iAuto lasītājs testē jauno "Toyota Land Cruiser" (+ FOTO) 49

 

Toyota Land Cruiser Foto: iAuto.lv

Motorolers speciāli iAuto.lv | 19.marts 2018 12:21

Paldies iAuto par doto iespēju pabraukt-patestēt šo auto!

Iesākumā jāmin, ka nav man liela pieredze ar šādiem bezceļu aparātiem, līdz šim vienīgā pieredze ar Land Cruiser, esmu sēdējis kaimiņa Land Cruiser 120, kad viņš mani pāris reizes līdz Rīgas centram ir aizvizinājis. Pašam lietošanā ir bijis Q7, kas tomēr ir no cita plaukta, uz to pusi varbūt, bet tomēr pilnīgi cits auto.

Toyota Land Cruiser Foto: iAuto.lv

Tad nu tā - manās rokās bija nonācis Toyota Land Cruiser tā "greznākajā" izpildījumā, ar gaišu, elektriski regulējamu, ventilējamu ādas salonu, kurš aprīkots ar atmiņas funkciju, apsildāmu stūri, automātisko ātrumkārbu, kurai ir pieci dažādi režīmi, paaugstinātiem un pazeminātiem ātrumiem, kamerām priekšā, aizmugurē un arī sānos, it kā labu audio sistēmu, lūku, 4 zonu klimata kontroli un daudzām citām vajadzīgām un ne tik vajadzīgām ekstrām. Cena - nepilni 70000 EUR, gan jau dodoties pirkt, cena būtu ap 63 000 EUR.

Populāri ir uzskaitīt lietas, kas patika, kas ne tik ļoti, pie tā arī laikam ķeršos, kaut gan kādu brīdi apdomājos, kā tieši šo auto vērtēt, jo uz viņu nevar skatīties kā uz to pašu jau pieminēto Q7 vai X5, tas dzelzis ir kalts citiem ceļiem!

Toyota Land Cruiser Foto: iAuto.lv

Iekāpjot auto un sākot braukt pirmais kas iešāvās prātā, vai šī auto īpašnieki uztraucas, ka Rīgā ir bedrainas ielas, augstas kanalizācijas lūkas, vai šur tur salikti gulošie policisti - noteikti NĒ! Iespējams viņi pat balso par Ušakovu tādēļ, ka viņš uztur Rīgas ielas perfektā kārtībā, jo viņiem tā liekas! Arī dodoties uz Pierīgas pļavām secinu, ka nelīdzenumi šim auto ir nieks, braucot pa aizsnigušu pļavu, kas noklāta ar kurmju rakumiem, šķērsojot aizputinātu grāvīti, auto neizrāda nekādas pazīmes, ka viņam kaut kas nepatiktu, vai būtu grūti un atstāja iespaidu, ka arī daudz lielākas grūtības viņam būtu tīrais nieks. Par cik auto nav mans un apskādēt viņu netaisījos, lielākus "dubļus" nemeklēju, bet viņš ir radīts smagiem ceļu segumiem, nelīdzenumiem, pārbraukt slapju tīrumu! Patika sānu spoguļi, lieliski pārredzami sāni!

Toyota Land Cruiser Foto: iAuto.lv

Lietas, kas tomēr nepatika. Motors! Izlasot tehnisko specifikāciju, ka visas šī modeļa modifikācijas ir aprīkotas ar 2,8 L dīzeļdzinēju, kura jauda ir 177 Zs, vai tas ir daudz vai maz mūsdienu auto? Fermerim, kurš ikdienā pārvietojas pa tīrumiem, lauku ceļiem - pietiek, bet vai tiem, kuri pārvietojas Rīga-Jūrmala, Rīga-Valmiera, man liekas nē! Slēdz kādā režīmā gribi (ar piezīmi, ka šie režīmi ir pieejami tikai greznākajā izpildījumā), auto ir smagnējs un paātrinās lēni, apdzīšanas veikt nav viegli. Izlasot datus, paātrinājums no 0-100 km/h 12,7 sek. Kādēļ viņi atteicās no iepriekšējā 3.0 dzinēja, kuram tomēr bija nedaudz labāki jaudas rādītāji - nezinu. Degvielas patēriņš, jauktajā režīmā norādīts 7,4 L, nezinu, kā viņi šos datus ieguva, reāli piemetam 5 L klāt. Pie audio sistēmas ir JBL logo, bet sajūta, ka ir tikai logo, skaļruņi ielikti tomēr lētāki, radās jautājums, kā tad skan standarta stereo sistēma. Displeja kvalitāte ir kā lētai ķīniešu planšetei, noteikti ne 2017. gada līmenī. Kopējais iespaids salonā, ir mēģināts viņā radīt luksusa auto iespaidu, bet vai tas šim ir auto vajadzīgs un vai tas ir sanācis - līdz galam nē.

Cenu lapa Toyota dīleru salonā citam Toyota Land Cruiser modelim

Gala secinājums - ja pirktu šādu auto, tad tikai tad, ja man ikdienā būtu jāpārvietojas pa tīrumiem, meža-zemes ceļiem, aizputinātiem laukiem, pauguriem, tam viņš ir radīts! Noteikti pirktu viņu standarta komplektācijā, ietu VWfana pēdās! Kāpēc - tādēļ ka pat lētākajā komplektācijā viņš būs aprīkots ar tieši tādas pašas jaudas dzinēju, tātad neko nezaudēs savā caurgājamībā, kam vajadzētu būt galvenajam uzdevumam šim auto! Nebūs pneimo piekare - nu labi, bet ir sajūta, ka viņš bez tās var arī iztikt, jo šoseja nav viņa stihija.

 

Toyota Land Cruiser Foto: iAuto.lv

Toyota Land Cruiser Foto: iAuto.lv

Toyota Land Cruiser Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
TLC120 19.marts 2018 12:28
6 3 Atbildēt

Ir bijis lietošanā kā darba auto TLC 120 ar 4.0 benzīnu. Vienkārši ideāls auto. Problēmu vispār nekādu. Kamēr dīzelisti tusē pa servisiem, tu svilpodams brauc. Diemžēl tagad pat ar piemaksu tādu nedabūt.

ak 19.marts 2018 13:37
7 1 Atbildēt

Mana ļoti labi pazīstamam cilvēkam ir LC 120 3.0 dīzelis. Pirkts jauns, jau 350 000 nobraukums, dēļ dīzeļa problēmām nekad nav bijis servisā.

650 19.marts 2018 12:36
4 17 Atbildēt

Kam mūsdienās ir vajadzīgs šis aizvēsturiskā izskata meesls, kas pat ar 1 pasažieri salonā kaut kur tur paātrinās 13 sek?? Zemnieki to pirks par 60k vai kā?

TLC120 19.marts 2018 12:44
9 2 Atbildēt

Es tādu lietojot sapratu, ka šāda auto mērķa auditorija ir apmēram 45+ vecuma vīrietis vai sieviete, biznesmenis, kura labā strādā kaudze padoto. Kurš dzīvē daudzmaz visu ir sasniedzis, izskrējies. Tad nu ir komfortabls, drošs auto, ar kuru "steidzies lēnām" stilā baudīt sava darba augļus. Tāds nestumdīsies ikrīta korķos vai pa galvu pa kaklu skries pakaļ kādai akcijai.

Bet man tas bija tikai darba auto, jo šefs paņēma jaunāku.

kasinsh79 19.marts 2018 14:29
10 10 Atbildēt

Un atkal - man nesaprast mīlestību uz tādiem (manuprāt, MILZĪGIEM) auto ikdienā. Es protu visur izbraukt arī ar "parastu" vieglo

eidis 19.marts 2018 15:51
9 7 Atbildēt

Nu precīzi.

Turpinu apbrīnot ātrumu ar kādu pieaug šķērsotāju ((C) ne mans) skaits ielās. Viņiem visiem ir liela masa, slikta stabilitāte un paaugstināts patēriņs. Kam tas viss vajadzīgs?

Upss 19.marts 2018 18:28
3 7 Atbildēt

Krāniņa pagarināšanai...

x 19.marts 2018 20:24
14 1 Atbildēt

Tu dzīvo Rīgā/pierīgā, Tev nav "sādžas" laukos un makšķerēšana/medīšana Tev ir pilnīgi svešas nodarbes. Tādēļ arī nesaproti šo auto.

Ofisa klerkeim jā, tiem patīk pasāti līzingā

P.s.

Kurš analfabēts rakstīja šo rakstu, nu reti drausmīgi "uzcepts", autors tiko pamatskolu beidzis, un pietam nesekmīgi

kasinsh79 19.marts 2018 21:53
7 6 Atbildēt

Rīgā dzīvoju gan. Neesmu ne mednieks, ne makšķernieks. Pārejam nav sakara ar auto.

x 19.marts 2018 23:26
9 0 Atbildēt

Nu redz, pats jau atbildēji.

Tu neesi mēŗķauditorija šim automobīlim, un tas arī viss.

Es piemēram nesaprotu, kā var skatīties olimpiskās spēlēs, ja 90% no turienes sporta veidiem ir garlaicīgi, bet citiem cilvēkiem tā ir vis viņu dzīve, emocijas un prieks utt...

torkjis 19.marts 2018 21:54
5 0 Atbildēt

Vertējot teksta kvalitāti pieļaut vairākas rupjas gramatikas un interpunkcijas kļūdas var cilvēks, kura izglītības līmenis liedz apjēgt paša komisko rīcību .

msh 19.marts 2018 23:30
5 5 Atbildēt

Es nekad neesmu sapratis tos pilsētniekus, kuri dēļ nemācēšanas braukt tevis nosaukto trīs iemeslu dēļ pērk džipus vai pseidodžipus. Nu kāda iksa pēc? Māja laukos? Vai tomēr liela lauka vidū, bez piebraucamā ceļa, ka vajag to džipu? Brīdī kad piebraucamais ceļš tomēr ir, lai arī sūdīgs, pietiks ar kādu A4 quattro lai pa to izbrauktu. Makšķerēšana? Man pazīstamie makšķernieki vai nu pārvietojas ar autobusu, vai ar parastu vieglo mašīnu - pirmie divi kas ienāk prātā, brauc viens ar B3 A80, otrs ar mk2 oktāviju - nu kam to džipu, aiz pārlieka slinkuma? Saprastu vēl ja makšķērēšanas dēļ amfībiju paņemtu... To momentu par medībām vēl varētu saprast, kaut gan atkal, nedzīvojam brazīlijā, nav mums mūžamežu bez ceļiem... Kā tad padomju laikos medīja, vienmēr kolektīvam bija bobiki vai buhankas?

eidis 20.marts 2018 11:12
4 5 Atbildēt

Nu precīzi! Tie +2cm klīrensa ir par 10% augstāks kā visparastākajam vieglajam. Zato svars tām mizkastēm ir +30%. rezultāts neizpaliek. Iebraukt pa sliktu ceļu ar tām var 200m tālāk, kas ir atālums ko varu noiet ar kājām. Pilsētā ar tie ir nepraktiski - neatsperotā masa ir stipri lielāka, kas nozīmē, ka atšķirībā no stereotipa, slodze uz piekari ir lielāk, ne mazāka. Attiecīgi dilst daudz un dārgi.

x 20.marts 2018 23:57
6 0 Atbildēt

Nu, ko Tu te stāsti?

Esi braucis bezceļos, nu kādi 200 metri, cilvēk mīļais auto par 60k un iet ar kājam 200 metrus pa sliktu ceļu?

Es saprotu, ka tādam, kā Tev ir citas vērtības un cita domāšana un tieši tādēl Tev nav šāda auto.

Man patīk, kā šejienes komentētāji "lej" šeit to savu verbālo caureju ar vārdiem "mēsls", mistkaste" utt., nu bet paskatieties reāli uz sevis, ko esi sasniedzi, ko esi izdarījis? Tas prātiņš tik sekls, ka ne uz ko vairāk nav spējīgs. Un var jau protams, te attaisnoties un izlikties labākām, ka patiesība esi, bet sevi tad neapmānīsi...

x 21.marts 2018 0:03
5 0 Atbildēt

Bet, Tev vajag viņus saprast?

Varbūt pilsētnieki skatās uz Tevi un domā to pašu!?

Nu kam vajadzīga šī Te izlikšanās? Tev tiešām tas audi a4 Šķiet normāls auto!? Redz man tas auto šķiet par mazu, bet es to nesaucu par miskasti un neprātoju stundām ilgi, nez kurš ar tik mazu auto brauc, jo ir cilvēki, kā Tu, kuriem tas auto patīk.

Tu kādreiz esi aizdomājies par to, kādēl Tu esi tur kur esi!? Pamēģini!

iAuto 19.marts 2018 15:54
13 3 Atbildēt

Cilvēki ir dažādi un dažādas ir viņu vajadzības, un tas ir skaisti!

650 19.marts 2018 16:58
2 11 Atbildēt

Vot luuk Es ārkārtīgi gribu zināt- kam un priekš kam konkrēti ir vajadzīgs shitāds 177zs 3t smags metāla gabals.Kas ir tas galvāiejāto kontingents, kuri par to "dos" 60ke? Ko ar viņu var darīt? Kartupelus vest vai pa baani maukt? Varbūt vnk pie Rimi ģimenēm paredzētajā stāvvietā dzeerumu izgulēt- augstu stāv, garāmgājēji neredzēs kas iekšā darās ;p

x 19.marts 2018 20:33
7 0 Atbildēt

Vēcā gada gājuma biznesmeņi, vai viņu sievas.

Tak, jau jau visi bļaustās, ka pilnas Rīgas ielas, nu taču paskatieties, ka pie stūres sēž.

Šiem cilvēkiem vel ir tieksme uz medībām/makšķerēšanu, ir lauku īpašumi, paši ļoti bieži nākuši no laukiem, un protams viņiem ir pietiekoši daudz naudas. Daudzi iauto lasītāji bieži to nesaprot, viņiem liekas, ja man būtu nauda, tad es nopirktu to un šito, bet tā nekad nenotiek, jo ja tu uzdod šo jautājumu, tad jau "defoltā" tavām spriest spējām, kaut kas nav kārtībā.

Turklāt auto tehniski ir nesalīdzināmi izturīgāks, ka teiksim audi, bmw un mercedes. Tā ir uzticamība, nu kurš vēlas dzīvoties pa servisiem!?

To visu zinu, jo ir paziņas kuri strādājuši gan Wesā, gan Inscheipā, gan Domeniksā.

650 19.marts 2018 21:21
1 10 Atbildēt

Nestreso,manas "spriestspējas" ir gana augstas.Man tas ir pilnīgi pie drirsas, cik/kas citiem ir/nav.Lai katram ir tas kas viņam ir. Bet tāpēc nav jābāž savu suudu otram degunā un jāstāsta, ka tieši Tev tas smird daudz inteliģentāk,nekā citam pavisam citu interešu vadītam oponentam.Tāds viedoklis un tāda "pieredze", ka "kāds" atslēdznieks tur kko stāstīja, arī diezko pārliecinoši neskan.Nevis ka tur kas nesalīdzināmi izturīgāks, bet lielākoties vienkārši plika driršana.

x 19.marts 2018 23:34
7 0 Atbildēt

Tu te lamājies un saki man, lai es nestresoju!?

Jokdaris Tu esi pamatīgs, bet ar to saprašanu ir tā kā ir...

Turklāt ir pilnīgi skaidrs, ka Tev ir kādas psiholoģiskas novirzes/problēmas.

Par kādiem atslēdzniekiem Tu runā? Ja godīgi tad atslēdznieku nevienā no šiem servisiem nepazīstu, un pat ja pazītu, vaitad atslēdznieks nav cilvēk? Redz šeit Tu pierādi savu garīgo vērtību trūkumu, truli teksti un nepamatoti pieņēmumi, un pat nemazākās kauna sajūtas

Un te mēs atkal nonākam pie slēdziena, kuru jau pieminēju, ar Tavām spriest spējām kaut, kas nav tā

P.s. Nomierinies, iedzer tēju un teci gulēt

650 20.marts 2018 10:54
0 8 Atbildēt

Kā tas ir ka Tu nepazīsti- nupat te plātījies, ka tev paziņas visur un visus un ka zini visu un utt.Man, piemēram, ir Mjollerī "paziņas"- vai kkur esmu plātījies ar to? Es vienkārši uzprasīju "kam un kāpēc šis hlams būtu vajadzīgs".Kad šeit masveidā un sistemātiski tika apdrirsti citu marku auto, t.sk.tās markas, ko lietoju personīgi "es"- centos neko diži neteikt.Jo, ar idiotiem ilgi cīnoties,ar laiku pats par tādu paliec.Tagad te jūsmojam un siekalas lejam par 177zs,13sek/100,par 13l patēriņu un par to ,ka par 60ke zvejot pa kurmja rakumiem varot braukt.Un vel plus tas, ka ne tā, ka paši kko lietojam un kko zinam, bet luuk piesaucam tos te "paziņas", kuri te gadu desmitiem nepagurdami uzbur un uztur leģendas par visiem shitiem japona/draņķiem.Var saprast raksta autoru- viņš arī acīmredzot nesaprata, kur un kāpēc nokļuvis un daudzmaz godīgi centās izteikties.

x 20.marts 2018 23:50
5 0 Atbildēt

Tu esi alkaholiķis?

Tagad uzliec brilles un izlasi savu un pēc tam manu komentāru vēlreiz.

Es teicu, ka nepazīstu nevienu atslēdznieku šajos uzņēmumos.

Kurš te plātās? Es izteicu PAMATOTU salīdzinājumu, atšķiribā no Tevis, kurš tikai lamājas un savu neizdevušās dzīves žulti izgāž komentāru sadaļā.

Vel nedaudz un tevi pa taisno uz tvaiceni būs jāsūta, tāds uzvilkts, pats neatceras, ko rakstijis un piedevām vel tik bezkaunīgs, ka nepacenšas sevis rakstītās muļķības pārlasīt.

Izlasot šo Tevis augstāk rakstīto komentāru mani pārņem konkrēts sašutums! Kurš Tevi par tādu ir pataisījis, vai Tu kopš dzimšanas esi mūžam apbižots? Es saprotu - neizdevusies dzīve utt., bet saproti arī TU, sūdu bēršana šādos portālos, kā iauto to neuzlabos.

P.s.

Neviens nejūsmo, neviens neplātās, Tu esi vienīgais, kurš sava "šaurās" domāšanas dēļ šeit kaut, ko nesaprot.

P.s.s.

Es jau atkārtojos - iedzer tēju un teci gulēt, rīt jauna diena, varbūt ari Tev beidzot tā veiksme uzsmaidīs

650 21.marts 2018 2:06
0 6 Atbildēt

Šis te augstāk redzamais gadījumā nav tavs izteiciens?-(c)... To visu zinu, jo ir paziņas kuri strādājuši gan Wesā, gan Inscheipā, gan Domeniksā..

Kur te redzams “pamatots” salīdzinājums? Bet, ja vēlies pāriet uz personālijām vai sarunām par dzīvi,es nedomāju ,ka man būtu pienākums ar kuru katru p/daru te diskutēt- cerams, ka vismaz šo gudro domu saprati.

x 21.marts 2018 12:32
3 1 Atbildēt

Nē nu Tu tiešām esi smags gadījums

Tu manis teikto, turklāt pamatoto viedokli traktē, kā plātīšanos, interesanti, kā gan savādāk, lai dalos ar savu viedokli? Ja Tu to uztver, kā plātīšanos, lai tā būtu.

Diemžēl Tu esi seklāks par seklu - tas ir redzams pēc taviem prastajiem un naida pilnajiem apvainojumiem, tādi vārdi, kā - galvāizjāts, pi*ari un tml. Es velreiz atkārtošos ne es, ne kāds cits ši portāla apmeklētājs NAV vainīgs pie tavām dzīves problēmām, pāridarījumiem un citām novirzēm, kuras liek Tev šādi uzvesties, tādēļ nomierinies un tos apvainojumus paturi pie sevis.

Nesprotu vienu, kādēl nevari normāli uzrakstīt, ka īsti nezini, kas šajos auto ir foršs, vai kādam mērķim tie paredzēti, tā vietā sāc uzreiz bārstīties ar apvainojumiem. Tev pašam tas šķiet normāli?

650 21.marts 2018 13:50
1 3 Atbildēt

Es Tevis teikto traktēju kā pilnīgu meeslu- jo ne tur jaušama personīgā pieredze, ne tu esi to auto lietotājs un ne tu viņu pirksi un ne tev spriest par citu personu ienākumu vai garīgās veselības līmeni.

Lūk, vēlreiz atkārtošu, te ir izraksts no tava "pamatojuma", ko šeit augstāk, sarunu uzsākot,esi lepni deklarējis:

(c)Turklāt auto tehniski ir nesalīdzināmi izturīgāks, ka teiksim audi, bmw un mercedes. Tā ir uzticamība, nu kurš vēlas dzīvoties pa servisiem!?

(c)To visu zinu, jo ir paziņas kuri strādājuši gan Wesā, gan Inscheipā, gan Domeniksā.

Kas ir "nesalīdzināmi izturīgāks" vai kuram/kas piemērotāks, to tu vari spriest tikai par konkrēti to, kas tev pašam pieder un ko tu māki lietot.Un šitās pārgudrās atsevišķu servisu darbinieku teikas un izteikumus par citu marku auto lai viņi paši katrs sev savā dibenā iebāž.Es, piemeeram, ļoti labi zinu, ko un kāpēc lietoju pats personīgi,bet te nevienam to acīs nebāžu.Tajā skaitā cenšos neiesaistīties, kad šajā te saietā tiek konkrēti un sistemātiski noniecinātas un publiski apdrirstas dažas specifiskas auto markas un viņu lietotāji,pretstatā tikpat sistemātiski reklamējot un izceļot kādu "citu" marku teiksmainās īpašības un slavinot to potenciālo pircēju dzīvesgudrību un intelektuālo līmeni. Acīmredzot, šis ir šā saieta aizkadra mērķis. Taa ka mierīgi te atslābini šo personīgo epitetu plūsmu un luudzu atjaajies no manis, audi un mersedesu speciaālist ;D

x 21.marts 2018 19:40
3 1 Atbildēt

Nu protams, nu protams, ko gan citu no tāda, kā Tu bez lamuvārdiem saigaidīsi.

Galvenais un diemžēl pats bēdīgākais ir tas, ka Tu pats neredzi, kā izklausie sno malas. Pilnīgi, pilnīgi neadekvāta uzvedība, nu kas Tev tur ir pa tām problēmām? Varbūt izkrati savu sirdi šeit un kāds paļīdzēs, savādāk ar šādu domāšanu Tu pavisam drīz sevi piebeigsi

Par pieredzi:

Aptveni 2.5 gadus nobraukāju ar 120 LC, pirms tam ir bija Pajero un vel pirms tam Grand Cherokee, šie arī ir vienīgie šāda tipa auto kuri man bijuši. Un kādi Tev "džip" veidīgi auto ir bijuši?

Par lepnumu:

Redz Tu man pārmet, ka es kaut, ko deklarēju nevietā, ja? Tad kas ir šis?

"šeit augstāk, sarunu uzsākot,esi lepni deklarējis" - Kāds tam sakurs ar lepnumu> es pastāstu savu viedokli, kuru varu pamatot, atsķīrībā no Tevis, kurš nav braucis ar šāda tipa auto un kurš tos sauc par mēsliem un to īpašniekus par galvāpistiem. Tu maz pats apjēdz, kādas muļ''kibas Tu te runā? Tu normāli neproti uzrakstīt? - Skaidrs, ka neproti, jo Tev ar steigu jāmeklē ārsts. Saproti, Kā es to zinu? Nu padomā, ja Tu redzi smagi asiņojošu cilvēku - skaidrs, viņam ir nepieciešams ārsts.

Par izsturību:

Es pats pāslaik pārvietojos ar BMW 535 f10, 2013 nu ir vinam problēmas milzīgas, paziņa strādā Inschapā - izrādas visiem vieglajiem auto ar xdrive ir problēmas ar priekšējam pusāsīm, viena pusass - 1300EUR + darbs. - durvju rokturu apsilde, kad kādam no rokturiem, tā sabojājas automašinu aizslēgt vairs nav iespējams, vai arī tas izdodas ļoti reti, rokturis bija ap - 380EUR - darbs. Šīs ir konkrētās lietas, kas bijušas manam auto, un zumini nu, tā ir katram otrajam auto, katram otrajam! Trklāt pusasu defekts nav novērsts, tā vienkāŗsi ir. Ir vel pāris lietas, kuras saiistītas dzinēju smalki nestāstīšu, bet nekādā gadījumā neiesaku 4.0d dzinējus, tas dzinējs vienkārši ir brāķis un protams 2.0d ari tie kuri nāk F10 (kodu nezināšu, ja vajag tad varu noskaidrot sīkāk) ak jā pat M sērijas nav vairs tādās, kā agrāk, peimēram 4.0 V8 kurš nāk iekš e93 ap 100k bšu jāmaina šāles - VISIEM pilnīgi visiem, bez izņēmumiem, nav bijis tāds e93 kuram ap un nedaudz pēc 100k nebūtu jāmaina šāles. Un protams ir milzum daudz problēmu arī citiem tiešās iesmidzināšanas benzīna motoriem tiem pašiem 3.0 un citiem. Neskaitāmas elektronikas problēmas, un protams pneimo piekares problēmas, starpcitu pneipo piekare nāk nujau visās 3. sērijās F22, tur bija ļoti daudz defektīvu aizmugurējo amortizatoru, bet tos mainīja garantiajs nolūkos. (Ja kādam interesē smalkāk, tieši par konkrētajiem motoriem, varu noskaidrot to kodus).

Prims ši F10 man bija GS430h pirmsfeislifta modelis 2007 gada - jā detaļas bija dārgas, taču servisu apmeklēt bija ārkārtīgi reti - nevienas elektro problēmas, pat ņemot vērā to, ka tas ir hibrīds, un starpcitu auto joprojām ripinās ar nobraukumu nu jau virs 300 000 un baterejas joprājām ir labā stāvoklī!! Ar LC arī nebija dižu problēmu, lai gan auto, kā izrādījies, ir bījis diezgan pamatīgi sists, tas izskaidroja arī agrīnas korozijas problēmas, ar pajero pārvietojos mazāk, kā gadu, lai arī auto bija jaunāks par LC, bet tomēr nu tā kvalitāte bija reti drausmīga un vispār šo pirkumu no visām savām automašinām šķiet nožēloju viss vairāk

Tas tā īsumā.

Ā un par to izturību, es nesaprotu, ja man ir paziņas kuri strādā šajos servisos un redz, visu šo automašinu raksturīgākas problēmas - tas takā neskaitās, tas nozīmē ka tā nav? desmitiem mašinu nedēļā ar vienām un tām pašām problēmām - jauans automašinas. Tad tas būtu jāuztver, kā? Tā ka viņiem nav taisnība? Es nesaku, ka Toyotas neplīst, es saku, to, ka ar tiem viennozīmīgi servisā būs jāiegriežas mazāk(ir protams izņēmumi), taču procentuāli mazāk! Strapcitu, kāda ir Tava profesija un ar, ko Tu pats pašlaik pārvietojies!? Es vienkārši nesaprotu, kur tāds cilvēks, kā Tu iederētos

Tu esi cilvēks kuram traucē, ja kāds nedod dievs aizskar tavas trauslās jūtas? Par, ko Tu cepies? Jau jau visi te āp*irš cits cita auto, tad varbūt Tu varētu būt ats gudrais un neizmantot tos lamu vārdus, nu pasaki man vienu iemeslu, kādēl tu LC īpašniekus sauc par galvājātiem? Ko konkrēti viņi Tev ir izdarījuši? Par to jau arī visa šī diskusija. Man taču neinteresē, vai kāds no šejieniešiem nopērk labu, vai sliktu auto, tā nav mana problēma, vienīgais, ko es nesaprotu ir tie daži "slimie", kuri konkrēti lamājas, un paši pat to nepamana, lūk tas jau ir vēzis...

650 21.marts 2018 21:23
0 1 Atbildēt

Labi, necepies tik dikti, savādāk tev to lamuvārdu un personificētu epitetu sanāk vēl vairāk nekā man.Manis lietotās markas auto šeit ir ticis apdrirsts un tā lietotāji izģērbti un izsmieti visos iespējamajos veidos.Kā jau minēju- regulāri, sistemātiski un (acīmredzot) ar foruma vadības klusu akceptu.Jo savādāk taču te nebūtu par ko runāt.Turklāt, parasti esmu centies tajā bazārā lieki neiesaistīties.Klajš piemērs- reku šīsdienas svaigaākais topiks par Bmw tēmu.Man gan nav Bmw,bet es pats personīgi pārvietojos ar pilnpiedziņu jau teju ceturtdaļgadsimtu.Pa šo laiku personīgajā lietošanā citādu nav bijis un savas mašīnas cenšos kopt un mainu relatīvi reti.Viss kaut kas protams ir gadījies, bet šāds te "tipisku" vainu uzskaitījums par pusasīm,durvju rokturiem un pneimopiekari man tiešām liekas diezgan jocīgs.Acīmredzot,tas ir atkarīgs no konkrētās markas "koncepcijas" un no paša tā auto stāvokļa iegādes brīdī.Džipveidīgu auto taču ir daudz dažādu labu un izturīgu, bet pa lieliem mēsliem vislabāk gan ir braukt ar traktoru un tad tā arī viņu būtu jāsauc.Piemēram, Audi pieeja visurgājēju jautājumam ir gluži citāda, nekā Tojotai.Un būtu gluži nekorekti tur kko sludināt ka viņā kaut kas ir diži pārāks.Mežā,protams,var diskutēt, bet uz asfalta un pie daudzmaz dinamiskas braukšanas tā atšķirība ir trīs galvastiesas Tojotai par sliktu.Neba vēl ka 23jā gadsimtā jūsmot par 13sek ieskrējienu un padsmit litru patēriņu,kad šodien tā teorētiskā "kauna" robeža ir uz pusi mazāka katrā no šiem parametriem.

x 22.marts 2018 7:44
2 1 Atbildēt

Hah, es "cepjos", nu Tu esi viens razbainieks

NU skaidrs Tu brauc ar Audi, visi audisti ir tik viegli aizvainojami? Kāda atskirība, ka kāds Tava auto marku noliek? Es nesaprotu, kā pieaudzis cilvēks var par to apvainoties?

Nu redz, pats konkrēti nesaki ar, ko brauc. Turklāt auto maini reti, bet man pārmet plātīšanos?

T'tad Tu nesaproti, kam šis auto ir domāts, jo neesi ar to pat braucis un pēc visa spriežot pie sevis klusi salīdzini šo auto ar audi q7, nekad nesalīdzini q7 ar LC, nekad tie ir divi dažādi auto, ja Tu to nesaproti tad es mācies!

Precizējot - neko nezini, negribi zināt, bet galvenais nolamāt šo auto īpašniekus, un mani

Nu kur tadpaliki ar savu pieredzi? Jeb Tu tikai ar muti brūķē un vel bezkaunīgi "noliec" citus?

Lai gan viens ir skaidrs, ja Tevi aizskar, tas, ka Tavu auto brendu, kāds apvaino, nu tad mums īzsti nav par, ko runāt. Varēji to ātrāk pateikt, uz reiz būtu bijis skaidrs, ka ar Tevi nav jēgas pat diskutēt - kaut, kāds bērnudārzs ibio,,,

650 22.marts 2018 10:18
1 1 Atbildēt

Es ,vnk aiz cilvēcīgas žēlastības pret Tavu uzbudināto textu šeit visas lapas garumā, vieglprātīgi iedomājos, varbūt tomēr vērts piemeklēt kādu iespēju uz daudzmaz neitrālu sarunas iznākumu.Bet šeit pa visu vari no tevis lien ārā vesels pretīgu īpašibu kopums.Taa ka, Draudziņ,. iebāz vien pats sev drisrsā savu to "pieredzi" un turpini remontēt tos apsildāmos durvju rokturus.Labāk noņem viņus na-uj nost, drīz silts būs.

x 22.marts 2018 14:49
1 0 Atbildēt

Nu jā, cik daudz gan muļķim vajag...

viencexperc 19.marts 2018 18:19
22 4 Atbildēt

Ja cilvēkam nav bijusi pieredze braukt ar ko tādu, tas šis testdraivs ir tik pat vērts, cik sakaltusi suņa kaka.

Daudz objektīvāks apskats būtu bijis no land kruizer iepriekšējās paaudzes lietotāja, vai tāda, kurš aktīvi izmanto tāda izmēra un tāda veida SUV. Tad viņš varētu pateikt - tāds un tāds. Tas labi, tas slikti.

x 19.marts 2018 20:35
7 0 Atbildēt

Beidzot vismaz viens sakarīgs komentārs.

jucis 20.marts 2018 11:53
4 3 Atbildēt

ko tu pukksti normals testdraivs antin, ja vojaadzerus veerteetu tikai vojaadzeru iipasnieki tad vini teiktu ka tas ir superiigaakais auto, bet reaali tas ir paakju auto ;)) kas jums visiem ir ka vajag vienmeer visu nodrist, tiesaam esat taadi neapmierinaati neveiksminieki pa dziivi??? vari neatbildeet atbilde aciimredzami ir jaa, kaut kaada iemesla peec iauto.lv juus visus pievelk, pie katra raksta meeginat likt sev justies labaak un teelojat hz ko

Conqueror 19.marts 2018 18:49
2 2 Atbildēt

Hm..... Ak tāds ir reālais degvielas patēriņš? 12 litri? Nu tad gan jocīgs aparāts.

650 19.marts 2018 19:38
0 8 Atbildēt

Interesanti demagoģiska pieeja- kad runa tikko kā iebrauc par japona Sajata vai TrubaruLoxusu, tā aptuvenais zemtexts ir ,ka lūk tā nu gan ir "inteliģenta mašīna", nu tur pilnīgi nelūzt un lēti un prestiži un utt.Turpretim, kad tikko pieminēt tikpat maksājošu, bet trīs galvas ātrumā un braukšanas ziņā pārāku q7 vai x6, tā uzreiz klāt ir izsmiekls un varbūtējā lietotāja nosaukšana jebkādos nicinošos apzīmējumos.Acīmredzot,reklāmdevējus šāda situācija ļoti apmierina.Shitie 177jopan-zirgi kaut kādos reģionos ir jātirgo un pastiprināti jāreklamē- jo autobāņu valstīs tak ar viņiem darīt īsti nav ko.Ja nu vienīgi benzīntankā nostāties pašaudzētos ābolus patirgot no kravas nodalījuma.

ak 19.marts 2018 20:51
6 0 Atbildēt

Nu, no topika komentētājiem viens gan ir skaidrs, lielākā daļa, kam šis auto "nepatīk", nav pircēji. Jo nevar atļauties. Ja varētu atļauties, tad varbūt citādu dziesmu dziedātu. Nebūtu ne par smagu, ne par lielu. Es arī neesmu pircējs šim konkrētajam, taču braucu viens pats ar ļoti lielu auto. Un varu pamatot, kāpēc Jaudas šim tiešām ir pamaz, bet savādāk, kā teiktu VW fans, ļoti baudāms auto.

kasinsh79 19.marts 2018 21:56
7 5 Atbildēt

Varot tādu atļauties brīvi, mana izvēle noteikti nebūtu tāds auto. Es gan neesmu teicis par to neviena slikta vārda. Vienkārši neredzu jēgu tādam ikdienā.

ak 20.marts 2018 8:36
7 0 Atbildēt

Es jau nerakstu, ka visi Pats nevaru atļauties šādu, un vēl Panameru, bet es nesaku, ka nepatīk. Man daudzi patīk. Pa Rīgu braukā kaut kāds sarkans Dodge ar vienu vadītāju, pikaps, vēl par trešdaļu lielāks par LC. Katram savs.

manerheims 21.marts 2018 16:55
2 5 Atbildēt

Krēdīts pie līkajiem jau nav brīva atļaušanās.

kasinsh79 26.marts 2018 9:47
3 0 Atbildēt

Ir gan Nav māka līzingu paņemt, ir māka to brīvi maksāt. Neviena banka neko nedod tāpat. Ja man dod līzingu, banka ir pārliecināta par manu maksātspēju. Es runāju par banku, nevis MOGO (kas noteikti nav mana auditorija).

Karlis 28.marts 2018 20:59
0 0 Atbildēt

Nu jau Tu te megini glaimot sev

Da kuram nedod normālu lizingu?

To dod jau no 1000eur menesi algas, vai pat mazak. Un tā ir normalu studentu alga. Varet atlauties tadu auto ir tad, kad Tavi menesa ienakumi ir vismaz 5k, kas ir tikai normala izglitota cilveka alga.

kasinsh79 29.marts 2018 11:10
0 0 Atbildēt

Nebūt sev neglaimoju, bet stipri izvērtē bankas jebkuru (vēl vairāk - jauna) auto iegādes tīkotāju. Absolūti nepiekrītu, ka 5k ir adekvāta algas prasība tādam auto - cits jautājums, vai vajag tādu pirkumu veikt

kasinsh79 26.marts 2018 9:49
1 1 Atbildēt

Es arī rakstīju, JA var atļauties brīvi - konkrēto auto es personīgi diemžēl NEVARU atļauties brīvi. Godīgi. Bet, arī negribētu tādu tik un tā.

kasinsh79 26.marts 2018 9:50
3 1 Atbildēt

Absolūtais vairums dārgo (virs 60k eur) auto LV tiek iegadāti līzingā. Ir pilnīgs stulbums izgrūst lielu naudu uzreiz, kad līzinga % ir smieklīgi zemi.

jucis 20.marts 2018 12:05
6 0 Atbildēt

normala garlaiciga kaste ja interese nepist pratu sev un citiem, ja man kadreiz apniks karot ar visiem idiotiem uz cela tad sis bus tiesi laika lai izoletos no visa un bus pohuj vai braucu uz 70 vai 100 un vai ierodos galamerki stundu agrak vai velak

usaexperc 20.marts 2018 8:26
6 0 Atbildēt

Pieļauju, ka pensijas vecumā varētu ar šādu braukt. Kad apniks skrūvēt BMW un turēt privāto šrotu.

autoru 21.marts 2018 9:26
0 0 Atbildēt

ZIEPĒS

kasinsh79 21.marts 2018 10:46
3 2 Atbildēt

Interesanti, ka tik agresīvi te daži labi ar putām uz lūpām aizstāv konkrēto auto. OK, var jau būt, ka konkrētam pircējam tematiski tāds auto ir ok, bet lielākais vairums (absolūti) nekad mūžā ar tādu lempi pat ārpus pilsētas neizbrauc Gan nemanu, ka kāds saka, ka sūds vai tml. - saka tikai, ka "nesaprot pielietojumu".

manerheims 21.marts 2018 16:57
5 0 Atbildēt

Citam patīk lieli pupi citam mazi, cik tur praktiskā pielietojuma, diskutabli.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti