Rīgā par 700 000 eiro taps gājēju un velosipēdistu tilts pār Kīleveina grāvi 14

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 10.februāris 2023 13:33

Sākti gājēju un velosipēdistu tilta pār Kīleveina grāvi būvdarbi, plānojot, ka tilts savienos Torņakalna teritoriju un Latvijas Universitātes Akadēmisko centru ar sabiedriskā transporta tīklu Mūkusalas ielā, veicinot apkaimes funkcionālo un ilgtspējīgu pilsētvides attīstību, aģentūru LETA informēja Rīgas domē.

Jaunais tilts atradīsies Dēļu ielas trasē starp Jelgavas ielu Torņakalna pusē un Mūkusalas biznesa centra teritoriju, pa kuru turpināsies gājēju un velosipēdistu ceļš līdz Mūkusalas ielai. Tilts pār Kīleveina grāvi nepieciešams, jo šobrīd norisinās aktīva Pārdaugavas projektu attīstība.

Jaunais tilts sekmēs transporta infrastruktūras attīstību, ievērojot vispārējo mobilitātes principu, kur prioritāte noteikta gājējiem un velosipēdistiem. Tāpat Torņakalna teritorijā ir jāuzlabo sabiedriskā transporta pieejamību, ar tiltu savienojot Jelgavas ielu ar Mūkusalas ielu.

Tilta garums būs 30 metri, bet platums - 5,6 metri, kas nodrošinās netraucētu satiksmi abos virzienos gan gājējiem, gan velosipēdistiem.

Tiks būvēts vienlaiduma tilts ar dzelzbetona balstiem uz urbtiem pāļiem. Laiduma konstrukcija - spriegotā dzelzsbetona plātne, balstīta uz elastomēra balstīklām. Tiltam un pievedceļam tiks izbūvēts apgaismojums, sekmējot komfortablus pārvietošanās apstākļus un sociālo drošību. Projektā tiks veikta arī pieguļošās teritorijas labiekārtošana ar takām un atpūtas zonām.

Būvdarbus plānots pabeigt līdz augusta vidum.

Darbus veic SIA "TILTS", būvuzraugs ir SIA "Geo Consultants", bet projekta autors ir SIA "Vektors T".

Kopējās būvdarbu izmaksas ir 728 000 eiro.
 

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
650 10.februāris 2023 23:30
5 1 Atbildēt

-jā ,mamuttiņu manu Tievo, trupmāk savu sassirgušo sievass Mātīti vedīsi no baltezzeriņa un/vai ādaāzīšiem to uz Stradiņa slimnīciņu ar veloassipēdiņu.

Un kinderīšus uz to elitatāro centraālo kindergārtenīti no savas māruppītes un kekakaviņass rajōniņa arī Dzan (arīdzan).Vēzīša pro-pozīcijā uz/rāmīša, no Rītiņa agrumā(i) ,tāteikt.

Dubļusardziņu tik neaizmisti ali ekspresī passūtīt, lai pašam brūnā/strīpiņa uz aizmugures neuzvelkās. Jā.

Slinkais 11.februāris 2023 22:43
2 0 Atbildēt

manuprāt pilnīgi crazy prodžekts

WALA 13.februāris 2023 9:49
1 0 Atbildēt

Progresīv jaunatnei, vajag progresīv būv/celiņ/skat utt. tas nekas ka tālāk par kaimiņ šet tas prožekts beidz sav projekcij ...

Kaut protams nākotnē ja labi savienojas ar Rail Blatic pievienoto velo/gājēju tusiņu - moš ar strādās.

P.S. es gan arī esmu pamēģinājis tur gar/pār dzelzceļu no sava gala vilkt - ērtību ziņā būtu tīri OK, ja vēl pāris vietas "bez trepēm" uztaisītu, pat ja asfaltēta celiņa nebūtu. Ja nav paši tur braukuši - īsti neiesaku, jo diezgan aizaudzis tur mēdz būt - nav daudz piekritēju "tai takai" ...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

100 vienībās - Range Rover Sport satīna versija 1

Britu autobūves uzņēmums iepriecinās savas tehnikas cienītājus ar krosovera Range Rover Sport īpašo versiju Satin Edition, kas paredzēta Eiropas tirgum un tiks saražota 100 eksemplāru skaitā. Lasīt vairāk

 

Tesla Cybertruck sānu “triecientests” reālos apstākļos (+ FOTO) 7

Spēcīgo sadursmi ar Ford Edge Tesla elektriskais pikaps pārdzīvojis ar salīdzinoši nebūtiskiem bojājumiem. Lasīt vairāk

 

44 505 eiro - Volkswagen Golf GTI pieejams pasūtīšanai 4

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen atklājis pieteikšanos modernizētā Golf sportiskā modeļa GTI iegādei. Cena par bāzes versiju – 44 505 eiro. Lasīt vairāk

 

0,013 procenti – kura Eiropas valsts no e-mobilitātes “turas pa gabalu” 23

Saskaņā ar Eurostat datiem vieglo elektriskās piedziņas transportlīdzekļu daļa Eiropā līdz 2022.gada beigām bija sasniegusi 0,7 procentus. Vācija ir starp līderiem, taču ir valstis, kur e-mobilitāte vēl nav tikusi pat līdz bērnu autiņiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti