"Volkswagen": Mūsu nākamā iekšdedzes dzinēju automobiļu paaudze būs pēdējā 9

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 5.decembris 2018 10:23

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" savas pēdējās iekšdedzes dzinēju automobiļu paaudzes ražošanu sāks 2026.gadā, uzņēmumam aizvien vairāk pievēršoties videi draudzīgāku automašīnu radīšanai pēc tā dēvētā dīzeļgeitas skandāla.

"Volkswagen", kas pagājušajā mēnesī pavēstīja par ieceri līdz 2023.gadam investēt 44 miljardus eiro elektrisko automašīnu attīstīšanai, norāda, ka pakāpeniski pārtrauks ar benzīna un dīzeļdzinējiem aprīkotu automobiļu ražošanu, jo uzņēmums cenšas sasniegt kaitīgo izmešu samazināšanas mērķus, kas noteikti ar Parīzes klimata vienošanos.

Kompānijas stratēģijas vadītājs Mihaels Josts nozares konferencē otrdien pavēstīja, ka uzņēmuma darbinieki šobrīd strādā "pie pēdējās platformas automobiļiem, kas nav CO2 neitrāli."

"Volkswagen" grupa, kurā kopumā ietilpst 12 automašīnu zīmoli, apņēmusies līdz 2025.gadam tirgū piedāvāt vairāk nekā 50 elektrisko automobiļu modeļus, salīdzinot ar sešiem modeļiem, kas pieejami šobrīd.

Josts paskaidroja, ka pēdējās iekšdedzes dzinēju automobiļu paaudzes ražošana tiks sākta 2026.gadā, bet pēdējā automašīna ar iekšdedzes dzinēju varētu tikt pārdota ap 2040.gadu.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 5.decembris 2018 10:38
12 25 Atbildēt

Vai tad tagad VW ir 6 elektriskie auto?

Es zinu, ka viņiem ir 6 parodijas par elektro auto. Ja tādus viņi plāno laist tirgū masveidā, tad VW tie būs pēdējie gadi...ne tikai elektro jomā.

Es viņiem ieteiktu nopirkt ķīniešu elektroauto, uzbāzt savu emblēmu priekā, ielikt LED lampiņas, un pārdot kā VW. Kvalitāte tāda pati, komforts - tāds pats, bet būs augstākā līmenī tehnoloģijas.

s 5.decembris 2018 11:50
12 11 Atbildēt

Ko Tu zini par kvalitāti? Tik cik video, vai bildītes es apskatijies.

Di*sējs parastais..

GTD2 5.decembris 2018 13:27
12 3 Atbildēt

un cik pasaulee vispar vispar ir elektro auto , normals nav neviens, kamer to auto nevares uzladet dazu minushu laikaa, un nobraukt vismaz 1000km , ka arii cena nebus letaka par ieksdedzes dzineju auto tiem auto nav nakotne. lai gan viņiem vajadzētu būt letakiem jo ir stipri vienkarsaki. Slikti ,ka gdomaa ka nolikvideet veco, kamer veel nav radiits alternativs jaunais vietaa. lielakaa problema smagaa , ar mazu veiktspeju un loti ilgu uzladi, cik zinu pagaidam nav nevienam revolucionara ideja bateruijaam. laikam experc tiešām ir tik ķīniēsu auto bildēs redzējis , jaspāņu auto pat salona kvalitāte stipri atpaliek no vw, bet tas ne tapēc ,ka nevarētu uztaisīt, bet tapēc ka japāņu mēŗķis piedāvāt tikai lētus auto. pat lexsus kas varētu būt vidējas cenas auto galvenais trūkums prastais salons

he 5.decembris 2018 14:00
10 2 Atbildēt

Negribas pat iedomāties, kas notiks, kad masveidā parādīsies elektoauto - tāds elektrības patēriņš cenu uzraus augšā, nemaz nerunājot, ka elektropārvade nav paredzēta tādām jaudām (līdz katrai pilsētas 9-stāvenei 50 lieljaudas elektrības kabeļus, kas arī visi var lādēt vienlaicīgi). Un elektroauto ir labs tikai tādā gadījumā, ja arī elektrība, kuru patērē tā lādēšanai, ir dabai saudzīgā veidā iegūta nevis sadedzinot naftu.

+ jau iepriekš minētais, elektorauto nav nākotnes ārpus lielpilsētām, ja ar to nevar bez stundas pauzēm nobraukt kaut vai 300km, par tālākiem gabaliem nemaz nerunāsim. Par pauzēm rakstu nejau tādēļ, ka nevar tiešām piestāt un paēst pusdienas tās stundas laikā, bet:

-ne visiem ir nauda, lai katra izbrauciena laikā ēstu restorānā;

- ne vienmēr cilvēkiem gribas ēst/apmierina ēstuve, kas ir pie uzlādes punkta;

- garākos gabalos ik pa 2 stundām neēdīsi, piemēram, braucot uz Tallinu būs nepieciešamas 2 "ilgās" pieturas;

- visos galamērķos arī jābūt uzlādes iespējai, lai nav tā, ka aizbrauc "līdz galapunktam", bet beigās jāazibrauc līdz uzlādes punktam stundu pastāvēt pa nakti, kamēr pielādējas, lai no rīta var baukt tālāk.

Pie pašreizējām tehnoloģijām elektroauto nav paredzēts visiem, ebt tikai dažiem lielpilsētu tuvumā.

reku 5.decembris 2018 14:26
1 5 Atbildēt

Uzstādi saules paneļus,vēja ğeneratorus sētā ja tāda ir un lādē uz nebēdu.Bet domāju ka to briseles čekisti nepieļaus .

he 5.decembris 2018 18:00
7 0 Atbildēt

Ko man dod saules paneļi manā dārzā, ja aizbraucot kaut kur, jālādē autiņš pie kopējā kabeļa, kur elektrību iegūst no naftas?

Un atkal jau atgriežamies pie elektroauto auditorijas - cilvēki, kam ir privātmājas nevis visi.

mnde 7.decembris 2018 8:18
2 0 Atbildēt

Klau, reku, Tev ir kaut aptuvena nojēga cik tās eleptrības vajag tam elektroauto, lai kaut 50% baterijas uzlādētu?

°Tu patiešām tici, ka katrā privātmājā būs vietas uzstādīt tik daudz saules paneļu vai vēja ģeneratoru?

GTD2 5.decembris 2018 14:50
6 1 Atbildēt

vel jau nepierakstiji par iespejamaam rindaam kad busi laimigi ticis lidz karotam uzlades punktam , kas vel par paris stundaam Tev var paildzinaat celojumu,kad busui ticis pie karotaas stepseles

eidis 5.decembris 2018 11:19
1 2 Atbildēt

Tā varētu būt. Ja auditori apšaubīs to dīzeļu inovāciju vērtību, tas koncerns var arī nobankrotēt. Tad nākamā motoru paaudze būs pēdējā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti