iAuto lasītāji testē: Kia Sportage, BMW X1, Renault Megane, Renault Talisman, Opel Astra, Ford Mustang (+ foto) 15

 

Foto: iAuto.lv

feciic speciāli iAuto.lv | 6.janvāris 2017 16:17

Izmantoju portāla iAuto piedāvāto iespēju un izbraucu vienā dienā ar jaunākajiem auto modeļiem Latvijā: Kia Sportage, BMW X1, Renault Megane, Renault Talisman, Opel Astra un Ford Mustang. Lūk, mani iespaidi!

Dienas sākums Kia Sportage.

Kia Sportage Foto: iAuto.lv

Jāatzīst ka auto salīdzinot ar iepriekšējo modeli ir audzis gan izmēros gan kvalitātē. Vieta pie stūres gana, arī aizmugurē īsti nevar sūdzēties. Sākam braukt-1,6 litru turbo benzīns ar 177 zirgspēkiem tā arī nespēj atklāt savu potenciālu...varbūt arī nemācējām to atrast jo dibena jaudas stends bija sarūgtināts par nepārliecinošo sniegumu. Septiņu pakāpju automātiskā kārba viduvēja, slēdzas ar aizturi un diezgan gausi. Pa standarta Latvijas ceļu brauc nekomfortabli-milzīgie deviņpadsmit collu riteņi “bumsī” virsbūvi paraujot līdzi arī iekšā sēdošās miesas. Uz grantenes vēl čābīgāk. Pieļauju ka uzliekot normāla izmēra riepas gaitas īpašības krietni uzlabotos. Kopumā auto atstāj nepabeigtības sajūtujo kopā ar ādas salonu ir lētas plastmasas slēdži un tikai šofera logam ir pieejama viena pieskāriena aizvēršanas atvēršanas funkcija, kā piemērs.

+ plašs salons gan priekšā gan aizmugurē

+ pieejamas ļoti daudz braukšanas asistentu un palīgu

+ advancēta multimediju sistēma ar wifi

+ ērta sēdpozīcija

- drebelīga gaita

- interesanta stūres pastiprinātāja darbība (jūtams nulles punkts kurā stūŗes pastiprinātājs atslēdzas)

- JBL skaņas sistēma lika vilties

Kā nākamais BMW X1 2.0D 190zs, AT

BMW X1 Foto: iAuto.lv

Pirmais pārsteigums iekāpjot no malas izmēros necilajā auto bija plašuma sajūta, arī pie stūres nebija problēma atrast ērtu sēdpozīciju pat ar maniem diviem metriem un desmit kapeikām. Apdare līmenī-bieza āda uz sēdekļiem, uz stūres krietni asāka nekā gribētos. Sākam braukt-190 zirga spēki kur? auto uz priekšu brauc bet slaikai apdzīšanai uz šosejas drusku pietrūkst "kampiena". Automātiskā kārba lieliska-slēdzas ātri, maigi un manuālajā režīmā bez liekas aiztures. Par spīti “runflat” riepām auto labi apēd ielāpu pampakus un brauc daudz līganāk par Kia, tomēr atsevišķos brīžos piekare netiek galā ar pumpām vai bedrēm nodod smagus sitienus līdz virsbūvei automobilim, kurš pamata radīts pilsētai tas būtu piedodami.

Aizmugures "soliņš" ar stāvu atzveltni un īsu apakšdaļu nav neērts bet ilgi sēdēt nevilina.

+labs automāts

+premium gaita

+salona ietilpība

-pat "pilnā pakā" viduvējs audio

-cena (testētais auto 55k euro)

Pārsēžamies uz Renault Megane 1,6d 130Zs 6MT

Renault Megane Foto: iAuto.lv

Pie stūres sajūta kā kūniņā-patīkami cieši bet ne šauri, milzīga planšete kā centrālais displejs ar vadību visam, spidometra vietā multifunkcionāls displejs ar maināmām apdarēm.

Liekam pirmajā pārnesumā un pēc tam otrajā-auto šķiet patīkami dzīvelīgs pēc automātu savaldītajiem mini suv-iem. Klāt pirmie nelīdzenie līkumi un pirmais pārsteigums-auto ir patīkami līgans un pietiekami saturīgs aicinot aprīt līkumus vienu pēc otra vienalga kāda tiem konfigurācija vai ceļa segums. Šķiet ka piekari nespēj pārsteigt itin nekas-tā aprij visu un pasažieriem neatstāj neko.

Kā nākamais izlases kārtā nācās Subaru XV 2,0 benz AT.

Subaru XV Foto: iAuto.lv

Diezgan grūti par šo auto ko pastāstīt nelietojot lamuvārdus-tik ļoti tas pārsteidza sliktā nozīmē.

Subaru XV Foto: iAuto.lv

Renault Talisman 1,6d twinturbo 160zs AT

Renault Talisman Foto: iAuto.lv

Renault Talisman Foto: iAuto.lv

Pirmās sajūtas iesēžoties gandrīz kā Megane drusku plašāks, drusku garāks… principā ļoti līdzīgs. Viduskonsolē tāda pati planšete, klāt nācis vadības rokturis blakus elkoņbalstam, lietošanā gan nav pārāk ērts, aprīkots pilnā pakā - ādas salons un visas iespējamās papildfīčas, tomēr Reno ir aizmirsis, ka auto ieliekot ādas salonu, tas nekļūst par premium. Vienkāršās saknes nodod kaut vai cimdu nodalījums, kura vāks darināts no lētas plastmasas un tas aizveras ar pavisam necilu klakšķi. Bāzes komplektācijā par 22 000 eiro tas vēl būtu piedodams bet ja tas pats notiek auto kam cenu lapā pirmie divi cipari ir 3 un 6 tad diez ko labs iespaids nepaliek.

Nelielā tilpuma dīzelis kaut aprīkots ar divām turbīnām nepārliecināja ar jaudu-ar tŗīs latviešiem mašīnā apdzīt fūri nācās diezgan grūti. GB12 gan slēdzot pārnesumus manuālā režīmā kaut kā izdevās atrast kopīgu valodu liekot tam nedaudz atklāties.

Gaitā atturīgs, uz izklaidēm neprovocējošs-ideāls darba auto J

Opel Astra SW 1,4 turbo benzīns

Opel Astra Foto: iAuto.lv

Iesēžoties skatam paveras pa vidu ietupināts ekrāns ar ne pārāk ērtu saskarni, konkrētais auto aprīkots ar sporta sēdekļiem, kas nozīmē, ka to regulēt var visos iespējamos virzienos.

Pie stūres sēdpozīcija zem, stūre “astriski” augsta, stipri līdzīgi kā iepriekšējam modelim. Arī gaitā ne ar ko nepārsteidz, vienkāršs ikdienas auto ar neitrālu vadāmību un pietiekami komfortablu piekari, sajūtās tāpat atsit iepriekšējo modeli, vēl viena lieta pie kā Opel būtu jāpiestrādā-skaņas izolācija

Kā dienas saldais ēdiens Ford Mustang 2,3L Ecoboost

Ford Mustang Foto: iAuto.lv

Pirms testu brauciena diezgan skeptiski skatījos uz šādiem “pižoniskiem” auto un biju diezgan pārliecināts ka kā jau amerikāņu auto tas spēs braukt tikai taisni…

Te nu bija….gaitā stingrs bet ne ciets, nesatricināms kā klints smiedamies apēd pumpas un pampakus tik nesatricināmi ka pat uz vidēji slikta ceļa vienīgais ātruma liecinieks ir spidometra bultiņa kura jau pavisam sen ir pārkāpusi legālo divciparu skaitli. Zemā sēdpozīcija, garais motora pārsegs un šaurais vējstikls pilnīgi sagroza izpratni par ātrumu jo legālos ātrumos rada sajūtu ka stāvam uz vietas. Braukšanas režīmu pārslēdzēji ļauj izvēlēties vai auto ir mierīgs un civilizēts vai arī brutāls un nervozs kā satrakojies ērzelis, vai arī kaut kur pa vidu.

Mans šīsdienas favorīts Renault Megane

Renault Megane Foto: iAuto.lv

Renault Megane Foto: iAuto.lv

 

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Pie viesu nama "Rakari" Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 6.janvāris 2017 13:59
6 0 Atbildēt

Super noorganizēts pasākums, lieliskas atziņas no reāla cilvēka puses :) Patika Tavu +/- uzskaitījums, principā, tas jāņem vērā arī man, nākamās atsauksmes rakstot.

Esmu ļoti izbrīnīts par KIA SPORTAGE kriiku.

Modeli pirms jaunā es testēju kādu nedēļu, man viss patika, būtībā izskatītu tādu, gribot pirkt jaunu auto.

Interesanti, ka aizvien vairāk tautā tiek lauzti stereotipi par tizlo franču autobūvi - jaunie modeļi reāla pierāda pretējo. Man gan Talisman ļoti patīk, piekrītu, kā darba auto varētu pat tikt kaut kad izskatīts.

iAuto 6.janvāris 2017 16:33
5 2 Atbildēt

Par fraņču autobūvi nav stereotipi, tam visam ir pamats. Ja taisi sūdu, tad par Tevi attiecīgi domā. Šādi var teikt par Opel līdz 2009 gadam Insignia modelim, šādi var teikt par Mercedes-Benz (izņemot S kalsi) līdz 2014 gada C-klase un tā varēja un var teikt par Peugeot līdz 2013 gada Peugeot 308 modelim. Pēc šī gada ražotājs izmainīja savu piedāvājumu un tirgus attiecīgi reaģē

es 7.janvāris 2017 13:14
0 3 Atbildēt

Renault kvalitāte gan ir palikusi nemainīga jau gadus 20.

GB12 7.janvāris 2017 15:05
4 1 Atbildēt

Par to opeli gan sarāvi auzās... vispār, šķiet, ka šis komentāram tāda aizspriedumu aura seko līdzi...

iAuto 7.janvāris 2017 22:14
1 0 Atbildēt

Tas, ko saku, ka visam ir pamats. Vai tad tā nav? Vai nav, ka Mercedes-Benz attiecīgā gada G-klasei rūsē aizmugurējo durvju eņģes. Vai nav, ka attiecīgā gada Mazda bleķi rūsē.

Piemēram, tagadējai BMW 7. sērijai ir tāds radiators, ka lameles pēc vienas mūsu ziemas sabirst...

GB12 8.janvāris 2017 11:40
3 0 Atbildēt

Opel - sešus gadus nobraucu ar 2003.gada Vectra. Kopumā ļoti labs auto. Vienīgais, kas nācās darīt - pēc 3 gadu lietošanas mazliet investēt ritošajā, pēc tam atkal viss bija OK. Un jā, nerūsēja.

Mercedes? Ja par rūsēšanu - pa lielam, mersedesi pārstāja rūsēt pēc 2007.gada, sākot ar iepriekšējās paaudzes C klasi un feisliftēto apaļacaino E. Kā man viens meršu zinātājs teica - vēlams nepirkt vietējā tirgus mašīnu, jo mercedes vācu tirgum ražojot citā rūpnīcā, nekā šejienes, attiecīgi no turienes, ja nenopērk Rumbulā, tad varot dabūt labus eksemplārus.

Peugeot? Kaimiņam bija 407 - bija apmierināts. Bijušajai kolēģei - 406. Arī neviena slikta vārda neteica...

Renault - pazīstama 2005.gadā nopirka jaunu Megani. Nobrauca līdz pat pagājušajam gadam un būtu braukusi vēl, ja vien kāds nebūtu pakaļā ietesis un auto nebūtu jānoraksta. Nekādas dižās problēmas nebija.

Mazda? Jā, rūsē, bet visādi citādi tehniski tas ir ļoti uzticams auto. Nezinu, vai tā ir taisnība, bet kaut kur lasīju, ka pēc 2007./2008.gada, sākot ar tā gada iznākušo 2.paaudzes 6.modeli, vairs it kā nerūsējot.

Tajā pašā laikā, palasi, ko kasinsh saka par Audi, man viens no galvassāpīgākajiem auto bija Passat B6, aansis šo to zināja teikt par Volvo utt. utjp.

Ar to gribu teikt, katram ražotājam ir veiksmīgāki, ir neveiksmīgāki modeļi... protams, vēl jau daudzkas ir atkarīgs no prasībām un izpratnes par to, kas ir labs auto. Reku, msh par labu auto uzskata 2.trusi un fans - 1.2 atmosfērisko fābiju.

msh 9.janvāris 2017 1:09
1 2 Atbildēt

Protams, gābešņik - man ta nav jāsūdzas par apdzīšanu, atšķirībā no jums, braucot ar vagīnas talismanu, kuram, acīmredzot, kārba ir tik tupi saregulēta, ka pie stūres sēdošais teorētiski var izvēlēties labākus pārslēgšanās punktus nekā vadības bloks :)

Kaut gan loģiski - mans golfs ir fiksāks par to konkrēto kasti. Bet nu ko var gribēt no relatīvi lielas un smagas mašīnas, kura nav nokomplektēta ar motoru...

kasinsh79 9.janvāris 2017 11:08
2 0 Atbildēt

msh

Man atkal jāatkārtojas, nevari tādus atļauties -> vismaz paklusē. Un nekomentē muļķības, bez sajēgas galīgi.

Man ir bijis Golf II, bet tad man bija ap 20 gadiem.

Savā dzīvē esmu braucis ar ārkārtīgi daudz auto - lietotiem un jauniem, bet Golf II mani vairs sen jau totāli nesaista, tā ir nevis pagātne, bet reāla vēsture un atpalicība pret mūsdienu autobūvi.

BEIDZ TAČU SEVI APKAUNOT :)

msh 9.janvāris 2017 12:52
0 0 Atbildēt

Kasiņ, es varbūt neko neko nejēdzu no jaunajām kastēm, bet tu tādā gadījumā neko nejēdz no mašīnām vispār :) Tev ir kaut kāda īpatnēja slimība - es komentēju par šitentās kastes gausumu, bet tev, nez kāpēc, liekas ka mans komentārs sastāv no "golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 golf2 " , un tā nu tu paņem un kaut ko iesmirdi par mk2. Tieši tā, kasiņ, beidz sevi apkaunot, izliekoties ka dinamika ir mašīnai nesvarīga lieta. Nu ļoti labi ka es sūdu, kurš neiet, nevaru atļauties, bet mašīnas, kuras paātrinās, varu, jo tas novērš problēmas - tu tikmēr kā cilvēks, kurš nosacīti var atļauties sūdus, vari ieķert šitento brīnumu, nomainīt nicku uz VagīnasFans79 un slavēt cik tā kaste ir baudāma... :D

kasinsh79 9.janvāris 2017 15:22
1 0 Atbildēt

Tas būtu stulbums ar tādu cilvēku strīdēties.

Pilnīgi galīgi esi tūtā ar tādu uzskatu :)))

GB12 9.janvāris 2017 9:21
3 0 Atbildēt

Protams - fiksāks, labāks, smukāks... :D

ZZZZ 6.janvāris 2017 14:38
1 0 Atbildēt

kasinsh79 par sportage

Iespējams pie vainas lielie ripuļi. Es tieši ar to pašu nodomāju, jo Krievijas testos daudzi tieši atzīmēja labo skaņas izolāciju un gaitas komfortu. Vēl varētu būt, ka tam tirgus segmentam papildus piestrādāts pie piekares sliktākiem ceļu apstākļiem...

Experc 6.janvāris 2017 23:05
0 0 Atbildēt

Es uzskatu, ka audi80, jettas, passat un citiem nabagu vāģu īpašniekiem aizliegt sēsties mustangā vai citos amerikāņu auto.

3ton 7.janvāris 2017 15:23
0 0 Atbildēt

Par vēlu modies, dēls mans! :)_

kasinsh79 9.janvāris 2017 15:34
3 0 Atbildēt

Msh ir totāli degradējies tips.

Viņam tāpat kā citiem iauto piedāvāja izbraukt mediju testa braucienā, atverot beidzot savas aizmiglotās acis.

Viņam, protams, nebija iespēju.

Bet, viņam joprojām ir iespēju gana notirst tos jaunos auto, kuru veiktspēja esot sliktāka nekā kaut kāda veca mk2 sasniegumi. Smieklīgāk jau vairs nekur.

Msh būtu jāliedz komentēt atsevišķas tēmas vispār!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti