mersis ir un paliek mersis. tas ir pirmais. otrais - no ārpuses var redzēt, ka MB inženieri pamatīgi pastrādājuši pie auto virsbūves gaisa applūstamības, nu tas ir, gaisa pretestības mazināšanas, virsbūvei ir maksimāli plūstošas formas, un! man radās sajūta, ka arī iekšā salonā viss ir pakārtots plūdlīnijām! visvairāk nogludinātais salons no visiem testa automobiļiem! nav asu stūru vai plakņu, lauzumu, protams, pogas un regulēšanas kā jau mersim, tik daudz, ka būtu jāpavada zināms laiks, lai visu šo daudzumu tā kārtīgi apgūtu un ikdienā izmantotu! braukšanas un stūrēšanas ziņā viss ok, relaksējies, saslēdz uz šosejas visus auto pilotus, mūziku, navigāciju un brauc Rīga-Tallina
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kā pēdējo notestēju VW I.D. 7. tā arī ir -VW Passat elektriskā versija būtībā, tas nozīmē, visi izmēri, gabarīti līdzīgi, salons tikpat plašs un praktisks, kā jau VW, viss līdzīgs, ar niansēm, jo tomēr elektroauto, tāpat kā Škodai Kodiakam, līdzīgi ekrāni, gan aiz stūres, gan vidū uz priekšējā paneļa. sajūtas tās pašas, sēdies un brauc! braucot tāda solīda, smagnēja sajūta, nu, protams, tas ir elektroauto, kuram apakšējā daļā ir salīdzinoši smagi akumulatori, bet tas ir visiem elektroauto, vienam vairāk, citam mazāk, it kā auto ir ar kaut ko smagu "piekrāmēts". Gaitas īpašības ļoti labas, paātrinājums ļoti labs, tāpat kā citiem elektroauto šajā testā. hm, jā, daudz paātrinājumu "aprij" daudz kilovatus, drīz vien būs jāmeklē uzlādes vieta, bet eko režīmā, mierīgi braucot, var aizbraukt un atgriezties atpakaļ, tikai jāizplāno ceļa garums un uzlādes vietas.