Berlīnes kompānija Citkar parādījusi elektriskās piedziņas transportlīdzekli, kas var noderēt kurjera pakalpojumu sniedzējiem.
Citkar izstrādātais transportlīdzeklis Citkar Loadster ir 2,40 m garš, 90 cm plats un 1,70 m augsts. Tas ir 70 kg smags, aprīkots ar 500 litru kravas boksu, neatkarīgo piekari visiem riteņiem, hidrauliskajām bremzēm un multifunkcionālu stūri un automātisko bezpakāpju pārnesumkārbu.
Citkar transportlīdzeklim ir vairākas priekšrocības: tas ir neliels gabarītos, taču spēcīgs (var transportēt 100 kg kravas), ir videi draudzīgs, jo darbojas ar elektrību, drīkst pārvietoties pa velo celiņiem, bet vadītājam nav nepieciešama auto vadītāja apliecība.
Citkar tiks piedāvāts ar akumulatoru, kas nodrošina aptuveni 200 km tāldarbību un variantā, kas bez atkārtotas uzlādes ļauj nobraukt divtik lielu attālumu. Par lielāko akumulatoru nāksies piemaksāt 1800 eiro, bet par jumtu un plastikāta durvīm, kas Loadster vadītāju pasargās no lietus un vēja – 1000 eiro. Atverot maciņu plašāk, var tikt arī pie citām ekstrām, piemēram, piekabes āķa (300 eiro), individuāli izvēlēta krāsojuma (3000 eiro) vai transportboksa ar aktīvo apsildi/dzesēšanu (3500 eiro).
Tiks piedāvātas četras Citkar Loadster versijas: rūpnieciski sagatavotās S, M, XL un versija, ko pircējs nokomplektē pats. Bāzes modelis ar piekabes āķi komplektā maksās 7127 eiro, Loadster M ar dāsnāku aprīkojumu pieejams par 8674 eiro, bet topmodelis XL ir kompaktauto cenā – 17 004 eiro.
Ražotājs aprēķinājis, ka viens kilometrs ar Citkar Loadster izmaksā vidēji 20 centus (ieskaitot iegādes izmaksas, apkopi, servisu, strāvu utt), kas ir ievērojami lētāk nekā citiem videi draudzīgiem transportlīdzekļiem (piemēram, e-Golf 47,3 centi, Renault Zoe – 42 centi), tādēļ kompānija cer, ka pēc testu fāzes noslēgšanās, par viņu produkciju varētu ieinteresēties kāda kurjerdienesta sfērā darbojošās firma.
Es jau gribēju salīdzināt šito brīnumu ar tiem mēsliem ( zoe, vw...).
Bet pasteidzās paši raksta veidotāji.
Jebkuru velosipēdu var salīdzināt ar vw vai reni. Un ne fakts, ka velosipēds zaudēs.
Sāksim ar to kad tas nav velo bet elektromobīls.iAuto vairs neatšķir krāniņu no pirksta.
Dīvainīti, kur tu esi dzirdējis tādu apzīmējumu kā "elektromobīls"? - ja tu domāji elektromobili, tad uz Citkar tas neattiecas, Citkar ir elektrovelosipēds, ja nu savādāk nesaproti
un cik tad meslam teslai ir izmaksas uz vienu kilometru. pielasuju ka daudzdargaak, jo pats auto dargaaks, tapeec arii nav aktuals, jo lai samaksajot 100tukst meginaat atpelniit kaut kadu ekonomiju tas ir nereaali. ja cilveks iegadajas par 100 tukst auto tad ipashi nesatraucas cik vinam degviela izmaksaas tam auto un tapec izvelas ieksdedzes dzineeju auto ar kuru nav jacakarejas ladejot
Rekur vēl lētākas izmaksas.
Pērc šitādu.
p.s.
Un kāpēc uzreiz salīdzini ar teslu? Kāpēc nesalīdzini ar ampēru, vai volt?
Un v ēl kas - ir lērums ķīniešu, kuri maksā kā šitais brīnums, bet ir normāls auto. Bet tos speciāli nelaiž eiropā, lai nenobeigtu eiropas ražotājus.
Piemēram - BYD E6
Dizains 1:1 kā VW. Ja tur pieliktu vairāk LED lampiņas un glītāk apšūtu, nevarētu pat atšķirt.