iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 7

 

Jaunais "Škoda Karoq" Foto: iAuto.lv

Rupucs speciāli iAuto.lv | 19.oktobris 2017 19:45

Ārējais izskats vizuāli pievilcīgs, dizains, manuprāt, Škodai ir izdevies veiksmīgāks nekā VW Tiguanam, kura analogs, pieļauju, ir Karoq. Nosaukums - meklēju, ko tas nozīmē, un atradu, ka tas ir kādas Aļaskas salas iedzīvotāju radīts, un Aluti valodā ir vārdu auto un bulta apvienojums. Un salas nosaukums ir Kodiaq :).

Braucām ar 1,5 turbo benzīna auto, ar priekšpiedziņu. Gaitas īpašības interesantas, ja lieto Eco vai Normal režīmu, dzinējs ar īpašu atsaucību neizceļas, vienkāršs mazmotora auto, kas kaut kā iet uz priekšu. Lietas paliek interesantākas, kad izmanto Sport režīmu. Tad atsaucība ir krietni lielāka un manevrus izdarīt vienkāršāk, arī kārba uzreiz pārslēdzas savādāk, ļauj ilgāk turēt dzinēju augstākos apgriezienos. Jebkurā gadījumā pie apdzīšanas manevriem vajadzētu pārslēgties uz sport režīmu.Nepatika kā darbojas Stop/Start sistēma, ja pie krustojuma straujāk nospiež gāzes pedāli, sanāk startēt no vietas ar rāvienu / sitienu.

Piekare samērā stingra un ļauj droši veikt manevrus, pat neskatoties uz samērā augsto klīrensu. Piekare ir arī pietiekoši ietilpīga, lai pārvarētu pilsētas bezceļus, kā arī komforta līmenis ir pietiekami augsts.

 Salons. Priekšējie krēsli ērti, ar labiem sānu balstiem, pat samērā sportiski. Gribētos iespēju tos nolaist vēl nedaudz zemāk, jo sēdpozīcija ir samērā augsta. Priecēja arī tas, ka stūre tomēr ir normālā apaļā, nevis kā VW - ar nošķelto apakšu. Aizmugurējā sēdekļu rinda ir ok, bet nedaudz apdalīta ar to, ka nav elkoņbalsta.

Samērā iespaidīga multimēdiju sistēma ar plašām iespējām, bet vadība tomēr nedaudz neērta un ilgi būs pie visa jāpierod. Kaut gan pieļauju, ka vienkāršākās versijās šī lielā displeja nebūs. Skaļuma regulācija ir samērā neērta, jo ar pogām, labāk tomēr ir grozāmais regulators. Nedaudz nepatika visas glancētās virsmas, vairāk patiktu, ja tās tomēr būtu matētas. Apsildes un klimata kontroles regulatori atgādināja tādu riktīgi lētu regulatoru pielietojumu, nedaudz ļurkājas un tā asi slēdzas. Uz stūres daudz pogas, jāpierod, citādi sanāk kādu funkciju nejauši ieslēgt. Vadības pogas samērā ērti redzamas / sasniedzamas / nospiežamas, tā kā tur viss ir kārtībā.

Pārsteidza, ka arī šim auto ir piejama elektriskā bagažnieka atvēršana / aizvēršana - tas noteikti ir pluss. Pats bagažnieks samērā ietilpīgs, tomēr arī jāpiebilst, ka nev rezerves riteņa, ir tikai kompresors un putas. Pārējie tādi partīkamie sīkumiņi - lietussargs zem pasažiera sēdekļa, izgaismojums zem priekšējām durvīm tās atverot, braukšanu neietekmē, bet patīkami, ka tādas ir.

Kopumā samērā solīds auto. Pieļauju, ka jaunais dizains pat ļoti uzrunās pircējus, kuri pērk auto uzņēmumiem. Un vēl - ņemot vērā to, ka iekš šī auto saņemam tās pašas VW izstrādes un tehnoloģijas, tikai lētāk, tad Škoda ir samērā prātīga izvēle.

Lasi vēl: iAuto testē pavisam jauno "Škoda Karoq" (+ video)

 
Visi komentāri
 
Conqueror 19.oktobris 2017 20:29
3 0 Atbildēt

nu nav mana pirmā izvēle šis auto - visur bišķi pietrūkst

Protams 20.oktobris 2017 23:34
3 0 Atbildēt

Man savukārt šķiet ka ņemot dīzeli un 4x4 cena būs jau vismaz 30 000 un tad jau jādomā vai par to naudu neņemt citu auto. Citādāk OK. Pieliek Škodas kvalitātē,bet diemžēl arī cenā.

Es 21.oktobris 2017 13:35
2 0 Atbildēt

Žurnālā bija rakstīts, ka Yeti patīk rūsēt. Kā būs ar pēcteci?

ezis71 21.oktobris 2017 23:48
3 0 Atbildēt

Vēl par Yeti jeb par VAG kura motors 1.2 l ,pēc 300000 km motoram kirdik,nav remontējams,5000 eur jauns motors.

Qwerty 22.oktobris 2017 22:20
2 1 Atbildēt

Autoram ir piektās klases vārdu krājums

martinslusis 24.oktobris 2017 22:49
0 0 Atbildēt

Nav tā, ka autoram nepatika nevis Start/Stop, bet gan Auto Hold sistēma, kas automātiski ieslēdz elektrisko stāvbremzi? Jo nespēju iedomāties kā tieši Start/Stop varētu likt mašīnai noraustīties, strauji uzsākot. Start/Stop izslēdz motoru, stāvot krustojumā.

Amadejs 26.decembris 2017 18:56
0 1 Atbildēt

Dizains vnk nulle.Tāpat kā Ateca un Tiguan.Protams ,ja galvenais ir kustība no A līdz B un lai varētu iekraut kādu kartupeļu maisu vairāk, tad protams ok.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 27

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 2

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti