Viens no Volkswagen vadošajiem darbiniekiem atklājis detaļas par pirmo elektroautomobili, kas iekļausies kompānijas jaunajā modeļu saimē I.D.
Jirgens Štakmans, Volkswagen valdes loceklis, atklājis dažas detaļas par pirmo jaunās I.D. saimes pārstāvi – elektriskās piedziņas hečbeku, kas, visticamāk, iegūs nosaukumu Neo.
Saskaņā ar šo informāciju, pieteikumus jaunā elektromobiļa iegādei sāks pieņemt 2019.gada pavasarī, bet cena līdzināsies tai, ko ražotājs prasa par Golf ar dīzeļdzinēju – aptuveni 24 000 eiro.
Štakmans publicējis vairākus ierakstus Twitter, liekot noprast, ka klienti varēs izmantot Tesla līdzīgu konfiguratoru un izvēlēties sev iepatikušos modeli, krāsu un papildaprīkojuma klāstu. Arī programmnodrošinājuma atjaunināšana Volkswagen “elektriķim” būs tāda pati – izmantojot interneta un mākoņservisa iespējas.
Volkswagen I.D. Neo tiks piedāvāts vairākās versijās, ar 48 līdz 111 kilovatstundu akumulatoriem, kas nodrošinās gaitas rezervi līdz pat 550 km pēc WLTP cikla.
Plānots, ka līdz 2020.gadam saražoto Volkswagen elektromobiļu skaitam jāsasniedz 150 000 vienības, bet kopā ar hibrīdiem videi draudzīgo automobiļu pārdošanas apjomi pārsniegs pusmiljonu eksemplāru.
Gribētos pievērst uzmanību uz dažām neprecizitātēm rakstā.
1) Izskats būs daudz tuvaks parastajam golfam, nekā šim konceptam.
2) Pa tiem solītajiem 30 000 EUR ( jo rakstīts, ka "cena līdzināsies..." Līdzināsies, tas nenozīmē, ka tāda pati) būs pieejams elektrosūds, kura distance būs 120 km, vasarā, bez kondicioniera un ar jaunu akumulatoru.
Jo tas taču VAG. normāls, ar solītajiem 500 km un normālu komplektāciju, nevis 1998 gada mazdas līmenī, maksās jau tuvu 100 000 EUR.