor Manufacturing Turkey rūpnīcā ražotais Corolla sedans pārdošanā būs pieejams 2019. gada pirmajā ceturksnī.

[1] Pamatojoties uz Regulu EK 2017/1153 ar EK 2017/1231 izdarītajiem grozījumiem – pēc galīgās homologācijas.
[2] Atkarībā no braukšanas apstākļiem.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 17.novembris 2018 1:25
3 5 Atbildēt

Zaļajiem pamuļķiem būs prieks. Uz Latviju sūtītajiem eksemplāriem varēja vēl zaļo karotīti aizmugurē pielīmēt - pilnai laimei.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā 1

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Līdz 31. martam jāreģistrē elektroskrejriteņi (+ VIDEO) 2

Līdz 31. martam elektroskrejriteņu īpašniekiem savi braucamrīki ir jāreģistrē, lai ar tiem turpmāk varētu piedalīties ceļu satiksmē. Piereģistrēt varēs tikai tos skrejriteņus, kuri attīsta ātrumu līdz 25 kilometriem stundā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.Unyx – sportisks krosovers Ķīnas tirgum 4

Volkswagen ID.Unyx ir gandrīz tas pats Cupra Tavascan, tomēr ne gluži. Lasīt vairāk

 

Elektriskā Škoda Epiq par 25 000 eiro ieradīsies 2025. gadā (+ FOTO) 15

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda gatavo elektrisku mazauto, kas būs pievilcīgs arī cenu ziņā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti