Toyota ir visstraujāk augošais automobiļu zīmols 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Toyota Baltic | 17.jūlijs 2017 11:59

Toyota ir visstraujāk augošais zīmols – Latvijā pirmajā pusgadā tā pārdošanas apjoms sasniedzis gandrīz 24% pieaugumu

Toyota pirmo sešu mēnešu laikā ir vislabāk pārdotais automobiļu zīmols – ar 5735 Baltijas valstīs pārdotiem automobiļiem, kas pārspēj jebkuru citu autoražotāju. Salīdzinājumā ar pērnā gada pirmajiem sešiem mēnešiem Toyota pārdošanas apjomu ir palielinājuši par 33%, pārdodot par 1422 automobiļiem vairāk. Toyota ir palielinājuši arī savu tirgus daļu līdz 14,2%, kas to padara par visiecienītāko automobiļu zīmolu Baltijas valstīs.

Šogad Toyota bauda stabilus panākumus visās trīs Baltijas valstīs. Latvijā 2017. gada pirmajā pusē Toyota ir visstraujāk augošais automobiļu zīmols, pārdošanas apjomam salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn palielinoties par gandrīz 25%, kas nozīmē 1264 pārdotus jaunus Toyota automobiļus. Toyota ir arī zīmols, kas visvairāk paplašinājis savu tirgus daļu, sasniedzot 13% – tas ir 2,6 procentu pieaugums salīdzinājumā ar šo pašu periodu pagājušajā gadā.

Neapšaubāmi zīmola spēcīgos rezultātus ietekmējuši Toyota hibrīda modeļu panākumi – pieprasījums pēc hibrīda piedziņām aizvien pieaug. Par klientu labo apetīti uz hibrīdiem vistiešāk liecina apbrīnojamie 2016. gadā atklātā Toyota RAV4 Hybrid panākumi. Klienti šo hibrīda SUV uzņēma patiesi labi, un 60% no visiem pārdotajiem Toyota RAV4 automobiļiem ir hibrīdi. Klientu acīs visaugstāk tiek vērtētas automobiļa SUV īpašības, izsmalcinātā hibrīda braukšanas pieredze un izcilā degvielas ekonomija.

Lepnā dizaina Toyota C-HR krosovers ir vēl viens Toyota modelis, kas klientu vidū bauda ievērojamu popularitāti. Tā pārdošana tiks uzsākta šogad, un tas arī savā segmentā ievieš inovāciju – hibrīda piedziņu. Aprīkots ar jaunākās paaudzes hibrīda sistēmu, tas dāvā vienmērīgu un aizraujošu veiktspēju, ko izvēlas 45% klientu.

Nule atjaunotā dizaina Yaris, kas tirgū nonāca šopavasar, arī ir guvis stabilu klientu loku, un arī šim automobilim ir izdevies palielināt hibrīdu pārdošanas apjomus – līdz 37%. Vēl klusākiem hibrīda braucieniem un uzlabotai brauciena un stūrēšanas kvalitātei klienti tagad var izbaudīt arī Toyota Safety Sense – aktīvās drošības sistēmu komplektu, kas tagad ietilpst visu Yaris modeļu standarta aprīkojumā.

Toyota, piedāvājot nozarē plašāko hibrīdu klāstu – 8 modeļus* –, joprojām ir apņēmušies radīt aizvien labākus automobiļus un samazināt savu ietekmi uz apkārtējo vidi. Ir aprēķināts, ka vairāk nekā 10 miljoni Toyota hibrīdu, kas šodien brauc pa pasaules ceļiem, ir palīdzējuši samazināt CO2 izmešu daudzumu par 77 miljoniem tonnu.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 17.jūlijs 2017 13:15
4 0 Atbildēt

Viss panākums slepjas tāpēc, ka cilvēkiem patīk kad tos apkrāpj.

Cik reklāmās runā, tad lexus hibrīdi ir populārākie Latvijā. Lexus ir zem toyotas zīmola. Gribētu vēlreiz uzrakstīt par hibrīdu " ekonomiju". Kāpēc pērk to priusu un citus hibrīdus, ja nesanāk lētāk?

Tā taču ir KRĀPŠANA. Autoražotājs TĪŠI APDIRŠ savus klientus. Ķer duraciņus, kuri uzķersies uz āķa un vērs vaļā savus makus.

Priusam nav nehibrīda. Bet ņemšu par piemēru - auri.

Auris dīzelis patērē vidēji 4.1 litrs uz 100 km. Dīzeļa cena nestē ir 0.947. 4.1x0.947 ir 3.88 eiro uz 100 km.

Tagad slavenais hibrīds tas pats auris tērē 3.9 litrus.

Benzīna cena ir ( neste) 1.067. 1.067 x 3.9 = 4. 16 eiro !!!!!!!

Hibrīds maksā vairāk par 5000 eiro.

Sanāk, ka pērkot hibrīdu tu pārmaksā 5000 un par katriem nobrauktiem 100 km klāt maksā 30 centus.

Ir arī īsti hibrīdi, kuri ekonomē. Pat amerikāņu hibrīdi darbojas pēc savādāka principa - tu brauc uz elektrības, bet kad tā beidzas - uz benzīna. Var pa pilsētu pārvietoties tikai ar elektrību ( ap 50 km pietiek).

Bet šī toyotas haltūra grauj iespaidu par hibrīdiem.

viencexperc 17.jūlijs 2017 19:56
2 0 Atbildēt

Tu jau sāc progresēt. Malacis. Vēl pus gadu atpakaļ tevi uzskatīju par bezjēdzīgu sīko. Bet pēdējā laikā, tavu komentāru līmenis strauji aug. Varbūt tā ir mana skola, es gribu tā ticēt, ka mēģinot ar mani cīnīties, tavs līmenis aug. Varbūt pats kļūsti vecāks un gudrāks. Nezinu. Bet ir jāsaka tev kompliments. Nevis par visu komentāru kopumā, bet par to Fiat Ram 1500. Labi izdomāji. Atļaušos pat tavu ideju kādreiz turpināt. (Skolotāja tiesības izmantot skolnieku sacerējumus) Ir vēl daudz veidi - geely xc90, geely v70, VW a6 ... utt.

Šis komentārs jau gandrīz, manā līmenī. Žēl, ka es neizdomāju pirmais. Es audi saucu par prēmium VW, bet tā, divos vārdos....

Ja tu saviem komentāriem izmantotu nevis bābu pasaciņas, tenkas un vates propogandu, bet īstus faktus ( kā par Fiat - ram) tad mums sanāktu interesantas diskusijas. Varētu pat ar tevi kādreiz aliņu iedzert. Bet pagaidām - audz un mācies.

Plusiņu nelikšu, jo par komfortu nevajadzēja rakstīt.

dsa 17.jūlijs 2017 16:14
1 1 Atbildēt

Smieklīgi ne? Bet pirmie kas pavelkās uz šo ir tieši amīši. Var jau viņus saprast, nav viņiem lielas izvēles iespējas. Vai nu pirkt Fiat RAM 1500 un gāzt spaiņiem benzīnu vai nu komforts un pilns maks braucot ar inomarku.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti