Latviešu motosportisti aizvadījuši Trentīno posmu motokrosā, Pauls Jonass MXGP izcīna devīto vietu

 

Foto: MXGP

LaMSF | 15.aprīlis 2024 16:15

13. un 14. aprīlī Itālijā, Trentīno, “Pietramurata” mototrasē aizvadīts Pasaules čempionāta ceturtais posms un Eiropas čempionāta otrais posms motokrosā. Šajā posmā startēja septiņi latviešu motosportisti.

Pauls Jonass (“Standing Construct Honda MXGP team”) MXGP klasē divu braucienu summā izcīnija 9. vietu. Pēc četriem MXGP posmiem, kopvērtējumā saglabājot 5. vietu.

Pēc posma Pauls Jonass atzina, ka šī nedēļas nogale motokrosā nebija tā veiksmīgākā, jo īpaši svētdiena. “Sestdien, kvalifikācijas braucienā jutos ļoti labi. Lielu laiku pavadīju ceturtajā pozīcijā. Braucot nedaudz piesardzīgāk, pazaudēju braukšanas ritmu, tad Jeremy Seewer un Jeffery Herlings mani apdzina. Kvalifikācijā finišēju sestais. Svētdien, finālbraucienos nenoķēru labu braukšanas ritmu. Vairāk vai mazāk cīnījos ar trasi un nedaudz pats ar sevi. Kopumā divi stabili braucieni, protams, ne tādi kādus gribēju. Punkti kopvērtējumam ir iegūti. Jāturpina tikai strādāt, lai nākošajos posmos rādītu vēl labāku sniegumu trasē,” tā Pauls Jonass.

Sestdien, EMX250 klasē vislabāko kvalifikācijas brauciena rezultātu uzrādīja Kārlis Alberts Reišulis (“VRT Yamaha Racing”), kurš kvalifikācijā izcīnīja pirmo vietu. Pirmajā braucienā pēc pirmā apļa kritieniem, sportists braucienu uzsāka no beigām un finišēja 13.vietā. Otrajā braucienā Kārlis Alberts Reišulis bija vadībā, tad tika apsteigts un pāris apļus līdz finišam bija otrajā vietā. Notika tehniska ķibele un apstājās motocikls, tā arī otrā brauciena finišu nesasniedza. Kārlis Alberts  Reišulis pastāstāstīja, ka kopumā braukšana bija laba, tikai šoreiz abos braucienos viņš piedzīvoja visādas neveiksmes. “Trase man patika. Tā bija sarežģīta un grūta, kā arī bija karsti. Ja nebūtu bijušas šīs tehniskās ķibeles un starpgadījumi, tad kopumā būtu bijušas labas sacensības Itālijā,” saka Kārlis Alberts Reišulis, kurš šoreiz kopvērtējumā ierindojās 18. vietā.

Mairis Pumpurs (“MX Moduls”) kvalifikācijā ierindojās 12. vietā. Pirmajā braucienā pēc laba starta cīnījās starp TOP20 sportistiem un finišēja 21. vietā. Otrā brauciena startā Mairis Pumpurs piedzīvoja smagu kritienu un braucienu neturpināja. Edvards Bidzāns (“KMP HONDA RACING TEAM POWERED BY KRETTEK”) ierindojās 24. vietā. Rauls Blumfelds (“Saldus motoklubs”) Sacensībām nekvalificējās, bet Jānis Mārtiņš Reišulis (“VRT Yamaha Racing”) ceļa savainojuma dēļ šajā posmā nestartēja.

EMX125 klasē Markuss Ozoliņš (privāti) kvalifikācijā izcīnija 4. vietu. Pirmajā braucienā 37. vietā un otrajā braucienā finišēja astotais. Divu braucienu kopsumā 13. vieta, bet Tomass Šaicāns (“Saldus motoklubs”) kvalifikācijā ieridnojās  6. vietā, pirmajā braucienā 21. vietā un otrajā - 37. vieta.

Nākamais Pasaules čempionāta piektais un Eiropas čempionāta trešais posms motokrosā notiks 5. maijā, Portugālē, “Agueda” mototrasē.

Atgādinām, ka 8. - 9. jūnijā Latvijā, Ķegumā mototrasē “Zelta Zirgs” norisināsies Pasaules čempionāta devītais un Eiropas čempionāta (EMX125 un EMX250) sestais posms motokrosā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

100 vienībās - Range Rover Sport satīna versija 1

Britu autobūves uzņēmums iepriecinās savas tehnikas cienītājus ar krosovera Range Rover Sport īpašo versiju Satin Edition, kas paredzēta Eiropas tirgum un tiks saražota 100 eksemplāru skaitā. Lasīt vairāk

 

Tesla Cybertruck sānu “triecientests” reālos apstākļos (+ FOTO) 7

Spēcīgo sadursmi ar Ford Edge Tesla elektriskais pikaps pārdzīvojis ar salīdzinoši nebūtiskiem bojājumiem. Lasīt vairāk

 

44 505 eiro - Volkswagen Golf GTI pieejams pasūtīšanai 4

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen atklājis pieteikšanos modernizētā Golf sportiskā modeļa GTI iegādei. Cena par bāzes versiju – 44 505 eiro. Lasīt vairāk

 

0,013 procenti – kura Eiropas valsts no e-mobilitātes “turas pa gabalu” 23

Saskaņā ar Eurostat datiem vieglo elektriskās piedziņas transportlīdzekļu daļa Eiropā līdz 2022.gada beigām bija sasniegusi 0,7 procentus. Vācija ir starp līderiem, taču ir valstis, kur e-mobilitāte vēl nav tikusi pat līdz bērnu autiņiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti