Nīderlandē samazina ātrumu uz automaģistrālēm – no 2020.gada ne ātrāk par 100 km/h 35

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

iAuto | 14.novembris 2019 10:50

No 2020.gada uz Nīderlandes automaģistrālēm maksimālais ātrums tiek samazināts no 130 uz 100 km/h. Lēmums pieņemts ekoloģisko apsvērumu dēļ.

Nīderlandes valdība ir nolēmusi samazināt maksimālo atļauto ātrumu uz automaģistrālēm no 130 līdz 100 km stundā. Izmaiņas, kas stāsies spēkā nākamgad ieviestas, lai samazinātu slāpekļa oksīda līmeni gaisā.

"Nevienam tas nepatīk," preses konferencē sacīja premjerministrs Marks Rutte, "Bet uz spēles tiešām ir kaut kas lielāks.”

Maksimālā ātruma ierobežojums uz maģistrālēm būs spēkā tikai dienā, savukārt no pulksten 19:00 līdz 06:00 autovadītājiem, tāpat kā iepriekš, būs atļauts pārvietoties ar ātrumu līdz pat 130 km/h.

Tādējādi Nīderlande kļūs par valsti ar vienu no mazākajiem atļautajiem maksimālajiem ātrumiem Eiropā.

Atgādināsim, ka ar atļauto ātrumu 100 km/h dažos posmos vasaras periodā atļauts pārvietoties arī pie mums, bet pārējā laikā uz visiem galvenajiem autoceļiem jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz 90 kilometrus stundā.

Interesanti, ka dažās mūsu kaimiņvalstīs, piemēram, Lietuvā un Krievijā, tuvāko gadu laikā plānots sakārtot ceļus tā, ka dažās automaģistrālēs maksimālā ātruma ierobežojumu varēs pacelt līdz 130 km/h.

Krievijā šobrīd ir ātruma ierobežojums 110 km stundā. Tajā pašā laikā Valsts satiksmes inspekcija iepriekš paziņoja par plāniem tuvākajā laikā palielināt pieļaujamo ātruma ierobežojumu uz automaģistrālēm līdz 130 km stundā.

 

 
35 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
WALA 14.novembris 2019 14:44
25 9 Atbildēt

Gribas krānu pastaipīt ?

Tad varu tikai teikt tā - sranie elektro auto - pirms izbraukuši uz ceļa jau ir saražojuši 2 x tik izmešu cik dīzeļu auto, un ja vēl nošķiļas pirms nobraukuši vismaz 2 gadus un vismaz 70'000km , tad tādus elektro braucējos aiz vienas vietas jāpiekar pie staba, par biedinājumu citiem ! Un savukārt ja elektro kasti neizdodas pārdot- tad tā vispār ir ekoloģiska katastrofa !

650 14.novembris 2019 18:26
14 7 Atbildēt

Ieteicams būtu/sākt neēst ar dīzeļdegvielu darbināmā komerctransporta piegādātos produktus.Katram sava organisma "izmešus" stingri kontrolēt un sadalīt pa sastāvdaļām.Atsevišķos (otrreizējai izmantošanai nederīgos...) sadalījumu Maisiņus nodot tikai pa trešdienām pl.7-9:30, fiziski klātienē izstāvot Rindu bijušā salaspils ātomreaktora īpašā režīma ierobežotas piekļuves teritorijā.Apturēt jebkuru transporta nozares dīzeļdarbību.Neielaist rīgas centrā kruīza kuģus un virs ozolnieku novada teritorijas sakarināt dirižabļus, lai nepieļautu arī paaugstinātā oktānskaitļa benzīna izgarojumus.Ārpusrīgas skolēnu pārvadāšanai iepirktos tran/sport/līdzekļus nodot tollmetsā un no 2020g 1.aprīļa uzlikt moratoriju uz jebkuriem Lauksaimniecības darbiem.Uzrūgušos grantsceļus papildus pārklāt ar fitolaktobaktērijām un sabērt uz tiem sliekas,lai paātrināt to pašlikvidēšanos.Iepriekš šeit pieminētos 5gab dzelzceļa sastāvus ar šai ziemai paredzēto sālssmilšu maisījumu iebērt Baltajā Jūrā.Jā! Urrā!Banzai!

s 15.novembris 2019 20:02
14 0 Atbildēt

Davai msh, izbeidz te vienreiz dirst.

Es taču nesaku, ka Tu esi lohs, jo tici Dievam?

Nafig Tu nepārtraukti lien citu makos?

Un nafig Tu man neatbildi uz vienu jautājumu, kuru es Tev jau nez cik reizes esmu uzdevis?

Tad kādu auto izvēlēties, piemēram mana situācija.

Nobraucu gadā min 40t km max ap 60t km. aptuveni 50/50 šoseja(bānis)/ pilsēta. Auto kurš var droši pārvietoties ar ātrumu 200+km/h (droši es domāju labas bremzes, vadāmība utt), un tajā pašā laikā, lai komfortabli būtu braukt pa Latvijas sūdaceļiem (99% asfalts), auto kurš būtu kluss, ar kvalitatīvu montāžas kvalitāti, ērtiem krēsliem, labu mūzikas sistēmu, un gaismām.

Šim auto arī jābūt pietiekoši lielam un jānodrošina komforts aizmugurē sēdošajiem ari garākos pārbraucienos. Tajā pašā laikā pilsētā patēriņam nevajadzētu būt lielākam par 11l uz 100km. (Reālam braucot pilnigi normali nedomājot par to, kā vajadzētu mazāku patērinu). Automašīnai jābūt drošai, jo pidari ir visur, un diemžēl vairākumā.

Protams, dinamikai jābūt ļoti labai, atsaucīgai un saprotamai, lai nav jāvelk ārā plānotājs, lai saplānotu kā apdzīt priekšā esošos lohus aiz kravas auto.

Izskats, tas protams gaumes jautājums, bet nu Tu jau zini ka visādus jukam, civikam, priusam līdzīgus kropļus es nevaru ciest.

Es saprotu, ka Tava atbilde nebūs objektīva, jo Tu nezini, un nesaproti, jo vienkārši neesi braucis ar manām vēlmēm atbilstošu auto, un tomēr uzraksti, tīri intereses dēļ.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti