Orki augšāmceļas... www.tvnet.lv/8030070/krievu-priesteris-apgalvo-ka-ukraina-nogalinatie-okupantu-kareivji-sakusi-augsamcelties
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nē, uz Tallinas šosejas pie kaut kāda krustojuma, kur zīme bija 70, man bija 73... Turklāt tas bija tumsā, ap pusnakti. Ja būtu skola, tad ātruma ierobežojums taču būtu 50 vai pat 30... Par to plūsmu piekrītu - kopumā EE tā ir mierīgāka un ap +10, tikai pie radariem igauņi gan sabremzējas 5-10 km/h zem atļautā. Varbūt gan tagad kaut kas ir mainījies, pēdējo reizi uz EE braucu 2020. gadā, konkrētais keiss ar radaru bija 2018.
Bet par to veikalu - man šitādu Cityparks uzlika pie Valdemāra Rimi - arī 15 min pirms slēgšanas, kā dēļ steigā aizmirsu iereģistrēt auto.
Kopš Vācijas ir pagājuši gandrīz 2 gadi... un vēlreiz - ar +10-+20 esmu braucis garām arī policijas ekipāžām gan Vācijā, gan Beļģijā, gan Horvātijā, Austrijā, Čehijā un gan jau vēl kaut kur...
Jā, ļoti sen. No pēdējā brauciena atgriezos tieši pirms 18 dienām - Rumānija - kopā 3300 km. Braucu pa bāni, kur atļautais ir 130, ar apmēram 150 pabraucu garām poliču bembim ar radaru iekšā, neviens ar ausi neklapēja. Bukarestē arī uz vienas no 2 joslu ielām pēc Google Maps ar 65. Vācijā pēdējo reizi biju 2022. gadā - tajā braucienā 2 reizes paņēma fotoradars. Vienā reizē 70 vietā ap 85, otrā - 100 vietā uz bāņa ap 130... Abas reizes nozibsnīja. Un tas nebija Austrumvācijas gals - viena reize pie Minsteres, otra - gandrīz pie Luksemburgas robežas. Vācijā sanāca vairākkārt ar kravinieku pabraukāt - tur uz mazajiem ceļiem atļautais ir 60 km, vietējie teica, ka līdz 70 var neiespringt - ne fotoradars bļauj, ne poliči piesienas, Uz Poliju vai tai cauri braucu apm. 2 reizes gadā. Vienīgā reize pēdējo 10 gadu laikā, kad esmu apturēts, bija par būtisku ātruma pārsniegšanu (nepamanīju apdzīvotās vietas zīmi), bet tā esmu pabraucis garām Varšavā gan ar 60 atļauto 50 vietā, gan uz bāņiem ar 130-140 atļauto 120 vietā... Lieldienas svinēju Budapeštā (braucu caur Poliju, Slovākiju, atpakļceļā Austriju, Čehiju. Čehijā vienā vietā atļautā 100 vietā ātrums bija 120, nekādas reakcijas... Fotoradariem praktiski visur gāju garām ar apm. +10. Neviena soda. Jā, Igaunijā piekrītu - tur par +3 km man atnāca sods apm. 12 euro, esmu arī par Nīderlandi dzirdējis.
"...Un jānoņem tā muļķīgā +/- 10km/h bufera zona, kas velkas līdz no psrs laikiem-būves..."
Kādiem PSRS laikiem? Šāda "bufera zona" ir praktiski visā Eiropā, izņemot Skandināvijas valstis.
Katrā ziņā, kad rakstīsi, ieliec kādu pieturzīmi. Un arī komati nekaitētu. Un teikumus sākt ar lielo burtu arī.
Kaut ko nesaprotu - palestīnieši tak paši negrib to "divu valstu risinājumu" un Palestīnas valsts kā tāda neeksistē. Ko viņi tur taisās atzīt?
Par Bayon - nav mans sapņu auto, turklāt šams ir visai neglīts, bet kopumā visai sakarīgs auto. Man nav problēmu tajā ērti iekārtoties, turklāt vietas aizmugurē ir diezgan daudz, salīdzinot ar citiem B segmenta pseidobobikiem. Tas litrīgais motoriņš arī ir diezgan ņiprs, vismaz Latvijas ātrumu apstākļos, īpaši ja ir 120 ZS versijā ar vieglo 48V hibrīdu. Patēriņš uz šosejas ir ap 5.5, pilsētā - nu, starp 7 un 8, atkarībā no satiksmes intensitātes.
Ko ta' neielaidi?
Tu to izrādi visu laiku.
Nu, bet gan jau viņam ir pārliecība, ka, ja Fico nebūtu vakcinējies, tad negulētu smagā stāvoklī, bet pieceltos, noskurinātos un čiliņā runātos ar tautu tālāk.
Ne velti 2022. gadā šis bija Eiropā pārdotākais jaunais auto...
Vari paskaidrot sīkāk, ko biji domājis ar jēdzienu - sintētiska stūrēšana?
Šodien mēģinājums ieiet Harkivā...
Nu nez, man pret viņiem nav iebildumu. Es pat reiz mēģināju piecirst vienai ļoti skaistai afromeičai...
Tad jau drīzāk vajag minimālo ātrumu uz 3. joslas. Teiksim 100... Bet kamēr policija nesāks mācīt tos 3. joslas dročītājus, ka tā nedrīkst darīt, tikmēr tā satiksme tur arī tāda sajāta būs.
Jā, šobrīd atrodos Rumānijā. Te nestrādā nekas šodien. Nācās iet uz maķīti, jo no viesnīcas tā bija tuvākā vieta (15 minūtes), kur varēja dabūt kaut ko ēdamu. Un rindas bija nenormālas...
Tāda sajūta, ka tie krievi paši nevar sagaidīt, kad to tiltu beidzot uzlaidīs gaisā... Bet šitā zoss jau ne vienu reizi vien ir draudējusi...
Par to pirmo - līdzīgu lēmumu ir arī Ukraina pieņēmusi www.la.lv/ukrainai-fronte-katastrofali-trukst-automasinu-tas-brunoto-speku-vajadzibam-konfisces-no-iedzivotajiem . Un tici man - pieņems arī mūsējie, ja te kas tāds sāksies un armijai vajadzēs.
Solovjovs noteikti bļaus, ka NATO gatavojas uzbrukt, tāpēc šamiem ir jādod preventīvais pirmajiem. Tas, ka paši BY ir izvietojuši un visu laiku draud ar tiem, protams, neskaitās...
Cerams, ka kaut kas atkal nenoies greizi... Interesanti, ka vakar pat Tramps izteicās visai pozitīvi par Ukrainu, uzbraucot Eiropai, ka tā, salīdzinot ar ASV, pārāk maz palīdz Ukrainai.
Es dodu priekšroku mašīnai kaut vai tā iemesla dēļ, ka man ir bail lidot. Protams, ir valstis, kur jābrauc pārāk ilgi, lai uz turieni brauktu ar auto. Pēc 2 nedēļām došos uz Rumāniju. Arī šoreiz izvēlējos lidot un īrēt auto uz vietas, jo da nu na.. 2 dienas pavadīt ceļā vienā virzienā.
Pirms gadiem 10 man bija viens klients - ļoti turīgs Krievijas pilsonis, kura sieva paniski baidījās lidot. Nu tā, ka nekāpa airkraftos vispār. Bet viņiem bija māja Spānijā. Tad nu džeks par 70 tūkstošiem nopirka jaunu Mercedes Viano busu (ar 3.5 V6 benzīna dzinēju), aizveda uz Vāciju - uz Klassen kantori, kas pārbūvē salonus, uztaisīja to mersi par tusiņbusu ar dīvānu, TV, barčiku utt. Kopā viņam tas projekts nostājās uz apm. 200 tk. Viss jau būtu labi, tikai to busu pēc tam bija nereāli pārdot. Pirmkārt, dzinēja dēļ. Otrkārt, īpašnieks bija ļoti maza auguma, līdz ar to "atpūtas" telpa tika pielāgota tā, ka pie stūres ērti varēja justies tikai pundurcilvēki. Man ar savu metru astoņdesmit ceļgali bija pie ausīm tālākajā pozīcijā.
Pat ja abas puses piekristu, vai tiešām esi tik naivs un domā, ka krievi to ievēros?
Kanibaals rakstīja: Nu jā, ja sūtīsi ierakstītu vēstuli tad būs marka nepieciešama.
www.tiesas.lv/e-pakalpojumi/nodevu_kalkulators/
Izvēlamies "Administratīvais process", pēc tam "pieteikums/pirmā instance". Šis uzrāda, ka jāmaksā valsts nodeva - 30 euro.