"Audi" jaunās tehnoloģijās līdz 2025.gadam investēs 14 miljardus eiro 25

 

Foto: Ekrānšāviņš

Nozare.lv | 4.decembris 2018 14:53

Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" struktūrvienība "Audi" otrdien paziņoja, ka turpmākajos gados elektrisko automašīnu, digitalizācijas un pašbraucošo automobiļu izstrādē investēs 14 miljardus eiro.

Uzņēmums mērķis ir līdz 2025.gadam tirgū laist desmit pilnībā elektriskus automobiļus un vēl desmit hibrīdautomašīnas.

"Mūsu mērķi ir stigri orientēti uz mūsu ceļu uz e-mobilitāti, un mēs nākotnē savus pūliņus koncentrēsim vēl vairāk," norāda "Audi" vadītājs Abrahams Shots.

Shots ir "Audi" pagaidu vadītājs, kurš ieņēmis šo amatu pēc Ruperta Štadlera apcietināšanas saistībā ar izmeklēšanu tā dēvētajā dīzeļgeitas lietā.

"Audi" investīcijas ir daļa no "Volkswagen" grupas stratēģijas, kas jaunās tehnoloģijās paredz investēt 44 miljardus eiro.

Struktūrvienība plāno kļūt par "Volkswagen" grupas elektrisko automobiļu "premium" klases zīmolu, elektrisko un hibrīdautomašīnu tirdzniecības apjomam sasniedzot 800 000 vienību gadā.

Šobrīd gan "Audi" tirgū vēl nepiedāvā elektriskos automobiļus, taču līdz šī gada beigām plānota "Audi e-tron" laišana tirgū.
 

 
Visi komentāri
 
VAG 4.decembris 2018 17:54
3 2 Atbildēt

Būs kāds elektro auto arī iedzīvotājam parastajam (ar normālu range) vai tikai spēļmantiņas biezajiem?

viencexperc 4.decembris 2018 19:52
7 8 Atbildēt

Audi var laist pat 20 modeļus. Galvenis, priekšā pielikt burtu e un domuzīmi.

Pat tā paša etronua resursi nav izsmelti -

1) etron

2) etron -s line

3) etron matro

4) etron super matro

5) etron super s line edišen

jau pieci modeļi.

Bet ja pielikt E - trin ( kas būs par 20 cm mazāks par etron

un e - trun ( kas būs par 35 cm īsāks) tad klāt nāk vēl 10 modeļi.

jaaanis 5.decembris 2018 9:13
5 0 Atbildēt

Tekstā jaun nav teikt, ka 10 MODEĻUS, bat gan tikai 10 e-automobīļus + 10 hibrīd automāšīnas. Tatad 10 identiskus e-a/m un 10 identiskus hibrīdus un mērķis ir izpildīts

eidis 5.decembris 2018 10:07
0 2 Atbildēt

Pēdējos gados gan tās investīcijas pamatā izskatās pēc marketinga - visādas revolucionāras, nebijušas un neticamas priekšējās restes utt

viencexperc 5.decembris 2018 10:55
7 6 Atbildēt

Manā skatījumā - jo kompānijai vairāk patentu, jo tā ir inovatīvāka un tehnoloģiskāka. Protams, ka salikt citu izgudrojumus savā automobīlī un pēc tam to nosaukt par "jaunām tehnoloģijām" var katrs ( labakie piemēri - Tesla, VW...)

Iesaku apskatīties auto kompanijas pēc vislielākā patentu skaita.

Pirmais cipars būs vieta pasaulē IESKAITOT citas, ne auto kompānijas. Otrais cipars beigās - patentu skaits 2017 ( jo 2018 vēl nav beidzies)

8. Toyota motors - 2446

16. Mitsubishi - 1916 ( bet Mitubishi ražo arī elektroniku, gaisa kondicionierus.utt)

17. Ford motor - 1868

24. Hyundai Motor - 1451

32. General Motors - 1066

43. Honda Motor - 910

...

kur tad tās VAG tehnoloģijas?

Jā VW figurē kaut kādos eiropas topos, kur apgalvo, ka ir kaut kādas super inovācijas. Bet tie nav izgudrojumi. Paņemt cita izgudrojumu un pamainīt radiatora resti - lūk divas inovācijas. Bet vai tehnoloģijas? Nē.

viencexperc 5.decembris 2018 10:59
0 6 Atbildēt

p.s.

Ļoti daudz ko izskaidro, tas, ka BOSH un Siemens ražo elektroniku arī priekš autokompānijām. Un šīs abas kompānijām arī ir daudz patentu. Tāpēc, domāju, ka VAG so kompāniju patentus pieskaita pie savām tehnoloģijām.

s 5.decembris 2018 12:03
4 0 Atbildēt

Jā tītars uzkāpis uz sūdu čupas arī domāja.

Kada nozīme cik daudz patentu ir autorazotājam, ja kompānijas piedāvājumā nav automobīlu cilvēkiem ar dažādām nepieciešamībām, vai uzskatiem par to, kas ir kvalitāte.

Nu piemēram fords? Kur fordam ir kvalitatīvs labi aprīkots vidējās klases sedans?

Tas pats ar chevrolet, reno, mazda, peugeot utt.

Ja nav, ko piedāvāt tad, lai nebrīnās, ka attiecīgā segmenta auto netiek pirkti, vai tos pērk, kā darba auto.

Nu nevajag visiem kkādu pikapu. Priekškam? Pikaps ir strādnieku auto, attiecīgi cilvēki ar nepieciešamību pēc šādiem auto tos arī pērk. Nu labi vēl ir tā kompleksaino mode pirkt pikapu, lai gan kravas kaste nafig nav vajadzīga, vienkārši ir vēlme justies, kā rendžeram, nu ir protams arī tādi cilvēki. Tad vēl kvalitāte. Escalades apdares materiāli un montāžas kvalitāte nav labāka par kkādu pasātu, kas ir menedžeru un tamlīdzīgu klerku darba auto.

Lai uzražo kaut, ko konkurētspējīgu attiecīgajā segmentā un tad arī Eiropa atteiksies no vācu 3nieka.

eidis 5.decembris 2018 12:47
1 2 Atbildēt

Un kur "vācu 3niekam" ir tāds par samērīgu cenu? Ford Focus no ieguvuma/ izmaksu proporcijas ir daudz labāks par jebkuru "vācu 3nieku".

Un Eiropā tos masveidā nepērk. Tikai Vācijā. Un Ķīnā. Un postpadomijā. Jo "vācu kvalitāte".

Man liekas, ka šī "vācu 3nieka" baznīcas eksistence balstās uz ļaužu vientiesību: testa auto, kur tiek pieņemts lēmums, ir lielisks, bet neiespējams (pat vācieši nav gatavi pirkt VW par 100k), tiek sakomplektēts nožmiegts auto, kurš visu lietošanas laiku kremt saimniekam. jo īsti neiet, jo jātaisnojas par manuāliem logiem, jo neglīti un neērti sēdekļi.

msh 5.decembris 2018 12:58
5 1 Atbildēt

Tevis pielūgtās šķībaču kastes tavos trīs nosauktajos punktos labākas ir vienīgi otrajā punktā... Parādīsi man, teiksim, jaudīgi mazdu vai jaudīgu hondu? Nu labi, hondai ir Type-R kivičs, bet ar to ir tas pats, ko tu pārmet fofāgenam - pircējs atnāk uz salonu, pasiekalojas uz to jaudīgo hečbeku, bet tā kā dārgs, paņem tādu, kurā ir 1.2 atmosfēra.

msh 5.decembris 2018 13:03
5 1 Atbildēt

P.N. Runājot vēl par to "īsti neiet" - parādīsi man kaut cik ejošu mazmotora šķībaču kasti, kas ir reāli lietojama? Teiksim - nožmiegtā golfā būs 1.4 turbo, kas sāk pūst pie pusotras štukas - tāds šķībaču jūsmiņš kā tu aizies uz hondas salonu nopirkt nožmiegtu kiviču, a tur, huj, būs 1.5 atmosfēra - jūsmiņš aiziet ieklaņķē bankā dzīvokli, lai vismaz tam kivičam varētu turbīnu paņemt - bet pēc izbraukšanas no salona izrādās ka tas 1.5 turbo domāts trasei vai puišeļiem, ar pūtienu augstos apgriezienos...

eidis 5.decembris 2018 13:41
0 1 Atbildēt

Kivičam ir VTEC. Tur viss kārtībā arī bez turbīnas. Pie 3k viss veras un viss notiek.

