Renault izstrādā kravas buru kuģi, kas samazinās piesārņojumu 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 3.decembris 2018 15:42

Projekts tiek īstenots saskaņā ar grupas vides stratēģiju ar mērķi samazināt oglekļa dioksīda pēdu par 25% laikā no 2010. līdz 2022. gadam un ar 6% samazinājumu tieši piegādes ķēdē salīdzinājumā ar 2016. gadu.

Jūrniecības konferencē "Assises de la Mer" Groupe Renault paziņoja par trīs gadu partnerības līguma parakstīšanu ar Nantes jaunuzņēmumu NEOLINE, lai izstrādātu ilgtspējīgāku jūras transporta pakalpojumu ar vēja enerģiju un veicinātu vides aizsardzību loģistikas ķēdē, ņemot vērā, ka gandrīz 60% no detaļām un automobiļiem tiek transportēti pa jūras ceļiem.

Groupe Renault stratēģiskās vides plānošanas grupas viceprezidents Žans Filips Ermins paziņoja: "Groupe Renault mērķis ir samazināt katra transportlīdzekļa ietekmi uz vidi visā aprites ciklā, sākot no detaļu transportēšanas līdz automobiļu piegādei un nolietoto transportlīdzekļu pārstrādei. Saskaņā ar  mūsu stratēģiju meklēt jaunus ilgtspējīgas mobilitātes risinājumus un turpināt oglekļa emisiju samazināšanu, NEOLINE izstrādātais risinājums, kas apvieno energoefektivitāti un operatīvo atbilstību, ir patiešām piesaistījis mūsu uzmanību."

“Alliance Global" direktors ražošanas kontroles jautājumos Žans Fransuā Salls, piebilda: "Partnerība ar NEOLINE ir jaunākais piemērs mūsu apņēmībai laikā no 2016. gada līdz 2022. gadam piegādes ķēdē samazināt tā oglekļa emisiju ietekmi par 6%. Gandrīz 10 gadus mēs esam strādājuši, lai apzinātu videi draudzīgākos risinājumus, piemēram, optimizējot konteineru un kravas automašīnu piepildījuma līmeni, ražojot videi draudzīgu iepakojumu un ieviešot multimodālu sistēmu. Mēs strādājam vēl arī pie citām iniciatīvām, piemēram, dabasgāzes izmantojuma detaļu pārvadājumos starp piegādātājiem un ražošanas vietām,  pārvadātāju vides rādītāju novērtēšanas, kravas automobiļu parku modernizācijas un, protams, mūsu plūsmu optimizācijas, lai samazinātu nobraucamo kilometru skaitu un novērstu tukšas kravas braucienus".

NEOLINE izpilddirektors Žans Zanutini paziņoja: "Mēs esam ļoti gandarīti par to, ka Groupe Renault, kas ir viens no svarīgākajiem uzņēmumiem, kas iestājas par ilgtspējīgu mobilitāti visiem, ir pirmais partneris, kas pievienosies mūsu ceļā un paļausies uz NEOLINE jūras transporta risinājumu. Ņemot vērā to, ka tradicionālie jūras pārvadājumi Eiropā rada gandrīz 3% no CO2 emisijām,* NEOLINE mērķis ir ar partneru atbalstu izveidot inovatīvu franču risinājumu vienai no globālajām vides problēmām, vienlaikus paliekot rūpniecības un konkurences ietvaros."

Lai izveidotu jūras transporta risinājumu, kas spēj risināt mūsdienu vides problēmas, NEOLINE izstrādā  rūpnieciska mēroga ar vēju darbināmus kravas pārvadājumus, kas ir tīrāki, pielāgoti un konkurētspējīgi un atbild uz piegādātāju loģistikas vajadzībām. Šis kuģu īpašnieku projekts jūrniecības profesionāļu komandas vadībā ir rezultējies komerciālā demo piedāvājumā ar  potenciālu samazināt CO2 emisijas līdz pat 90%, galvenokārt izmantojot vēja enerģiju kopā ar izmaksu samazināšanas ātruma un enerģijas optimizācijas  apvienojumu, ja salīdzina ar tradicionālo kravas kuģi līdzvērtīgā maršrutā. Demo versija, kas ir 136 metrus “ro-ro” tipa kuģis un 4200 kvadrātmetru liela bura, ir inovatīva tehnisku risinājumu kombinācija, kas aizgūta no jūras transporta nozares, kā arī no burāšanas sacensībām, lai padarītu transportu loģistiski un ekonomiski izdevīgāku, vienlaikus ievērojot augstu energoefektivitāti.

Mērķis ir izveidot divus kuģus, par pamatu ņemot šo modeli, un 2020.–2021. gadā sākt tos izmantot izmēģinājuma maršrutā, kas savieno Sannazēru Francijā,  ASV austrumu piekrasti un Senpjēru un Mikelonu (salas Atlantijas okeāna ziemeļos).

 

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 3.decembris 2018 21:32
0 0 Atbildēt

Nākotne būs tādām laivām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti