Rīgas centrā aizliedz kravas transporta kustību 51

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 18.janvāris 2024 20:39

Rīgā veiktas būtiskas satiksmes organizācijas izmaiņas, kas turpmāk aizliegs kravas transporta kustību cauri pilsētas centram, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļā.

Turpmāk kravas transporta satiksme abos virzienos būs aizliegta uz Akmens tilta, Krasta ielas posmā no Salu tilta līdz Ģenerāļa Radziņa krastmalai, no Radziņa krastmalas līdz 13.janvāra ielai, 11.novembra krastmalas posmā no 13.janvāra ielas līdz Vanšu tiltam un Eksporta ielas posmā no Vanšu tilta līdz Hanzas ielai.

"Viens no pašvaldības mērķiem ir atbrīvot pilsētas centru no tranzīta kravas auto, uzlabojot vides stāvokli un pilsētvides kvalitāti kopumā. Tagad tas ir iespējams, jo, atklājot satiksmei Austrumu maģistrāli, varam novirzīt kravas transportu pa apvedceļu," skaidro Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV).

Viņš pauda, ka tādējādi Rīgas centrs kļūs gan videi, gan iedzīvotājiem draudzīgāks un pieejamāks. Tiks atslogota 11.novembra krastmala un pieeja Daugavai.

Kā ziņots, pagājušā gada 21.decembrī Rīgā satiksmei atvēra Austrumu maģistrāli.

Austrumu maģistrāles izbūve nodrošina Rīgas centra apbraukšanas iespējas un no kravas transporta atslogos Rīgas vēsturisko centru un Purvciema apkaimi.

Austrumu maģistrāles izbūves pirmo kārtu veica "ACB, TILTS", bet otro kārtu - piegādātāju apvienība "AM RĪGA".

Kopējā līguma summa ir 74,88 miljoni eiro, no kuriem 43 miljoni eiro ir Kohēzijas fonda finansējums.

Austrumu maģistrāles būvniecību sāka 2021.gada maijā, un tika īstenotas abas būvprojekta kārtas.

 
51 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Oj 18.janvāris 2024 23:12
17 1 Atbildēt

varu iedomāties tos sastrēgumus ap un pie "austrumu maģistrāles " no ostas uz Pārdaugavu.

Piemēram Sarkandaugava,  VEF rajons pie Brīvības ielas un uzbrauktuves uz Dienvidu tiltu  ....

anonimikis 18.janvāris 2024 21:25
14 19 Atbildēt

Ļoti labi. Nākošais solis vieglie dīzeļi zem EURO 5.

msh 19.janvāris 2024 3:07
13 2 Atbildēt

Nesaproti lēmumus, jo nesaproti globālistus. Apzināta satiksmes sačakarēšana notiek kā minimums visur eiropā, atrunājoties ar vienām un tām pašām modīgajām lietām. Mērķis ir skaidrs - panākt lai autovadītāji paši atteiktos no domas par braukšanu ar mašīnu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

100 vienībās - Range Rover Sport satīna versija 1

Britu autobūves uzņēmums iepriecinās savas tehnikas cienītājus ar krosovera Range Rover Sport īpašo versiju Satin Edition, kas paredzēta Eiropas tirgum un tiks saražota 100 eksemplāru skaitā. Lasīt vairāk

 

Tesla Cybertruck sānu “triecientests” reālos apstākļos (+ FOTO) 7

Spēcīgo sadursmi ar Ford Edge Tesla elektriskais pikaps pārdzīvojis ar salīdzinoši nebūtiskiem bojājumiem. Lasīt vairāk

 

44 505 eiro - Volkswagen Golf GTI pieejams pasūtīšanai 4

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen atklājis pieteikšanos modernizētā Golf sportiskā modeļa GTI iegādei. Cena par bāzes versiju – 44 505 eiro. Lasīt vairāk

 

0,013 procenti – kura Eiropas valsts no e-mobilitātes “turas pa gabalu” 23

Saskaņā ar Eurostat datiem vieglo elektriskās piedziņas transportlīdzekļu daļa Eiropā līdz 2022.gada beigām bija sasniegusi 0,7 procentus. Vācija ir starp līderiem, taču ir valstis, kur e-mobilitāte vēl nav tikusi pat līdz bērnu autiņiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti