Tā nu sanāca, ka gadījās pavizināties ar VW jauno džipu. Visu cieņu VW konstruktoriem, beidzot viņi ir uzbūvējuši kaut ko, kas man patīk. Pabraukt nesanāca daudz, bet uz Zaķusalu gan aizbraucu.
Dzinējs šim konkrētajam auto bija 3.2 l 220Zs un automātiskā ātrumkārba. Viena no pirmajām lietām, kas mani pārsteidza bija tas, ka Touareg ir sporta režīms, kas mūsdienās ir ļoti liels retums automātiskajām ātrumkārbām. Ir iespējams pārslēgt ātrumus arī manuāli, ko es diemžēl nepamēģināju. Viens no mīnusiem ir tas, ka ātrumkārba ļoti ilgi "domā" un pārslēdzas ar rāvieniem.
Vispārējais ir OK, izņemot stabilitātes sistēmu, kura darbojas ļoti skaļi un ar nepatīkamiem rāvieniem. Zaķusalas kalniņos VW uzvedās superīgi, visos kalniņos uzbrauca bez problēmām, kaut arī bija slidenas nogāzes. Uz asfalta jutos kā vieglajā auto tikai ar augstaku sēdēšanu. Uzrāviens labs, bet kā jau minēju ātrumi pārslēdzas ar rāvieniem. Mierīgi braucot to nejūt. Šis auto varētu būt ļoti labi piemērots sievietēm. Gribējās izbraukt arī ar 5.0 l dīzeli V10, bet to man negribēja dot, jo tas esot tiko kā piereģistrēts un paredzēts tikai žurnālistiem un pastāvīgajiem klientiem. Bet tas varētu būs interesants "aparāts", jo tam ir 313Zs. Visā visumā forša mašīna, un braucot nav sajūtas, ka tu brauktu ar VW, ko nevarētu teikt par ārini. Par to atgādina ļoti lielas VW emblēmas. Es teiktu, ka X5 un ML mersim ir parādījies nopietns konkurents. Lord_RedFord
nu Pajero jau ar naf nekads elites klases dzips, darba zirgs tads pats ka LandCruiser, Patrol...
Mana uztvere elite ir BMW X5, MB ML, Gclass, Range Rover, Porshe Cayenne...