Jūnijā WESS Motors Toyota pārdošanas apjoms pieaudzis par 87% 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Wess Motors | 14.jūlijs 2017 11:39

Viens no pieredzes bagātākajiem autodīleriem Latvijā WESS Motors Toyota šī gada jūnijā kāpinājis pārdošanas apjomus par 87% salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn.

Jūnijā WESS Motors Toyota pārdeva 174 jaunus Toyota auto, kas ir par 81 jaunu auto vairāk nekā šajā pašā laika periodā pērn. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos WESS Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, WESS Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

Aleksejs Radionovs, AS “WESS” izpilddirektors: “Kopumā pirmais pusgads vērtējams pozitīvi – šī gada pirmajos piecos mēnešos Toyota pārdošanas rādītāji Baltijā auguši par 23%. Savukārt WESS Motors jūnijā ir straujākais pārdošanas apjomu kāpums +87%, neskatoties uz kopējo Latvijas tirgus kritumu par 1%. Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus, priekšroku dodot augstas kvalitātes zīmoliem. Toyota ir viens no pieprasītākajiem auto zīmoliem Latvijā un Baltijā - iedzīvotāji novērtē Toyota sniegtās kvalitātes, inovāciju un cenas attiecību.”

Populārākie Toyota auto modeļi jūnijā bija Toyota Auris un Toyota Avensis, Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4.

2016. gadā WESS Motors Toyota pārdeva 986 jaunu Toyota automašīnu, kas ir par 120 vairāk nekā 2015. gadā. Pērn Toyota bija Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols - katra astotā jaunā reģistrētā automašīna Baltijas valstīs bija Toyota.

AS “WESS” apgrozījums 2016.gadā sasniedza 39,9 miljonus eiro, kas ir par 19% jeb 6,39 miljoniem eiro vairāk nekā 2015.gadā. Kopējie “WESS” pārdošanas apjomi pērn auguši par 17,2%, kas veido 6,2% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā. “WESS” rentabilitātes (EBITDA) rādītājs palielinājies par 14,1%, sasniedzot 1,8 miljonus eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa ir 502 tūkstoši eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā kā gadu iepriekš. Pērn “WESS” investēja jauna Retailer koncepta ieviešanā, kas ļauj nodrošināt mūsdienīgu un kvalitatīvu klientu apkalpošanu visaugstākajā līmenī.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 15.jūlijs 2017 8:59
7 1 Atbildēt

Cilvēkiem patīk kad tos apkrāpj.

Cik reklāmās runā, tad lexus hibrīdi ir populārākie Latvijā. Lexus ir zem toyotas zīmola. Gribētu vēlreiz uzrakstīt par hibrīdu " ekonomiju". Kāpēc pērk to priusu un citus hibrīdus, ja nesanāk lētāk?

Tā taču ir KRĀPŠANA. Autoražotājs TĪŠI APDIRŠ savus klientus. Ķer duraciņus, kuri uzķersies uz āķa un vērs vaļā savus makus.

Priusam nav nehibrīda. Bet ņemšu par piemēru - auri.

Auris dīzelis patērē vidēji 4.1 litrs uz 100 km. Dīzeļa cena nestē ir 0.947. 4.1x0.947 ir 3.88 eiro uz 100 km.

Tagad slavenais hibrīds tas pats auris tērē 3.9 litrus.

Benzīna cena ir ( neste) 1.067. 1.067 x 3.9 = 4. 16 eiro !!!!!!!

Hibrīds maksā vairāk par 5000 eiro.

Sanāk, ka pērkot hibrīdu tu pārmaksā 5000 un par katriem nobrauktiem 100 km klāt maksā 30 centus.

viencexperc 15.jūlijs 2017 9:15
3 0 Atbildēt

P.s.

Tāda na*obka ir raksturīga toyotai. Ir firmas, kas ražo īstus hibrīdus un nevienu nemāna.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti