iAuto lasītājs: Kā es braucu ar "Gada Auto 2017" dalībnieku automobiļiem (+ foto) 26

777Gotfather speciāli iAuto.lv | 4.oktobris 2016 14:37

Man bija neticama iespēja piedalīties "Gada Auto 2017" mēdiju rudens izmēģinājuma braucienā. Priekš manis "Gada Auto" ir bijis ļoti nozīmīgs konkurss, sekoju tam, jau vairākus gadus un pat nespēju iedomāties, ka man būs iespēja piedalīties šajā grandiozajā notikumā Latvijas automobiļu pasaulē.

Tā bija nenovērtējama pieredze redzēt, no iekšienes, kā tad notiek šis konkurss. Jāsaka, ka nespēju pat iedomāties, cik lielu darbu ieliek organizatori, lai "Gada Auto" notiktu tik augstā līmenī.

Bija ļoti patīkami satikt īstus ekspertus, žūrija locekļus. Beidzot satiku arī iAuto foruma dalībniekus, VW Fanu un Konusu. Ļoti patīkami puiši sarunās un zinoši auto lietās. Kā arī satiku un aprunājos ar tādiem leģendāriem cilvēkiem, kā Ivars Caune un Atis Jansons. Ata Jansona interesantajos stāstos varēt klausīties mūžīgi. Visi dalībnieki bija draudzīgi un apmainījās savā starpā ar vērtīgu informāciju

Izmēģinājuma brauciens notika Kurzemes pusē. Tika braukts caur daudzām ļoti skaistām vietām. Pusdienas notika vienā no skaistākajām Latvijas muižām, 19. gadsimta arhitektūras pērlē – "Skrundas muižā", kura atrodas gleznainās Ventas upes krastā. Pusdienas bija ļoti izsmalcinātās un ļoti garšīgas.

Par pašiem auto nesniegšu nekādus tehniskos datus vai cenas, par cik, jau ļoti daudz informācija par šiem auto ir pieejama iAuto.lv portālā. Sniegšu jums tikai savas personīgās domas, emocijas un sajūtas. Kopumā šajā izmēģinājuma braucienā bija pieejamas 14. dažādas automašīnas. Visi auto man patika, taču bija arī atsevišķas lietas, kuras mani ne tik ļoti apmierināja. Gaumes mums ir dažādas un arī vajadzības, tā ka tas būs tikai man redzējums.

Pirmais auto ar kuru, tad sākās mans ceļš no tirdzniecības centra " Mols" bija Hyundai Ioniq. Lielisks auto priekš pilsētas. Ioniq piekare diezgan labi tiek galā ar nelīdzeno asfalta segumu. Auto salons ir diezgan komfortabls un ietilpīgs. Hyundai Ioniq ir visas jaunākās un nepieciešamās drošības funkcijas. Vienīgais gribētos mazliet labāku skaņas izolāciju un auto vadāmība varēja būt mazliet labāka.

Nākošais auto bija Audi Q2, nu tur lieki, ko piebilst Audi autobūve, kā vienmēr nostrādājusi augstā līmenī. Q2 labi nostrādāta skaņas izolācija, salons ļoti moderns un komfortabls,auto vadāmība ļoti laba, transmisija darbojas nevainojami. Vienīgais Q2 nebūs īsti piemērots, ja plānojas garāki braucieni, kuros piedalās vairāk par diviem cilvēkiem. Jo aizmugurē sēdošajiem ir diezgan maz vietas. Ja jums ir mazi bērni un kā mēs zinām viņi nespēj mierīgi nosēdēt, tad viņi visu laiku spārdīs jūsu krēslu.

Ja tomēr meklējat īstu ģimenes auto, tad tam vispiemērotākais būs KIA Sportage. Teikšu godīgi, agrāk KIA autobūve man vispār nesaistīja. Taču pēc šī izmēģinājuma brauciena KIA Sportage spēja mani uzrunāt. Auto ir milzum daudz vieas, salons ir izstrādāts sportisks, taču diezgan komfortabls. Auto bija aprīkots ar panorāmas lūku, kura piepilda salonu ar saules gaismu un sniedz pozitīvas sajūtas mazliet lietainā rudens dienā.

Jāatzīmē vēl VW Tiguan R-Line, tas bija viens no maniem favorītiem. Tiguan visvairāk atbilst manām vajadzībām un vēlmēm. Tas ir auto, kurš ir ekonomiskai situācijai atbilstoši taupīgs gan iegādē, gan tālākā lietošanā. Uzreiz piesēžoties pie stūres es jutu, ka tas ir mans auto. Viss skaidri saprotams, nekā lieka. Tiguan R-Line ļoti laba skaņas izolācija. Auto vadāmība ideāla. Auto dinamika pilnīgi pietiekoša, lai vajadzīgajā brīdī veiktu manevru. Neliels sīkums, taču neapmierināja izbīdāmais projekcijas panelis. Vismaz man, pirmajā brīdī tas traucē redzamībai. Uzsākot braucienu, uzreiz to iebīdīju atpakaļ.

Negaidīti mani pārsteidza Opel Astra. Braukšana ar auto sagādāja baudu. Ļoti laba piekares darbība. Diezgan laba auto dinamika. Lieliska vadāmība, sajūta tāda it kā sēdētu pie kartinga stūres, ļoti laba stūres atsaucība. Protams auto bija diezgan bagātīgas komplektācijas. Bija gandrīz visas opcijas, kādas mēs varam iedomāties mūsdienās.

Tad vēl obligāti jāpiemin VW Golf GTE. Šis hibrīd auto šķiet ir nākotnes populārākais auto. Tajā iesēžoties uzreiz viss šķiet tik pazīstams un tuvs. Domāju visiem ir zināms kāds, tad VW Golf ir pēc savas būtības. Šim auto visnotaļ ir nākotne. Ja vēlaties atrast ekonomisku un atbilstošu Latvijas braukšanas apstākļiem atbilstošu auto, tad VW Golf GTE visnotaļ tāds ir.

VW Golf GTE

Nu un pēdējo, kuru vēlos pieminēt ir zviedru ražotais brīnums Volvo S90. Pēc manām domām, šis auto ir ārpus konkurences "Gada Auto 2017" konkursā. Jo šķiet ir akcentēts uz ļoti šauru pircēju loku. Tas varētu būt domāts tam cilvēkam, kurš nekur nesteidzas, kurš ir paspējis visu izdarīt un tagad vienkārši dodas baudīt dzīvi. Piemēram doties izbraucienā ar savu jahtu. Volvo S90 salons arī ir veidots tā, itkā tu pārvietotos ar jahtu nevis auto. Ļoti kvalitatīvs un elegants salons. Bowers & Wilkins skaņas sistēma visam odziņa. Volvo S90 ir šķietams nopietna, nosvērta, daudz ko dzīvē sasnieguša, aptuveni 40. gadus sasnieguša zviedra prototips. Īsti nezinu, vai Volvo S90 atradīs sev pircēju Latvijas steidzīgajā un brīžiem nedaudz agresīvajā dzīvē, jo tomēr zviedriem ir citam mentalitāte.

Paldies visiem, kuri lasīja. Liels paldies iAuto.lv par šo vienreizējo iespēju piedalīties šajā grandiozajā konkursā. Ceru, ka man vēl kādreiz būs šāda iespēja, lai ir ko salīdzināt. Kā arī lielu paldies Mārim Ozoliņam, par milzīgo darbu, kuru viņš iegulda, lai "Gada Auto" notiktu un mums būtu pieejama šī te nenovērtējamā informācija. Novēlu, lai "Gada Auto" pastāv vēl daudz, jo daudz gadus un spēj mūs priecēt ar jaunāko auto apskatiem.

 

 
26 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
kasinsh79 4.oktobris 2016 15:10
8 0 Atbildēt

Trekns LIKE no manis par savu domu apkopojumu :)

nomiks 4.oktobris 2016 16:29
7 0 Atbildēt

Mantieši patīk, ka nav tehniskās informācijas. To var atrast katrs individuāli, ja vēlas. Īsi, konspektīvi un viegli uztverami! LIKE arī no manis.

ReinisPaberzis 5.oktobris 2016 10:33
7 0 Atbildēt

Sveiki, Rt!

Reklāma (no latīņu: reclamare — ‘skaļi saukt, izkliegt’) ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus iegādāties noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu.

Es nevienu šajā rakstā nemēģinu pārliecināt iegādāties, kādu no šiem auto. Tā ir katra brīva izvēle, kā uztvert manis sniegto informāciju. Es izsaku tikai savas domas un pateicību organiātoriem, par iespēju piedlīties šajā grandiozajā pasākumā " Gada Auto."

Kā arī man neviens, no autoražotājiem nav piedāvājis samaksu par viņu automašīnu popolarizēšanu.

Esmu liels auto cienītājs, tādēļ esmu šeit. Jo vēlos saņemt un apmainīties ar kvaletatīvu informāciju, ar citiem iAuto biedriem. Paldies!

 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Notriec sirmgalvi, bet palīdzēt atsaka! Šokē Liepājas šofera vienaldzība (+ video)

Šoferis ar savu spēkratu notriec gājēju, kurš mēģina pāriet ielu tam neparedzētā vietā. Lasīt vairāk

 

Valsts policijas inspektoram, kurš aizvakar reibumā izraisīja ceļu satiksmes negadījumu, jāatstāj amats 9

Valsts policijas Speciālo uzdevumu nodaļas inspektors aizvakar 1.61 promiļu reibumā izraisīja ceļu satiksmes negadījumu, pēc kā kājām pameta notikuma vietu. Lasīt vairāk

 

Kurš vainīgs pie tā, ka motociklists ceļu turpina uz mašīnas bagāžnieka? (+ video) 22

Ekspertu vērtējumam jauna situācija un jautājums, kurš vainīgs? - pirmais auto, otrs auto vai motociklists? (skatīt no 0:21). Lasīt vairāk

 

Vadītājs "pamāca" kravinieku, saņem "pa dibenu" un zaudē tiesības uz 11 mēnešiem (+ video) 119

Video no ASV - "Mini Cooper" vadītājs, iespējams, apvainojas (klausies audio 0:10) par to, ka kravinieks pārkārtojoties liek tam piebremzēt. Nolūkā "atriebties", viņš apdzen smago un strauji nobremzē tā priekšā, taču 50 tonnas smagā fūre nepagūst apstāties un uzsit "Mini" pa dibenu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti