Bradypus rakstīja: Nešaubies ne mirkli, ka ari ar XC60 var "ielīst" zem 7 litriem ekobraukšanas režīmā. Bet normāli braucot, XC patērēs savus 8-9, kamēr tas nemotors uzleks uz visiem 14.
Normāli? Gāzi grīdā. Bremzi grīdā🙈 Šādi normālie pilni ceļi😡 Jā X5 3,0d ap 6l...😜 Tāpēc pārējie patreiz sūkā. Stāsts nav par otrabotkām...
Šim murgam punktu pielika 0,9 Fords vidēji 14l. Nu neteiktu, ka F ir tas ekonomiskākais dzinējs, bet nu šie Stelantis 0,9-1,3 man kaut kā nomājot tikai līdz 7l. Es piekrītu vienīgi tam, ka pagaidām nav izdevies radīt perpetuum mobile, taču masām tiešām EV nevajag. Īpaši šādi līdzīgi domājošām.
imzz precīzi. Tamdēļ es priecājos kad 2 tādi. Pašam gadījums izz dzīves. Drošības āķis iestāvējies, jo to tak nevajag pāŗbaudīt. Pretim braucošā fūre ar gaisa vilni parāva vaļā, iespējams, slikti nofiksējušos slēdzeni. Rezultātā vāks, stikls pilnīgi izmetams, jumtā bojājumi... Blakus sēdētājai šoks jo blīkšķis pamatīgs. Mācība uz visiem laikiem😡
Man patīk, ka par auto kuram tika atvēlēta vieta...nu labi ir arī šis, ir vis garākais apraksts ar pozitīvu pieskaņu. Pārsteigums? Es domāju nē. Mēs, daudzi, vienkārši godīgi nevaram atdzīties. Ka mums varbūt daudz jau nevajag. Un ir gūstamas braukšanas baudas.
darklight rakstīja: Braukšana pa Rīgu šodien ne ar ko neatšķiras no braukšanas jebkurā citā lietainā dienā. Ar vasarenēm. No rīta tikai bija traucējoši, ka sniegs ķēpāja logus ciet, kamēr salons nebija uzsilis.
A Es ta domāju, ka tikai ar nekur neizbraucamajiem auto Ē mobīļiem ir jāsalst salonā. Bet nu jā orientējamies pēc Rīgas. Tas nekas, ka Ropažu Kangarkalni aizputināti, bet toļiOļilainē viss purvā. Un iesaku tomēr pievērst uzmanību vairāk ne tik Ai ceļam bet arī malām. Patreiz stārķi tur ganās meklējot barību un pavisam blakus brauktuvei. Viņi ir izmirkuši un diezgan neveikli. Mazāk skatīties spidOmetrā tos ++.
Kakastrofa ne kakastrofa, bet ja tavu, konkrēti tavu tačku sasit, pat tikai tačku. Tad tu esi izvilcis pilno biļeti loterijā. Gribētos DBS komentatoru dzirdēt. Un jā tās riepas kas jau samainītas arī jautri tur uz tiem ātrgaitas mežu ceļiem ++pavērot 😍
3 banāli iespējami iemesli, kāpēc pasvaigiem automātiem hidro ar adaptīvo slēgšanos, audi/vagen, bmw x drive uc līdzīgiem tā var sākt neadekvāti pārslēgt ātrumus.
1. Pat neliela spiediena starpība riepās, īpaši lielie R riteņi var datoram likt reaģēt.
2.Iespējams dzinējos ar vairāk nekā 4 cilindriem nekorekti nostrādā kāda cilindra svece, sprausla kaut kādā pastiprinātā slodzes režīmā.
3.Pats klasiski stulbākais variants ar zaļo sērgu un nelielu nekontaktu uz kārbas savienojuma spraudņa. Diemžēl parasts skeneris tur nekādas kļūdas nerādīs. Un problēma var izpausties ļoti neregulāri un iespējams pēc vairāku 10 km nobraukuma.
Jā Vaivari ir, bet tas vairāk rehabilitācijas un īslaicīgs risinājums. Diemžēl insults ļoti akūta un izplatīta problēma. Ilgstošas sociālās aprūpes un rehabilitācijas centrs "Brīze", struktūrvienība "Rozēni" Var šeit.
Kam interesē rīt var
autotraks.lv/dienas-programma/