Damn 5.decembris 2018 14:22
2 2 Atbildēt

Hvz kā jaunie dzinēji, bet 1.8, kas nāca iekš 2011g ir sūds ar visu VTEC

eidis 5.decembris 2018 14:58
0 0 Atbildēt

HVZ 2,0 viss ir kārtībā

s 5.decembris 2018 14:08
4 0 Atbildēt

Tu domā, ka tas Tavs Vtech "ies" labāk par dzinēju, kuram tā nav, bet ir vienkārši vairāk jaudas? Un 3k ikdienai? Priekškam? Mēs šeit runājam par ikdienas auto, komfortabliem ikdienas auto!

Ja Tev nepatīk vācu auto tad varbūt vienkārši nepērc tos, nevis runā muļķibas, ka pārejie auto ir tādi paši, tikai vācu trijnieks ir dārgāks nu NAV tā. Jā par to trijnieku tiek prasīta pārāk augsta cena, bet kā jau minēju alternatīvu īsti nav.

eidis 5.decembris 2018 15:03
0 0 Atbildēt

Kautko par kalorijām esi dzirdējis?

Vtec ir par kārtu vienkāršāka tehnoloģija (un attiecīgi stabilāka)

3k ar Hondu nav nekāda pārdzīvojuma - tas drausmīgais troksnis ir vācu auto. Honda motorus taisa labāk.

Un vācu auto pie vienāda aprīkojuma IR pulka dārgāks par pārējiem. Īpaši VAG. Ir bijis viens un jaunu komplektējot bija iespējas aprīkot un saņemt gala cenu. vaivaivai.....

Vairs nepērku

s 6.decembris 2018 13:59
3 0 Atbildēt

Tu nepārtraukti mal kaut ko citu.

Es nerunāju par diviem atmosfēriskajiem dzinējiem, bet par piedāvājumu, kā tādu!

P.s.

Hondas ražo ļoti labus dzinējus, tas tiesa.

msh 5.decembris 2018 23:50
4 0 Atbildēt

Vteks ir kārtu vienkāršaka tehnoloģija - vienkāršāka par ko? Normāli nokonfigurēts divu vārstu turbiķis bez jebkādiem vtekiem ir vēl vienkāršaka tehnoloģija - bet honda nevar uzbūvēt normālas kārbas, tāpēc pat no 1.5 turbiķa ir uztaisīts motorzāģis, lai taupītu kārbas - fofāgenam 1.4 turbiķim 180 zirguspēki ir papildus ekstra, standartā ir 150, toties ir griezes moments apakšās - honda savam 1.5 šādu ekstru nepiedāvā.

Motors normālam paātrinājumam jāgriež virs 3k - un tas saucas "nekādu problēmu"? Tas nav motors, tas ir nemotors, derīgs labi ja lai to ieliktu kādā 1995. gada kivičā, jo tas vēl ir viegls. Honda vispār ir slavena ar saviem nemotoriem, kam nav griezes momenta - liekas ka viņi nav sapratuši ka mašīna nav motocikls, un mašīnas motoriem jābūt nokonfigurētiem savādāk nekā motociklu motoriem. Es varu pilnīgi saderēt ka manā golfā esošais 2.0 8 vārstu motors līdz tām 3 štukām ir ar jūtami lielāku griezes momentu - kas notiek pēc 3 štukām, mani neinteresē, tik tālu tahometrs uzgriežas varbūt reizi mēnesī. Hondai tikmēr ir bezjēdzīga tehnoloģija, vteks, kura uzlabo motora veiktspēju diapazonā, kurā vidējais patērētājs vispār motoru negriež - nu, izņemot hondas zāģētājus.

eidis 6.decembris 2018 10:49
0 2 Atbildēt

Efektīva turbīa ir augstas precizitātes un attiecīgi augsta izdiluma dzelzis. Attiecīgi par kārtu vārīgāks kā Vtec.

Proofs: nekad neesmu dzirdējis par izdilušu / saplīsušu Vtec. Turbīnas lido vnk kāliem.

Un es jau teicu: VW baznīcas draudzes locekļiem 3k liekas kautkas šausmīgs, jo tie motori būvēti ar zemu precizitāti. Hondu līdz 5k bez īpaša diskomforta var griezt

msh 6.decembris 2018 18:34
3 0 Atbildēt

Nē nu es nemaz nebrīnos par to, ka tu neesi dzirdējis par noplīsušu V-teku - es arī neesmu. Kāpēc? Pirmkārt, cik liela daļa braucēju tad brauc ar tām hondām, otrkārt, cik tad ilgi tās hondas novelk, treškārt, tagad varbūt ir labāk, bet agrāk V-teks bija hondās sastopams apmēram tikpat bieži, kā 2.2 turbiķis iekš audī - parasti ne tikai v-teks nebija motorā ielikts, bet 16 vārstus virināja arī tikai viena sadalene - nu kur tu redzēsi beigtu vteku? Otrais arī - tajā vecumā, kur bieži pastāv iespēja mainīt turbīnu, vteks jau parasti ir kubikā sapresēts un izbeigties vairs nevar...

Protams ka apgriezieni virs 3k bez īpašas vajadzības ir kaut kas šausmīgs - pirmkārt, ir tāda lieta kā braukšanas ērtības, otrkārt, degvielas ekonomija - šīs abas lietas tev, kā redzams, ir svešas - tikmēr tiem, kas pie tām ir pieraduši, sevišķi pirmās, ir pagrūti bez tā vairs iztikt. Saki, pie hondas švakās skaņas izolācijas līdz 5k var zāģēt, un ausis krīt ciet tikai augstākos apgriezienos? Nē nu švakas tās mašīnas - mana golfa iepriekšējais motors, diezgan padilis 2v motors, patīkami griezās līdz savam 6,8k ierobežotājam, nevis kā tas tavs hondas nemotors, kur pie 5k paliek nepatīkami - bet tas nenozīmē ka tā būtu ikdienā jādara - man tomēr ir 30, nevis 20 gadi - un tāpēc man daudz labāk patīk ja mašīna pie 2k - vai 1,5k - stiprāk paspiežot pedāli sāk paātrināties, tā vietā lai būtu jāpārmetas otrajā un skaļā mūūĒĒĒĒĒĒĒĒĒ pavadībā jāpaātrinās. Ak jā, mans motoriņš uz šosejas griežas @ 2,4k, un apdzenot uz leju jāpārslēdzas reti - fantastika, vai ne?

eidis 6.decembris 2018 19:38
0 3 Atbildēt

Jāsaka, ka es neesmu redzējis nevienu benzīna Hondu, kurai logā nebūtu ielipināts Vtek. Nezinu par cik vecām Hondām tu runā. Slinkums meklēt.

Ja skolā esi gājis, tad vajadzētu zināt, ka padarītais darbs (sinonīms patēriņam) ir pamatā saistīts ar masu, pārvietojumu, paātrinājumu un gaisa pretestību. Apgriezienu parazītprocesi tur ir tāāā'da minoritāte.

Man ir vairāk gadi, bet 3k, 4k netraucē. Izgriezt varu līdz 7k, bet tad dziesma ir stiprāka. Līdz 4 bez izmaiņām.

Uz šosejas pie 100 ir 2,6k, nekas nekur nav jāpārslēdz apdzenot. Nav skaidrs kur tu tādu mēslu esi redzējis. Jamais 2.0 motorītis vispār ir superelastīgs - pamatā no 4 ātruma pilsētā vispār nav jāštepselē ārā.

eidis 6.decembris 2018 19:41
0 3 Atbildēt

Ā relatīvi nesen iznāca braukt aiz viena pajauna rAudi un es piefiksēju, ka man vispār nevajadzēja štepselēt, bet tamais pēc paātrinājumiem spriežot, operēja trijos robos. Dīzelis gan bija, bet no skata "sporta"

s 5.decembris 2018 14:04
4 0 Atbildēt

Ko nozīmē samērīgu cenu?

Ja vācu trijnieks būs tādā kvalitātē, kā tas ir tagad un maksās tik pat cik fords, tad fordam nāktos "nomest" cenu?

Es runāju par sevi. Es neesmu nekādas konkrētas markas fanāts, bet ja opelis/fords nespēj neko piedāvāt kaut par dārgāku cenu, tad man tas neinteresē.

Un es šeit nerunāju par tehnisko uzticamību, protams, ka auto bez stūres pastiprinātāja automatiski zaudē varbūtību, ka tas varētu saplīst. Es runāju par dzinējiem, montāžas kvalitāti un aprīkojumu. Tās pašas stūres fordam ir kaut, kādas jancīgas un aplīmētas ar viss lētākajām plastmasas pogām, fui.

Ja tu šeit runā apr manuālajiem logiem, un neertiem sēdekļiem, tad neapšaubāmi neesi mani sapratis.

Ir ļoti daudz nianšu un sīkumu, kuru nav ne fordā ne, opelī un pat ne volvo, bet ir vācu trijniekā.

Starpcitu skatījos arī uz volvo, kā nākošo auto, bet diemžēl četru cilindru dīzeli uzskatu, ka nepieņemamu.

viencexperc 5.decembris 2018 14:05
0 5 Atbildēt

piemēram ford Taurus. Bet tu tādu pat redzējis nesi, jo tavs līmenis ir pasāts. Nojāts, vecs. Bet ja tu aplūkotu cita brenda auto tadā ceku kategorijā, tu būtu šokā, ka pat 5 gadus vecāka mazda būs labak aprīkota par tavu pasātu. Un salons būs daudz labāks, nevis tas koka pasāta sūds.

Un patentu daudzums liecina par to, kā kompānija attīstās. Kā strādā inženieri, pētniecības centri...

Bet tavs vācu trijnieks tikai kāš naudu no duraciņiem. Viss sataisīts, lai nokāstu maksimāli daudz naudas. Pat gatavi nokaut agrāk normālus brendus. Viņi jau pat lamborghīnī ( urus) sataisīja uz golfa bāzes.

s 6.decembris 2018 14:09
3 0 Atbildēt

Taurus un kvalitatīvs? Kas tajā taurusā ir par aprīkojumu? Tas pats Mondeo vien ir, sķibs, nekvalitatīvi montēts plastmasas klucis - darba auto.

Mazda? Kas tajā naglu kastē ir aprīkots? visa vadības sviras, kā no 80tajiem, lēta smirdīga plastmasa, un skaņas izolācija, tāda, ka var dzirdēt, kā blakus esošajā mazdā, kāds nopiržās.

Un, ko dod patenst, ja to NEPROT ieviest "dzīvē", manispēc fords pirmais var izgudrot jebko. Taču, ja viņi nevar to ieviest "dzīvē" nafig man tādu patentu.

Kā jau teicu, man vienalga visas tie plastmasas auto, katram auto ir savs pielietojums, bet atvaino es nedošu savu naudu par auto, kuram pat paneli nav iemačijušies salikt kvalitātīvi. Turklāt, nu nosauc to aprīkojumu, kur ir tas aprīkojums? Kas tajā Taurusā/Mondeo/Mazdā ir vairāk, kā kaut, vai sagādnieku auto - golfā?

P.s.

VAG grupa man neinteresē, sen ar šī ražotāja auto nebraucu.

GTD2 5.decembris 2018 14:23
4 0 Atbildēt

un kuras tad ir tas tehnologijas, varbuut pardod savas vecas tehnologijas tresajaam valstiim un skaitas statistika, pa lielam visas butiskas tehnologijas pirmas paradaas tieshi wag grupas auto ir parsvaraa kur paradas jaunas tehnologijas, piemeram, dsg, tdi; td gti motori, pilnpiedzina, daudzas lietas kur tas pats tautas klases golfinsh ir celmlauzis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti