Nekas traģisks nenotiks. Protams, der ieskatīties ražotāja grāmatā, bet parasti vilkt var, tik maz diezgan droši. Novilka manu Pajero kādus 25km, ar 50kmh, nekas ļauns nenotika.
Ir variants dīzelis AR gāzi. Dīzelis iziet daudz mazāk, jauda lielāka. Smagajiem pilnīgi reāls variants, zinu vairākus kas tā brauc. Tiesa - reisi pa LV nevis pāri pus Eiropai. Par kopējo zaļumu nezinu, likts tas tika citu iemeslu dēļ.
Nekas Sailun neatslāņojas. Nevajag pie bortiem spiesties, vai braukt ar tukšām! Uz mazā a-klases Merša (kas ir svarā kā Golfs), Sailun jau 3o sezonu iet OK. Šī gan būs pēdējā, domāju ka laiks mainīt.
Iemācies likumus lasīt! Un teikumus līdz galam. Tad arī sapratīsi, ka punktā NAV ietverts nosacījums samazināt ātrumu pirms KATRAS pārejas, bet tikai tik lai dotu ceļu ja gājēji/riteņbraucēji šķērso, vai gatavojas šķērsot pāreju.
Problēma ir VW, un ir zināma vismaz no mk3 Golfa laikiem. Palīdz tikai fiziska atslēgas mehānisma izņemšana no durvīm un no putekļiem veidoto dubļu iztīrīšana no tā. Dubļu ir maz, bet mehānisms ir tik blīvi salikts, ka ar tiem pietiek lai salā nestrādātu. Uz mūsu netīrajiem ceļiem palīdz max uz 2 gadiem.
Standartā tie abi akumulatori ir tupa saslēgti paralēli ar resnu vadu. Nosēžas abi reizē. Ja grib prātīgi atdalīt, tad jāliek kontrolieris, kas uz uz lielām strāvām nav nekāds lētais.
Nedaudz vairāk meistarības un uzmanības no braucējas puse, un tāda nelaime nebūtu. Diognāla trajektorija pret sliedēm, neliela inerces rezerve utt. Diemžēl tādas detaļas autoskolā nemāca.
Krievijas tirgus ir izkropļots ar ierobežojošām ievedmuitām. Tāpēc sadalījums nekādi nekorelē ar auto īpašībām un kvalitāti. Pat ne ar īsto cenu, jo ja auto netiek ražots RU tam ir nesamērīga ievedmuita, lai gan ar oriģinālo cenu tas būtu spējīgs konkurēt ar tiem pašiem VAZ.
Pilnīgi tukša muldēšana. Tu vispār esi Pajero vai Disko bagāžniekā ieskatījies? Vai arī ielūrējis nišā kur ieliekas trešā sēdekļu rinda? Pret Accord bagāžnieka tilpums atšķiras apmēram 2x! Un piekares gājieni ar adekvātiem amortiņiem un atsperēm neko nesabojā.
Ja tu izvēlies SUV tikai lai tālāk redzētu - jā tad varbūt labāk sēdi zemāk un stabilāk. Realitātē ir lietas kā piekares gājiens, fizisks augstums no ceļa virsmas , iespēja nepārsist karteri lieliskajos Rīgas ceļos un banāli- pārvest ko lielāku bagāžniekā, ko tas sedans nekādi nenodrošinās.
Gaisu garām var neraut patstāvīgi. Vieglākais tests - papūst ar starta ētera baloniņu ap ieplūdi. Ja trāpīsi - uzreiz palēksies apgriezieni. Kaut gan, doma par EGR aizspraušanu arī nav slikta.
Nax tev "dinamiski dot virsū" pilsētā - lai būtu jābremzē pie nākamā krusta? Mīli ļurkāties un šaudīties pa ceļu kā piesvilis, nu tad lielāki auto nav tev. Ar tiem tāda ļurcība neizdosies, masa un smaguma centrs prasa citu braukšanas stilu.
Nekas traģisks nenotiks. Protams, der ieskatīties ražotāja grāmatā, bet parasti vilkt var, tik maz diezgan droši. Novilka manu Pajero kādus 25km, ar 50kmh, nekas ļauns nenotika.