Ekonomiskas braukšanas sacensībās "Peugeot EcoCup 2015" rezultāti

 

Foto: Publicitātes attēls

KW Bruun Baltic OÜ | 29.oktobris 2015 6:58

Pirmo vietu automobiļu ar dīzeļdzinēju vidū ar satriecošu rezultātu ieguva IngaraTeņa un Roberta Jansona komanda, vidējais degvielas patēriņš tikai 2,7l/100km.

Piecas auto žurnālistu komandas 20. oktobra rītā devās ceļā ar jaunajiem Peugeot 208, lai, pārbaudot savas prasmes un Peugeot visjaunāko tehnoloģiju, censtos sasniegt mazāko degvielas patēriņu. Braucēji noteikto maršrutu veica ļoti ekonomiski, iepazīstoties ar skaistām savas dzimtenes vietām.

Pārbaudījums tika veikts ar jauniem Peugeot 208 modeļiem ar ekonomisko 100 zirgspēku 1,6 BlueHDi dīzeļdzinēju,  uzstādītais mērķis bija veikt ceļu vismaz ar rūpnīcas norādīto vidējo degvielas patēriņu 3,4 l/100 km. Sacensībās piedalījās arī divas komandas ar Peugeot 208 1,2 PureTech 82 ZS M5 benzīna dzinējiem, kā rūpnīcas solītais vidējais degvielas patēriņš ir 4,5 l/100km.

Pirmo vietu automobiļu ar dīzeļdzinēju vidū ar satriecošu rezultātu ieguva IngaraTeņa un Roberta Jansona komanda, vidējais degvielas patēriņš tikai 2,7l/100km. Otro vietu ieņēma Arnis Martinelli un Aldis Bite, viņu rezultāts bija 3,0l/100km. Kā trešie bija Aldis Zelmenis un Normunds Avotiņš, kas ieguva arī lielisku rezultātu – 3,1l/100km.

No automobiļiem ar benzīna dzinēju vislabāko rezultātu ieguva Guntara Pulsa un Raimonda Zandovska komanda ar vidējo degvielas patēriņu 4,2 l/100km, otro rezultātu izcīnīja Iveta Kaminska un Boriss Sebjakins, vidējais degvielas patēriņš 4,3 l/100km.

Visas komandas uzrādīja rezultātu, kas bija labāks par rūpnīcas vidējo solīto.

Visi dalībnieki nobrauca gandrīz 550km, taču pilnās degvielas tvertnes būtu pieticis arī daudz garākam maršrutam. Vidējais dalībnieku ātrums bija aptuveni 60 km/h, ņemot vērā daudzos apstāšanās punktus un šķērsotās apdzīvotās vietas, šis rezultāts ir iespaidīgs.

Ekonomiskas braukšanas sacensības Peugeot EcoCup ir tradicionālas sacensības par zemāko degvielas patēriņu, ko Peugeot Baltic ir organizējis jau vairākas reizes. Turklāt ir būtiski atzīmēt, ka katru reizi ir sasniegts degvielas patēriņa rādītājs, kas ir mazāks par rūpnīcas solīto.

Dalībnieki:

Ingars Tenis / Roberts Jansons – 2.7 l/100km  

Arnis Martinelli / Aldis Bite – 3.0 l/100km

Aldis Zelmenis / Normunds Avotins – 3.1 l/100km

Ingars Tenis / Roberts Jansons

Guntars Pulss / Raimonds Zandovskis – 4.2 l/100km

Guntars Pulss / Raimonds Zandovskis

Iveta Kaminska / Boriss Sebjakins – 4.3 l/100km

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti